In de tussentijd krijg je witte. Daar mag je wel mee rijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je denken hè, maar nee. Strikt genomen mag je nu ook niet meer met je auto rijden totdat je een nieuw kentekenbewijs én nieuwe nummerpllaten met daarop de op het kentekenbewijs vermelde duplicaatcode hebt.
Dus dan krijg je een klein 1-tje, 2-tje etc op je nummerbord:
[ afbeelding ]
Jij kent ook geen mededogen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
'Al duurt de nacht tot morgenvroeg'
Vreemde titel, dacht dat dat altijd het geval was![]()
Schitterend lied overigens, allemaal luisteren hoor
Is APK van jou?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben te laat met mijn APK. Hoe laat mag je zijn
1,5 seconndequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
'Al duurt de nacht tot morgenvroeg'
Vreemde titel, dacht dat dat altijd het geval was![]()
Schitterend lied overigens, allemaal luisteren hoor
quote:
Gelukkig ben ik niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, niet als ik word overgeslagen he.
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo moeilijk![]()
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
In de tussentijd krijg je witte. Daar mag je wel mee rijden
Volgens mijn neurologe is het omdat ik in korte tijd 30 kilo ben afgevallen en daardoor een zenuw tussen een wervel is geschoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouw
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.
Als ik jou was zou ik er even geen terug vragen trouwens.
Je mag niét te laat zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben te laat met mijn APK. Hoe laat mag je zijn
Vraag maar aan Tipsch, die heeft daar vast óók wel ervaring meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag niét te laat zijn!
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Ik dacht dat je het meendequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Soms kan ik bikkelhard zijn![]()
Dus je hebt geluisterd
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
Filipijnse hakt penis van ontrouwe man af
Een Filipijnse vrouw heeft haar man tijdens zijn slaap de penis afgehakt omdat zij haar echtgenoot ervan verdacht een buitenechtelijke affaire te hebben. Dat meldt een politiewoordvoerder in Manila vandaag. Door de huilende man gealarmeerd, brachten buren het slachtoffer en zijn orgaan naar een ziekenhuis. Artsen verenigden beiden weer met naald en draad. Overigens ontkent de 32-jarige man zijn vijf jaar oudere vrouw ontrouw te zijn geweest. Hij wil zijn gemalin niet aanklagen vanwege zijn vier kinderen en om het gezin bijeen te houden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.
Een penis in een servetjequote:
Die penis?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Een penis in een servetje![]()
Dankjewel voor het muziekje. Hij zit in een leeg jampotje met een dekseltje erop, maar hij maakt wel een kabaal hoor.
Oh ok. Mijn kentekenplaten zijn ooit gejat. Toen heb ik een tijdje met witte rond gereden. En nu heb ik een 1tje erbovenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.
Ik had dat wél kunnen doen, maar het gaat best snel hoor: binnen een week heb je je nieuwe kentekenbewijs thuis, en kentekenplaten drukken ze waar je bij staat.
Oeps .. Morgen maar gelijk een afspraak maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon lullig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vraag maar aan Tipsch, die heeft daar vast óók wel ervaring mee
Je weet je legende wel steeds mooier te makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mijn neurologe is het omdat ik in korte tijd 30 kilo ben afgevallen en daardoor een zenuw tussen een wervel is geschoten.
Dat gebeurt meestal in je slaap. Dus jij beweert min of meer dat ik ben verkracht in mijn slaap?
Als het maar niet is aan mijn penis in een jam potjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zit jij met je gedachten? De zoen van Heidi!
Hee daar heb je die fietser ook. Of is-ie weer eens gejat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.
Hehe!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet je legende wel steeds mooier te maken
Dus binnenkort hebben we een zwangere buurvrouw terwijl jij er niks meer vanaf weet
Whehehehehequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je weet je legende wel steeds mooier te maken
Dus binnenkort hebben we een zwangere buurvrouw terwijl jij er niks meer vanaf weet
Vrouwen aller landen verenigt u. In Taiwan doen ze het ook:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Lobasca het volgende:
Moeten ze een OS van maken, penis afhakken, ik zie hier genoeg kandidaten.
Genoeg gestoorden te vindenquote:
Je moet je ook aan de regels houden Coosquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Coos het volgende:
En ja hoor, alweer een bon van 60 euro te pakken van zo'n opgedirkte 75 jaar te laat geboren premiejager.![]()
Dattie maar een erge ziekte mag krijgen!
Nee, ik lees net dat het ook anders kan (echt de laatste):quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het maar niet is aan mijn penis in een jam potje
In principe ben ik heel liefquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik lees net dat het ook anders kan (echt de laatste):
Vrouw snijdt teelballen van slapende echtgenoot af
Een vrouw is in Philadelphia in de Amerikaanse staat Pennsylvania opgepakt nadat ze de teelballen van haar slapende echtgenoot had afgesneden. De vrouw deed dat volgens de politie omdat ze hem had betrapt op overspel. De identiteit van de vrouw en de man werd niet bekendgemaakt. Ze besloot tot haar daad over te gaan toen haar man lag te slapen. De hevig bloedende man werd in allerijl naar het ziekenhuis overgebracht. Chirurgen slaagden erin om de genitaliën terug aan de man te naaien. Zijn toestand is stabiel. De vrouw zal waarschijnlijk worden vervolgd voor poging tot moord.
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie kun je toch ook een boete krijgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:55 schreef Coos het volgende:
En ja hoor, alweer een bon van 60 euro te pakken van zo'n opgedirkte 75 jaar te laat geboren premiejager.![]()
Dattie maar een erge ziekte mag krijgen!
Bewijs het maar:quote:
Ach word je nog es genaaidquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
Je zou er bijna bang van worden.
En tevens de laatste keerquote:
Ik balanceerde ook op de grens van nog 5 boetes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie kun je toch ook een boete krijgen
Vertelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik balanceerde ook op de grens van nog 5 boetes.
Wegens het negeren van een gesloten verklaring.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet je ook aan de regels houden Coos![]()
Waarom
Gelukkig was ik er vorig weekeinde zoet mee, ik kan het nu niet gebruiken bij de pre-vakantiekriebels....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn, dat we morgen moeten bellen en nu al helemaal misselijk van de zenuwen zijn![]()
Geen idee wat dit is, het begint zomaar ineens. Ik blijf heel stil zitten, misschien trekt het wel weer weg.
Bedankt voor het zonnetje trouwens, was lekker op het terras.
Het gaat iig goed beginnen als ik het zo kan bekijken, Misschien vanaf dinsdag iets minder, we zullen het zien.quote:Verwachting tot morgen middernacht
donderdag 14 augustus en vrijdag 15 augustus 2008
Wisselend bewolkt en een enkele bui
Wisselend bewolkt en nog een enkele bui met een kleine kans op onweer. De wind is zuidwestelijk, zwak tot matig, kracht 3 of minder. Vannacht zijn er brede opklaringen, bij weinig wind koelt het af naar ongeveer 11 graden. Er kan een enkele mistbank ontstaan. Vrijdag overdag is het wisselend bewolkt en kan er met name in het oosten van het land nog een enkele (onweers)bui ontstaan. De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden. De wind is zwak tot matig, kracht 3 of minder en komt uit noordelijke richtingen.
donderdag 14 augustus 2008 18.46 uur
Verwachting komende 5 dagen
vrijdag 15 augustus tot en met dinsdag 19 augustus 2008
De eerste dagen geregeld zon, verder mogelijk een bui en 's nachts kans op mist. Na het weekeinde opnieuw wisselvallig met soms ook flink wat wind.
Doe je een beetje rustig met je perensap?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik kom echt niet meer bij vanavond, tranen over mijn wangen
Terecht !!! Maar das weer een hoop gedoe.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Wegens het negeren van een gesloten verklaring.
Maar....... die gesloten verklaring is voor de Appie en bestaat al een half jaar en ik parkeer daar altijd met mijn invalidenkaart en al tig keer gecontroleerd en nooit problemen. En nu zo'n opgedirkte aspirant agent met armbandjes en gouden kettingjes en een gouden ring om zijn wijsvinger moest even de cowboy uithangen. Wat een walgelijke klootzak.
Ik laat dit dus voorkomen!!
Dat moet maar dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Terecht !!! Maar das weer een hoop gedoe.
Negeren van een gesloten verklaring? Wat de FUCK is dat nou weer?quote:
Wit bord met een rode rand Greet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Negeren van een gesloten verklaring? Wat de FUCK i s dat nou weer?
Vergeet je niet het parkeergeld te betalen bij de rechtszaalquote:
En wat wordt je verweer?quote:
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:12 schreef kahaarin het volgende:Net klaar met teruglezen, brr, griezelig hoor....
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Negeren van een gesloten verklaring? Wat de FUCK is dat nou weer?
Echt, dat gegraai ook, van die bureaucraten.
OK, dat je niet met 230 km per uur door een woonwijk mag jakkeren: zit wat in. Voor de rest: opsodemieteren met je regeltjes.![]()
Zo ongeveer!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat wordt je verweer?
"Die wannabe-gestapo lul had gâhwe kettingen om, de prutser" ?
Yeah het word steeds gekker..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.![]()
ZERO TOLERANCE heet dat tegenwoordig.![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.
Minder wind, da's wel mooi, vooral voor jullie daar op het eiland.
Ik kreeg dus laatst ook een bekeuring van zo'n broekie, terwijl ik gewoon netjes achter een taxi aan reedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.![]()
ZERO TOLERANCE heet dat tegenwoordig.![]()
![]()
Kut stadspolitie of hoe heet dat hier. Bah echt een naar stel. Ja ze doen hun werk. Maar als het mooi weer is zie ik diequote:
Ik voel met je meeequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut stadspolitie of hoe heet dat hier. Bah echt een naar stel. Ja ze doen hun werk. Maar als het mooi weer is zie ik die
wannabee agentjes heerlijk door het Vondelpark sjokken. Alsof daar foutparkeerders staan
Nee, maar misschien is het virus op je morbiditeitsgevoel geslagen? Arme poezels....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.
Minder wind, da's wel mooi, vooral voor jullie daar op het eiland.
Ja ik had een paar weken geleden ook een bekeuring .. Daarom ben ik boosquote:
Ik stop ze onder iemands anders zijn ruitenwisserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |