Yeah het word steeds gekker..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.![]()
ZERO TOLERANCE heet dat tegenwoordig.![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.
Minder wind, da's wel mooi, vooral voor jullie daar op het eiland.
Ik kreeg dus laatst ook een bekeuring van zo'n broekie, terwijl ik gewoon netjes achter een taxi aan reedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Het begint er aardig op te lijken dat we in een facistoïde politiestaat komen te wonen. Zeker met zulke kwibussen in opleiding.![]()
ZERO TOLERANCE heet dat tegenwoordig.![]()
![]()
Kut stadspolitie of hoe heet dat hier. Bah echt een naar stel. Ja ze doen hun werk. Maar als het mooi weer is zie ik diequote:
Ik voel met je meeequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut stadspolitie of hoe heet dat hier. Bah echt een naar stel. Ja ze doen hun werk. Maar als het mooi weer is zie ik die
wannabee agentjes heerlijk door het Vondelpark sjokken. Alsof daar foutparkeerders staan
Nee, maar misschien is het virus op je morbiditeitsgevoel geslagen? Arme poezels....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kreeg jij niet van die morbide trekjes dan toen je misselijk was? Hmm.
Minder wind, da's wel mooi, vooral voor jullie daar op het eiland.
Ja ik had een paar weken geleden ook een bekeuring .. Daarom ben ik boosquote:
Ik stop ze onder iemands anders zijn ruitenwisserquote:
Niet natuurlijk maar voeld wel lekkerquote:
Met d'r handenquote:
Haha!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stop ze onder iemands anders zijn ruitenwisser
Maar heel eerlijk als ik een parkeerbon koop en er zit zat tijd over geef ik die ook weg als ik iemand zie aankomen rijden.quote:
Ik ken zo een vent die gaat lopen stressen als hij 1 minuut over tijd is, wat er dan ook gebeurd hij moet op tijd in zijn wagen zitten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar heel eerlijk als ik een parkeerbon koop en er zit zat tijd over geef ik die ook weg als ik iemand zie aankomen rijden.
gelukkig mag uitlokken hier nietquote:
Tis ook soms kut. Ik heb een vergunning. Maar als er mensen langs komen wil ik altijd zelf de parkeerkosten betalen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ken zo een vent die gaat lopen stressen als hij 1 minuut over tijd is, wat er dan ook gebeurd hij moet op tijd in zijn wagen zitten.
Ga je uit eten ergens zit meneer de hele tijd op zijn horloge te kijken, koop dan extra tijd dwaas..
ja die boekjes zijn handig.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook soms kut. Ik heb een vergunning. Maar als er mensen langs komen wil ik altijd zelf de parkeerkosten betalen.
Best klote altijd, mijn broer had ook 49 euries aan zijn broek (kwartier te laat) . Mijn moeder heeft zo'n boekje en dan mag de visite parkeren voor nop. Das beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |