Als je nu eens kijkt op de site van warsteiner zelf, bij de producten zou dan moeten staan of ze zo'n vaatje verkopen en voor wat voor systeem dat is lijkt me.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:10 schreef Dementor het volgende:
ik ben nu op zoek naar een soort beertender voor systeem of wat dan ook voor warsteiner.
dat moet hier komen.
Joa dat ga ik doen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je nu eens kijkt op de site van warsteiner zelf, bij de producten zou dan moeten staan of ze zo'n vaatje verkopen en voor wat voor systeem dat is lijkt me.
Ja ik heb ze ook wel eens gezien.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:17 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij verkoopt warsteiner wel zo'n vaatje
DAt is zo eentje zonder tapsysteem maar met zo'n kraantje, kijk maar:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik heb ze ook wel eens gezien.
Bronquote:'De thuistap is niet zo'n nieuw fenomeen. Bij de slijter kun je al jaren een thuistap huren. Warsteiner, Amstel en nog een paar andere merken hebben het vijflitervaatje met een kraantje.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja ik heb ze ook wel eens gezien.
Dan krijg je 5 lilter met een kraantje, maar ik wil unlimited nectar.
Joah dan moet ik die maar in huis halen he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is zo eentje zonder tapsysteem maar met zo'n kraantje, kijk maar:
[..]
Bron
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat een tap aanleggen rechtstreeks van de brouwerij, moet kunnen.
Ah dat kreng is al 10 jaar oud minimaalquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
DAt is zo eentje zonder tapsysteem maar met zo'n kraantje, kijk maar:
[..]
Bron
Karin kan knap verwarrend zijn, zo voel ik me nu ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
En al die kutapparatuur die mijn TomTom niet aan geeft.![]()
Macaroniquote:
I object, dat kreng heet Carin met een C ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Karin kan knap verwarrend zijn, zo voel ik me nu ook.
Das grappig bij de brouwerij van Hertog Jan. Loopt een pijpleiding over de weg met bier naar het proeflokaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat een tap aanleggen rechtstreeks van de brouwerij, moet kunnen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
Jannetje he, daar moet ik me nog even aan wagen.
Is dat goed spul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |