quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:38 schreef Soury het volgende:Voor HiDiHo om te pesten en voor Blurk voor vakantie stemming
Misschien heeft hij het wel druk met met de buurmannen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Waar is NMNS eigenlijk gebleven? Ging rond 12 uur al slapen en ik heb hem niet meer gesignaleerd :S LS is hem toch niet gaan opzoeken
De kaas is belangrijkerquote:
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het wel druk met met de buurmannen.
Grote jongen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Evengoed me bord leeg gegeten
eitje maakte het nog een beetje goed![]()
NMNS maakt overuren in zijn vakantie tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Waar is NMNS eigenlijk gebleven? Ging rond 12 uur al slapen en ik heb hem niet meer gesignaleerd :S LS is hem toch niet gaan opzoeken
Meldtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Begin jij nou ook alquote:
Leg dat eens uit Manu.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaan
Of hij heeft het voorbeeld van LS nagevolgd met zijn eigen buurvrouwen en heeft het daarom moeilijk met de buurmannenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal mooi, dus NMNS is bij LS op bezoek gegaan om de buurmannen weg te slaan voordat ze LS in elkaar slaan
Meldtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon zoooo erg een secretaresse nodig he.
LS is druk in gesprek met ene Jaap... Die me graag mee wil hebben naar een meeting van Sly, maar ik pas nog even.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
Een ei bij de macaroni?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef HiDiHo het volgende:
Evengoed me bord leeg gegeten
eitje maakte het nog een beetje goed![]()
Mag dat niet van je?quote:
Hoorde ik in de verte iemand roepen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon zoooo erg een secretaresse nodig he.
Ik hou je agenda bij meer nietquote:
Oh my geez the offer I cant refuse.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoorde ik in de verte iemand roepen?
Eens kijken of jij met je grote mond morgen uit de kast komt op de radio.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |