Misschien een leuk ideetje qua die buurman van je.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Uitgegleden in de badkamer, bizar wel.
Hier is het voornamelijk zonnig, heb net een tijd op een terras gezeten en dat was prima te doen.quote:
En ik vind het ook helemaal geen sport... meer kunstjes doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind dat paardje huppelen altijd al saai.
Maar wel knap. Ik snap niet hoe ze een paard die passen leren.
Een hond een pootje leren geven kan ik me nog iets bij voorstellen, maar al die rare pasjes bij die paarden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien een leuk ideetje qua die buurman van je.
het is echt wel meer dan een kunstje doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik vind het ook helemaal geen sport... meer kunstjes doen.
Even mijn vuilniszak in de bak gooien. Ongescheiden, want daar doet deze gemeente al jaren niet meer aan.
dat word nieuwe aanvragen en nieuwe kentekenplatenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:00 schreef tipsch het volgende:
Het is me weer overkomen.Autopapieren even op het dak gelegd, auto geopend en spulletjes uit de andere hand erin gedaan, ingestapt en weggereden. Ze zijn weg, foetsie.
Wéér?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:00 schreef tipsch het volgende:
Het is me weer overkomen.Autopapieren even op het dak gelegd, auto geopend en spulletjes uit de andere hand erin gedaan, ingestapt en weggereden. Ze zijn weg, foetsie.
Ja, wéér.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wéér?
Jemig Tipsch
Nou ja, als ik zoiets zou vinden breng ik het naar het politiebureau, dus misschien moet je daar even naartoe gaan.
Jaapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is weer lekker bezig.
Hij valt nu Ruud de Wild aan
misschien krijg je ze wel terug, ik heb mijn portemonnee zo eens verloren, en voor dat ik het door had, kreeg ik al een telefoontje van de vinderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wéér.Het is potdomme niet eerlijk.
Ik hoop dan maar dat het zo terug zal komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef blomst het volgende:
[..]
misschien krijg je ze wel terug, ik heb mijn portemonnee zo eens verloren, en voor dat ik het door had, kreeg ik al een telefoontje van de vinder
404 (Not found)The server can't find the requested pagequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terechtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
404 (Not found)The server can't find the requested page
Zolang ik niet op kingjaap.nl mag komt Japio nooit meer in de show !!!quote:
En wat voor duplicaat-cijfertje komt er nú op je nummerbord? 3? of nóg erger?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, wéér.Het is potdomme niet eerlijk.
Wat over blijftquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef -Blurk- het volgende:
Las ik nu goed dat het spare-ribs eten op kosten van Jááp is?
Zoooo, dat mag ook wel in de krant dan
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jaap het vlees,Ruud de botjes..
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat voor duplicaat-cijfertje komt er nú op je nummerbord? 3? of nóg erger?
....ongetwijfeld begeleidt met een flinke boerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar is
Mmmmm....... als ik Ruud was....................quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En een grote omhelsing van Jaap als ie klaar is
...en als je geluk hebt mag je ook nog even meerollen in zijn kotsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....ongetwijfeld begeleidt met een flinke boer
Denk aan je hartquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb honderden links gezien van de telegraaf site. Men leest het en komt erdus regelmatig .. Byzonder duf dat televaag altijd. Plaats het dan niet als het allemaal onzin is
Hoe bedoel je Soury?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik heb honderden links gezien van de telegraaf site. Men leest het en komt erdus regelmatig .. Byzonder duf dat televaag altijd. Plaats het dan niet als het allemaal onzin is
Heb het toevallig laatst aan de hand gehad, op een franse parkeerplaats bleek ineens een kentekenplaat "verdwenen". Het gaat zo:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?Een 2 dan, denk ik.
Holle vaten.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tuttut!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kus, op mijn Moeder na, geen vrouwen !![]()
Maar deze week niet. Ik wil Saantje mijn griep niet doorgeven !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je geeft Saantje dagelijk een dikke pakkerd
Ik lees een 'jullie' !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar deze week niet. Ik wil Saantje mijn griep niet doorgeven !!!
Volgende week kus ik jullie wel weer
o, o. Ik ga onmiddelijk op m'n kentekenbewijs kijken, maar hee wacht nou even!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef Gert het volgende:
Heb het toevallig laatst aan de hand gehad, op een franse parkeerplaats bleek ineens een kentekenplaat "verdwenen". Het gaat zo:
- je moet een nieuw kentekenbewijs aanvragen.. Dit kan via internet, bij de RDW. Je hebt wel het chassisnummer van je auto nodig. Niet meteen gaan lopen zoeken in en onder je auto: dit nummer staat ook op je oude kentekenbewijs.
- met het kentekenbewijs ga je naar een bedrijf dat kentekenplaten produceert.
- klaar terwijl u wacht: twee nieuwe nummerplaten
1! liedje van hun vind ik wel goed:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
In december weer in NL
Zaterdags kaartjes kopen
Ja en vanacht zit je de rest van de nacht voor het potje om rond maandag weer beter te zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
Te laat misschien... Begint het met een drukkend gevoel in je voorhoofd en een koud golvend en knijpend gevoel in je maag?
Puke Radio!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja en vanacht zit je de rest van de nacht voor het potje om rond maandag weer beter te zijn!
Jij hebt écht je dagje vandaag he Tipsch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef tipsch het volgende:
Zonnebloemolie geeft ook een hoop rook als je het een tijdje (te lang) op hoog vuur laat staan he? Ik was het vergeten uit te zetten.
Vast wel... Beequeen doet vast wel mee want die zit vanavond te zuipen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is dat ooit gedaan op de radio ? Live overgeven ?
Ik zei aan het einde van deze werkdag nog tegen m'n collega "Is lekker gegaan he?"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef -Blurk- het volgende:
Jij hebt écht je dagje vandaag he Tipsch?
Geen zorgen boerman!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
Shouf Shouf Habibi gaat over een poes die weg is
Vind meeste liedjes wel leuk van hun, wilde al lang naar een concert en nu komen ze in Den Bosch, dus niet tever wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef neo567 het volgende:
[..]
1! liedje van hun vind ik wel goed:
quote:
quote:
Ja dat zal het zijn, dat we morgen moeten bellen en nu al helemaal misselijk van de zenuwen zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedenavond!
![]()
Saan nu nog aan het kwakkelen? Vorig weekeinde heb ik het gehad toen zei je ook al dat je er tegenaan aan het hikken was, hmm, schiet niet echt op dus, wel frappant dat de bellers ziek zijn, hoe is het met FAN en LS? Zijn die ook ziekjes?![]()
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hoe is het met FAN en LS? Zijn die ook ziekjes?![]()
Zou je denken hè, maar nee. Strikt genomen mag je nu ook niet meer met je auto rijden totdat je een nieuw kentekenbewijs én nieuwe nummerpllaten met daarop de op het kentekenbewijs vermelde duplicaatcode hebt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
o, o. Ik ga onmiddelijk op m'n kentekenbewijs kijken, maar hee wacht nou even!![]()
Ik denk dat je bij verlies van papieren, alleen nieuwe papieren zult krijgen. Denk ik, dus.
Zo zwaar ben ik niet, hoogstens op de hand!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouw
In de tussentijd krijg je witte. Daar mag je wel mee rijdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou je denken hè, maar nee. Strikt genomen mag je nu ook niet meer met je auto rijden totdat je een nieuw kentekenbewijs én nieuwe nummerpllaten met daarop de op het kentekenbewijs vermelde duplicaatcode hebt.
Dus dan krijg je een klein 1-tje, 2-tje etc op je nummerbord:
[ afbeelding ]
Jij kent ook geen mededogen he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
'Al duurt de nacht tot morgenvroeg'
Vreemde titel, dacht dat dat altijd het geval was![]()
Schitterend lied overigens, allemaal luisteren hoor
Is APK van jou?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben te laat met mijn APK. Hoe laat mag je zijn
1,5 seconndequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef -Blurk- het volgende:
'Al duurt de nacht tot morgenvroeg'
Vreemde titel, dacht dat dat altijd het geval was![]()
Schitterend lied overigens, allemaal luisteren hoor
quote:
Gelukkig ben ik niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, niet als ik word overgeslagen he.
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo moeilijk![]()
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
In de tussentijd krijg je witte. Daar mag je wel mee rijden
Volgens mijn neurologe is het omdat ik in korte tijd 30 kilo ben afgevallen en daardoor een zenuw tussen een wervel is geschoten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft een chronische hernia door een te zware buurvrouw
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah dankjewel. Ik bewaar hem even als je het goed vindt.
Als ik jou was zou ik er even geen terug vragen trouwens.
Je mag niét te laat zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben te laat met mijn APK. Hoe laat mag je zijn
Vraag maar aan Tipsch, die heeft daar vast óók wel ervaring meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag niét te laat zijn!
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef Gert het volgende:
Je mag niét te laat zijn!
En het systeem is geautomaiseerd, dus autobezitters die te laat zijn met hun APK, krijgen automatisch een boete.
Ik dacht dat je het meendequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Soms kan ik bikkelhard zijn![]()
Dus je hebt geluisterd
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Disana het volgende:
Filipijnse hakt penis van ontrouwe man af
Een Filipijnse vrouw heeft haar man tijdens zijn slaap de penis afgehakt omdat zij haar echtgenoot ervan verdacht een buitenechtelijke affaire te hebben. Dat meldt een politiewoordvoerder in Manila vandaag. Door de huilende man gealarmeerd, brachten buren het slachtoffer en zijn orgaan naar een ziekenhuis. Artsen verenigden beiden weer met naald en draad. Overigens ontkent de 32-jarige man zijn vijf jaar oudere vrouw ontrouw te zijn geweest. Hij wil zijn gemalin niet aanklagen vanwege zijn vier kinderen en om het gezin bijeen te houden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je die lul van blik op de weg ook.
Een penis in een servetjequote:
Die penis?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Een penis in een servetje![]()
Dankjewel voor het muziekje. Hij zit in een leeg jampotje met een dekseltje erop, maar hij maakt wel een kabaal hoor.
Oh ok. Mijn kentekenplaten zijn ooit gejat. Toen heb ik een tijdje met witte rond gereden. En nu heb ik een 1tje erbovenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want daar heb je een kentekenbewijs voor nodig om die te laten drukken. En die heeft tipsch niet.
Ik had dat wél kunnen doen, maar het gaat best snel hoor: binnen een week heb je je nieuwe kentekenbewijs thuis, en kentekenplaten drukken ze waar je bij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |