Zolang ik niet op kingjaap.nl mag komt Japio nooit meer in de show !!!quote:
En wat voor duplicaat-cijfertje komt er nú op je nummerbord? 3? of nóg erger?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wéér.Het is potdomme niet eerlijk.
Wat over blijftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef -Blurk- het volgende:
Las ik nu goed dat het spare-ribs eten op kosten van Jááp is?
Zoooo, dat mag ook wel in de krant dan
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jaap het vlees,Ruud de botjes..
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat voor duplicaat-cijfertje komt er nú op je nummerbord? 3? of nóg erger?
....ongetwijfeld begeleidt met een flinke boerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar is
Mmmmm....... als ik Ruud was....................quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar is
...en als je geluk hebt mag je ook nog even meerollen in zijn kotsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....ongetwijfeld begeleidt met een flinke boer
Denk aan je hartquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb honderden links gezien van de telegraaf site. Men leest het en komt erdus regelmatig .. Byzonder duf dat televaag altijd. Plaats het dan niet als het allemaal onzin is
Hoe bedoel je Soury?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb honderden links gezien van de telegraaf site. Men leest het en komt erdus regelmatig .. Byzonder duf dat televaag altijd. Plaats het dan niet als het allemaal onzin is
Heb het toevallig laatst aan de hand gehad, op een franse parkeerplaats bleek ineens een kentekenplaat "verdwenen". Het gaat zo:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?Een 2 dan, denk ik.
Holle vaten.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is weer lekker bezig.
Hij valt nu Ruud de Wild aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |