Tuttut!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:58 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kus, op mijn Moeder na, geen vrouwen !![]()
Maar deze week niet. Ik wil Saantje mijn griep niet doorgeven !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je geeft Saantje dagelijk een dikke pakkerd
Ik lees een 'jullie' !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar deze week niet. Ik wil Saantje mijn griep niet doorgeven !!!
Volgende week kus ik jullie wel weer
o, o. Ik ga onmiddelijk op m'n kentekenbewijs kijken, maar hee wacht nou even!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef Gert het volgende:
Heb het toevallig laatst aan de hand gehad, op een franse parkeerplaats bleek ineens een kentekenplaat "verdwenen". Het gaat zo:
- je moet een nieuw kentekenbewijs aanvragen.. Dit kan via internet, bij de RDW. Je hebt wel het chassisnummer van je auto nodig. Niet meteen gaan lopen zoeken in en onder je auto: dit nummer staat ook op je oude kentekenbewijs.
- met het kentekenbewijs ga je naar een bedrijf dat kentekenplaten produceert.
- klaar terwijl u wacht: twee nieuwe nummerplaten
1! liedje van hun vind ik wel goed:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef Manu82 het volgende:
In december weer in NL
Zaterdags kaartjes kopen
Ja en vanacht zit je de rest van de nacht voor het potje om rond maandag weer beter te zijn!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
Te laat misschien... Begint het met een drukkend gevoel in je voorhoofd en een koud golvend en knijpend gevoel in je maag?
Puke Radio!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja en vanacht zit je de rest van de nacht voor het potje om rond maandag weer beter te zijn!
Jij hebt écht je dagje vandaag he Tipsch?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:08 schreef tipsch het volgende:
Zonnebloemolie geeft ook een hoop rook als je het een tijdje (te lang) op hoog vuur laat staan he? Ik was het vergeten uit te zetten.
Vast wel... Beequeen doet vast wel mee want die zit vanavond te zuipen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is dat ooit gedaan op de radio ? Live overgeven ?
Ik zei aan het einde van deze werkdag nog tegen m'n collega "Is lekker gegaan he?"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef -Blurk- het volgende:
Jij hebt écht je dagje vandaag he Tipsch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |