Gelukkig ben ik niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, niet als ik word overgeslagen he.
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo moeilijk![]()
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
In de tussentijd krijg je witte. Daar mag je wel mee rijden
Volgens mijn neurologe is het omdat ik in korte tijd 30 kilo ben afgevallen en daardoor een zenuw tussen een wervel is geschoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouw
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.
Als ik jou was zou ik er even geen terug vragen trouwens.
Je mag niét te laat zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben te laat met mijn APK. Hoe laat mag je zijn
Vraag maar aan Tipsch, die heeft daar vast óók wel ervaring meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag niét te laat zijn!
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
Je mag niét te laat zijn!
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Ik dacht dat je het meendequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Soms kan ik bikkelhard zijn![]()
Dus je hebt geluisterd
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
Filipijnse hakt penis van ontrouwe man af
Een Filipijnse vrouw heeft haar man tijdens zijn slaap de penis afgehakt omdat zij haar echtgenoot ervan verdacht een buitenechtelijke affaire te hebben. Dat meldt een politiewoordvoerder in Manila vandaag. Door de huilende man gealarmeerd, brachten buren het slachtoffer en zijn orgaan naar een ziekenhuis. Artsen verenigden beiden weer met naald en draad. Overigens ontkent de 32-jarige man zijn vijf jaar oudere vrouw ontrouw te zijn geweest. Hij wil zijn gemalin niet aanklagen vanwege zijn vier kinderen en om het gezin bijeen te houden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.
Een penis in een servetjequote:
Die penis?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Een penis in een servetje![]()
Dankjewel voor het muziekje. Hij zit in een leeg jampotje met een dekseltje erop, maar hij maakt wel een kabaal hoor.
Oh ok. Mijn kentekenplaten zijn ooit gejat. Toen heb ik een tijdje met witte rond gereden. En nu heb ik een 1tje erbovenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.
Ik had dat wél kunnen doen, maar het gaat best snel hoor: binnen een week heb je je nieuwe kentekenbewijs thuis, en kentekenplaten drukken ze waar je bij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |