quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Fruity het volgende:
@ Greys, sorry kan het niet latenJij hebt echt zo'n lekker wijf figuur! Als ik op vrouwen zou vallen zou ik een vrouw met zo'n lijf willen
Zie nu ook je vent. Lekker stel![]()
Oh! Nou ik heb die hele man nog nooit ergens gezien behalve op deze foto en ik vond het wel een beetje lijken. Maar die van jou is nog stukken lekkerder!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Behalve de felblauwe ogen en het kuiltje in de kin zie ik geen enkele gelijkenis
thank god
Toen was je ook al zo sloomquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef conleche het volgende:
Dit gaat echt te snel, om half 3 vanmiddag opende ik de vorige!!
Ik heb die van mij van Lexa afgepluktquote:
Ik ga 'm nog es plaatsen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Co, die foto van Heer C is echt tè lekker en lief, echt om op te vreten!
Is het met die boot nou ooit nog wat geworden eigenlijk?
[..]
Ik heb die van mij van Lexa afgeplukt
hint hintquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Co, die foto van Heer C is echt tè lekker en lief, echt om op te vreten!
Is het met die boot nou ooit nog wat geworden eigenlijk?
[..]
Ik heb die van mij van Lexa afgeplukt
Oeh, wat kijkt 'ie sexyquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog es plaatsen!![]()
[ afbeelding ]
Bootpraat me van geen boot...
Ik dacht dat lexa een huizensite wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog es plaatsen!![]()
[ afbeelding ]
Bootpraat me van geen boot...
Nee, das funda, mutsquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht dat lexa een huizensite was
enne.. ook nais.. alleen denk ik twee keer zo oud als ik?
Nagels opvullen? Je hebt acrylnagels en dit doe je zelf? Oid?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef SHE het volgende:
Ik ben sowieso fan van mr Co.
Die man maakt biggetjes zo vertederend dat hij niet anders dan een geweldenaar kán zijn.
Ja, zeker 2x ouder!! Hij is ook bijna 2x ouder dan ik!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht dat lexa een huizensite was
enne.. ook nais.. alleen denk ik twee keer zo oud als ik?
Ja, opvullen lukt me nog wel. Maar zetten no way; dat laat ik de allerliefste tjik van deze planeet doen, Oblivion. Die heerst met nagelsquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nagels opvullen? Je hebt acrylnagels en dit doe je zelf? Oid?
4 Jaar, zie boven jouw postquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is ver weg, maar wel eenvoudig te combineren met een conleche-in-Belgie-meet
Wat leuk dat jouw mister van Lexa komtHoe lang zijn jullie al bij elkaar?
Ik ben saai; ik ken mijn kerel van de studentenvereniging.
Ik heb hem ooit ontmoet op een verjaardag van een vriend van mij. We gingen stappen, een andere vriend had weer een vriend meegenomen. Ik vond hem geweldig knapquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is ver weg, maar wel eenvoudig te combineren met een conleche-in-Belgie-meet
Wat leuk dat jouw mister van Lexa komtHoe lang zijn jullie al bij elkaar?
Ik ben saai; ik ken mijn kerel van de studentenvereniging.
Wie van Fok bedoel je? Armageddonquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, nu ben ik benieuwd wieVertel 's?
Toevallig deze week precies een jaar geleden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:31 schreef Greys het volgende:
Hoe lang geleden is dat uitgegaan dan Merel?
Ja! Ja! Ja! Ik weet precies wie je bedoelt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Toevallig deze week precies een jaar geleden.
Heb je de aflevering gezien waarbij die ene homo ál z'n potentiële partners tot op het bot toe afkraakte bij die bijeenkomst achteraf? Zó genant!
Volgens mij is hij grappig!!! Ik kreeg van de week de slappe lach om een opmerking van hem!! Ga hem even opzoeken, kijken offie fobo heeft!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Wie van Fok bedoel je? Armageddon
En dit gaat heus wel over afvallen want we moeten slank blijven voor de meneren en de incidentele mevrouwen!
Greys met sommige mannen kan je niet meer dan alleen vrienden zijn, dat werkt het beste. Of één van de twee wil niet en de ander is al jaren zwaar verliefd, dat kan ook nogquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
Die kandidate van nu heeft als beste vriend een leuke jongen, in het panel!
Kan ze daar niet gewoon iets mee beginnen? Of is die homo? Heb het ff gemist.
ben ook maar eens gaan kijken, ken het programma niet. Maar mannen kijken is altijd leukquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
Die kandidate van nu heeft als beste vriend een leuke jongen, in het panel!
Kan ze daar niet gewoon iets mee beginnen? Of is die homo? Heb het ff gemist.
Die van jou is ook niks mis meequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef Sugar het volgende:
Greys, ik vind je prachtig. Serieus.![]()
En die mannen van jullie zijn het ook stuk voor stuk. Sjonge! Alleen die van PF heb ik gemist.
och ja natuurlijk, jij bent de ex van Arma!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Wie van Fok bedoel je? Armageddon
En dit gaat heus wel over afvallen want we moeten slank blijven voor de meneren en de incidentele mevrouwen!
Ik wist niet dat er vooroordelen zijn over drummersquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
SHE, hij is idd vertederend, vooral met het hondje (hij vond het eerst maar niets, toen hij er achter kwam dat ik zo'n 'wijvenhondje' heb, maar nu liggen ze samen op de bank en geven ze elkaar kusjes).
Maar het is ook een holbewoner soms, qua boeren en schijten enzoHij is wel weer zo trouw als een hond, het heersende vooroordeel over drummers klopt wat hem betreft in elk geval niet.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef SHE het volgende:
Lijkt me echter wel een jongen waar je je handen vol aan hebt
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef mspoez het volgende:
Ik heb ook een meneer. Ik vind hem wel leuk. Allemaal leuke meneren hier.
[ afbeelding ]
Ik bedoel die jongen die samen met dat meisje de kandidaten uitzoekt. Die in haar 'panel' zit dus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef omearos het volgende:
[..]
ben ook maar eens gaan kijken, ken het programma niet. Maar mannen kijken is altijd leuk
Welke jongen bedoel jij?
Ach welnee. Die hoef ik niet op te zoeken, weet het al.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik ga Armageddon even opzoeken!
Na een jaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Jamaarjamaarjamaar Arma is allang weer met iemand anders enenen is dus niet van belang voor dit topic!!
En ja, met die iemand anders krijgt ie nu een baby
Moet ie lekker zelf weten, als ze gelukkig zijn is het goedquote:
Ik ga er speciaal voor jou nu naartoe zappen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze eerste meneer echt een vréselijke man (of zit er niemand te kijken?)
Hij heeft mij aan de haak geslagenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Damn. Moet ik gewoon een heel topic bijlezen
SHE, je hebt een mooie meneer aan de haak geslagen!
Van mijzelf ga ik eens zoeken of ik zo'n cm-foto kan maken, die zijn erg leuk!
ik vind hem ook vreselijk, opdringerigquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze eerste meneer echt een vréselijke man (of zit er niemand te kijken?)
Ik had gehoopt dat die blonde vent met die krullen de eigenaar van die kever (quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef omearos het volgende:
Hej, de volgende kandidaat heeft een kever
Iddquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft mij aan de haak geslagen
Maar dat is ook niet zo vreemd, what's not to love?
(!! )
Ah, nog een datingsite successtory!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef Fruity het volgende:
Ik woon samen met iemand van Relatieplanet.nl
Inderdaad, iedereen deed normaal, behalve hij. Enige programma.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Toevallig deze week precies een jaar geleden.
Heb je de aflevering gezien waarbij die ene homo ál z'n potentiële partners tot op het bot toe afkraakte bij die bijeenkomst achteraf? Zó genant!
Check die maten dan!!! Rot op, dunnerik!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd
Oude foto gepakt, en centimeters erbij gezet. Voor nu kloppen ze overigens niet want ik ben zo opgezet als een ballon
[ afbeelding ]
Probleemzone: buikje en lovehandles. Gelukkig begint in september het academisch jaar weer en kan ik weer gaan sporten. En ik ga stijldansen met mijn
Ja, de foto is genomen met een mobieltje, dus het was een hele prestatie om alles in beeld te krijgenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
Ewelina, ziet er goed uit!
Je staat alleen heel krampachtig met je nek/gezicht, of niet?
Oh dat is ook zo leuk! Al word ik er ook altijd zo jaloers vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
Ik zat overigens bij Coleens real women te loeren..toch een prettig gezicht dan dit.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die blonde vent met die krullen de eigenaar van die kever (kevers!!!!! wij hebben er ook eentje!!!) was. Maar die komt als derde dan. Deze man wordt het ook niet in elk geval
doen dan!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat is ook zo leuk! Al word ik er ook altijd zo jaloers van
En nog een centimeter-foto! Ik durf dat echt hoor, zo in ondergoed/bikini..
Het IS hem niet, toevallig? Hij kwam je niet bekend voor op de foto?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:09 schreef omearos het volgende:
[..]dan lijk ik wel op jou. Mr flirt heeft een kever, is drummer, nog meer kenmerken?
![]()
de derde lijkt me het leukste.
Ohjaquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef omearos het volgende:
[..]
doen dan!woordje "niet" vergeten?
Ik ben 1.60m SHE, aardig verschilquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Check die maten dan!!! Rot op, dunnerik!!
Serieus, wat doe je hier? Ga een beetje sporten en ergens anders dun zitten wezen
Ja echt ehquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Serieus, wat doe je hier? Ga een beetje sporten en ergens anders dun zitten wezen
Wat een verschil!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben 1.60m SHE, aardig verschilAfvallen hoeft ook niet per sé, alleen een beetje strakker worden. Maat 32 is niet mijn doel (dat had ik toen ik 16 was en dat is heel kut kleren kopen).
Voor de rest vind ik het hier gezellig en het houdt me een beetje in toom, want ik zag er dus ooit zo uit![]()
Dat nóóit meer
oja dat nasty sm pakjequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben 1.60m SHE, aardig verschilAfvallen hoeft ook niet per sé, alleen een beetje strakker worden. Maat 32 is niet mijn doel (dat had ik toen ik 16 was en dat is heel kut kleren kopen).
Voor de rest vind ik het hier gezellig en het houdt me een beetje in toom, want ik zag er dus ooit zo uit![]()
Dat nóóit meer
Zij is toch niet heel erg dun?? Maar gewoon met vrouwelijke rondingen, maar 3 kg eraf is denk ik mooier. Komt denk ik doordat ik het lichaam asocieer met mijzelf.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een bhquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oja dat nasty sm pakje
ik herinner het me weer
*zoekt terug* euhm... wonen jullie in Twente?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het IS hem niet, toevallig? Hij kwam je niet bekend voor op de foto?
Dat is het soort foto dat je op de koelkast plakt en op de koektrommel om je ervan te weerhouden om tóch nog wat te snoepen te pakkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is een bh![]()
Wat sangriafeestjes niet kunnen doenIk schrok me rot toen ik die foto zag. Eyeopener!
Weet ik, maar die bandjes maakte het erger hadden we de vorige x geconcludeerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is een bh![]()
Wat sangriafeestjes niet kunnen doenIk schrok me rot toen ik die foto zag. Eyeopener!
Ewelina heeft weinig echt lastige plekken. Die love handles zijn met een beetje sporten zo weg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Fruity het volgende:
[..]
Zij is toch niet heel erg dun?? Maar gewoon met vrouwelijke rondingen, maar 3 kg eraf is denk ik mooier. Komt denk ik doordat ik het lichaam asocieer met mijzelf.
Dit klinkt niet echt aardig eigenlijk Don't shoot In vergelijking met die andere foto vind ik je wel erg slank
Jep.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is het soort foto dat je op de koelkast plakt en op de koektrommel om je ervan te weerhouden om tóch nog wat te snoepen te pakken
O dat kan er nog wel bijquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep.
Al heb ik nu wel een énorm vet toetje in de koelkast staan: chocolade trifle. Bodem is chocoladecake met kersensap, erbovenop kersen, dan chocolademousse en dan slagroom. Enorm machtig, maar o zo lekker
De bandjes niet zozeer, meer het feit dat de bh gewoon niet goed past. Dat is een 80D en destijds had ik (bleek later na opmeting) 80F. Ik heb nu ook een paar Dekkers-bh's en die zijn prachtig, met name deze:quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik, maar die bandjes maakte het erger hadden we de vorige x geconcludeerd!
Nou vandaag niet meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dat kan er nog wel bijLol!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Fruity het volgende:
ik ga me ook maar ens meten. Maar zijn die cm's rondom of alleen de breedte??
Als het in de breedte was, zou het wel heel erg met ons allemaal zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Fruity het volgende:
ik ga me ook maar ens meten. Maar zijn die cm's rondom of alleen de breedte??
Hej, die oogt wel bekend, zal wel weer op iemand lijken die ik ken (kans is klein dat ik hem daadwerkelijk ken)quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
hier mr BJop zijn 30ste verjaardag
[ afbeelding ]
en nu gaan we verder met ons jubileumfeestje(private
)
en het eten was heerlijk (samenvatt. nachos, gambas met knoflook en een flensje met fruit en ijs)
daaag
Snap ik niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb best een knappe aanstaande ex
Hij is superlief, beetje saai.. Heeft een vaste baan enzo en is bijna vrijgezel... 34 jaar, iemand interesse?![]()
Ik ga slapen, morgen weer om 4.15 pissen...
Uniekhoorn staat op het punt om het uit te maken met mr. Uniekhoorn en moet gaan slapen want moet er om 4:15 uit om te plassen. What's not to snap??quote:
Ik na een weekquote:
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ik zie altijd aan een bepaalde uitstraling of iemand serieus, bijdehand, flierefluiterig of oersaai is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:35 schreef -marz- het volgende:
Wat is een funny vibe? Het is geen gangmaker ofzo hoor![]()
Hij maakt altijd gevatte bijdehandte opmerkingen
Hm.. Volgens mij is hij niet heel gevoelig - hij heeft niet niet laten blijken. Nou misschien wel dat ie heel blij is dat ie mij kent en iig wel z'n gevoelens daarover om te zetten in woorden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Oh en mr. C is volgens mij iemand die een sucker is voor diepgang en filosofische gesprekken.
Hij is sneller geraakt door subtiele esthetiek dan algemene geaccepteerde schoonheid. Hij is oer in zijn mannelijkheid. Oh en hij heeft iets met zijn moeder.
Mr. PF is supergevoelig en moeilijk te doorgronden. hij huilt als hij klaarkomt ( grappie )
Hij valt niet voor PF om haar schoonheid, maar omdat ook haar hoofd en hart even complex zijn als de zijne.
Zijn gedrag is niet in consensus met zijn werkelijke motieven.
Mr. BJ is rustig, maar cheeky. Hij geeft veel om zijn vrijheid en vrienden. Ik denk dat hij iets in zijn leven heeft wat hem helemaal opslokt, weet niet wat. Kan hobby zijn, werk of een of andere pre-occupatie.
En? Hoe doe ik het als profiler?
En nu projecteren op de Fok!dames hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ik zie altijd aan een bepaalde uitstraling of iemand serieus, bijdehand, flierefluiterig of oersaai is.
Hij heeft de funny vibe, net als mr Greys.
en gevatte bijdehandte opmerkingen = funny vibe. Kun je aan zijn kop zien.
Jullie matchen goed dus, jij bent ook hilarisch.
@ Co: Oh, ik dacht even dat ik sarcasme niet goed las. Het is serieus dus.
Waarom heeft ze het dan niet gewoon al uitgemaakt?
Aah, wat een snoepig kindje!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SHE, laat je gave eens los op mijn man! Oh, en het moet wel verder gaan dan 'hij houdt van fietsen"![]()
Het is geen gave hoor; intuitieve kletspraatquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SHE, laat je gave eens los op mijn man! Oh, en het moet wel verder gaan dan 'hij houdt van fietsen"![]()
;')quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef Sugar het volgende:
Gekke SHE.![]()
![]()
Geloof inderdaad dat het geen gave is.
Ergens voel ik me gevleid dat je het idee had dat ik serieus wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Nou Sugar, 'subtiel' is niet jouw middle name he?![]()
![]()
Arme SHE. Nou ja, die kan wel tegen een stootje heb ik het idee.
Storm vind ik zo'n kicke naam voor een jongenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Sugar het volgende:
Hihi, je Storm-analyse (jaja, het kind héét Storm) is stukken beter, SHE!!!
Deels is dat ook zo. Ik was vroeger al gek op mindgames. Op terrasjes maakte ik er een sport van om te profilen. Ik vind het persoonlijk wel grappig dat je op basis van intuitie en iemands uitstraling toch zoveel associaties kan oproepen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik neem dit soort dingen altijd serieus!
Wat hij doet komt niet overeen met wat hij denkt ( of zegt ).quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar alsnog snap ik je derde zin niet
Zijn gedrag is niet in consensus met zijn werkelijke motieven.
Hm.. Nou eigenlijk juist heel erg. Als ie iets zegt/toezegt/beloofd doet ie dat sowieso. Maar dat bedoel je misschien niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat hij doet komt niet overeen met wat hij denkt ( of zegt ).
Neequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. Nou eigenlijk juist heel erg. Als ie iets zegt/toezegt/beloofd doet ie dat sowieso. Maar dat bedoel je misschien niet?
Oh ik ken geen straattaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee![]()
In straattaal: Hij doet gerser dan ie is.
maar het is sowieso niet de bedoeling dat je dit heel serieus neemt
Dus ik ben ongeaccepteerd, maar subtiel esthetisch??quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Oh en mr. C is volgens mij iemand die een sucker is voor diepgang en filosofische gesprekken.
Hij is sneller geraakt door subtiele esthetiek dan algemene geaccepteerde schoonheid. Hij is oer in zijn mannelijkheid. Oh en hij heeft iets met zijn moeder.
En? Hoe doe ik het als profiler?
Ik doelde niet op jou, cuteypants. Maar op zijn algemene perceptie van de wereld om hem heen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus ik ben ongeaccepteerd, maar subtiel esthetisch??![]()
![]()
Wat betreft z'n moeder: so true!!
Filosofische gesprekken: mwah, als je daarmee wil zeggen dattie graag ouwehoert, dan wel![]()
En dat oer in zijn mannelijkheid kan ik niet helemaal plaatsen.
Gewoon meer algemene bewoordingen gebruiken. Je kunt het! Echt waar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef SHE het volgende:
[..]
;')
En ik wilde nog wel een carriere bij astro tv, verdomme!!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gewoon meer algemene bewoordingen gebruiken. Je kunt het! Echt waar.
Ik ben allergisch voor Bart Chabot. Serieus: ik krijg spontaan gordelroos van die ventquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit naar Man/Vrouw te kijken op RTL4, maar ik had die vrouw echt NOOIT bij Bart Chabot verwacht!
Hij heeft echt een prachtige, klassieke, statige vrouw met klasse. En hij is zo'n rouwdouwer, wel grappig, maar zo heel anders dan zij. Wat een grappig niet voor de hand liggend koppel![]()
Ja!! En het lijkt good ol' Stevie Wonder wel zoals hij met z'n hoofd beweegt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Me too! En dan dat irritante geblaat over Herman Brood in elke zin.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat die met die zwarte, vierkante bril?
Dat dus. Die gast was zelf te lame om zijn kunstenaarsziel te laten zien, zich compleet doorgesnoven te tonen aan de wereld in al zijn lelijkheid en hij heeft zelden iets zinnigs uitgekraamd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Me too! En dan dat irritante geblaat over Herman Brood in elke zin.
Over Storm gesproken, één van de zonen van Chabot heet ook Storm! Hij en z'n vrouw hebben best mooie jongens geproduceerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit naar Man/Vrouw te kijken op RTL4, maar ik had die vrouw echt NOOIT bij Bart Chabot verwacht!
Hij heeft echt een prachtige, klassieke, statige vrouw met klasse. En hij is zo'n rouwdouwer, wel grappig, maar zo heel anders dan zij. Wat een grappig niet voor de hand liggend koppel![]()
Hahaha, ik ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Bart Chabot. Serieus: ik krijg spontaan gordelroos van die vent
Hoe wat waar en mag ik ook mee, of heb ik straf omdat ik bijna niet online meer kan komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.
Het slank-het-restaurant-in-meeting-plan-topicquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:23 schreef Chicolate het volgende:
Hoe wat waar en mag ik ook mee, of heb ik straf omdat ik bijna niet online meer kan komen?
Dankjequote:Op maandag 11 augustus 2008 08:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Het slank-het-restaurant-in-meeting-plan-topic
Zonder de tonijn ziet dat er interessant uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik maak pasta salade altijd met een blikje tonijn, wat kappertjes, zongedroogde tomaten en olijven.![]()
Eventueel nog wat mais en ruccola toevoegen.
Je ziet me wel op de meetquote:[b]Op maandag 11 augustus 2008 09:10 schreef
En Tink, ik ben het helemaal met je eens! Mooie mannen hebben de dames hier!
Ben nu trouwens wel benieuwd naar die van jou!Ik ben sowieso erg benieuwd naar jou!
Wat cool! Kan je erg goed zingen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef kwakveense het volgende:
mogguh!
ik hoorde gisteren dat ik vandaag mn mini solootje moet zingen in t koor... tijdens twee concerten...voor 500 eerstejaars... slik...
en ik weeg nog steeds 82. het is wonderbaarlijk.
Kwak! Zingen jullie vanmiddag bij de opening van de El Cid?? Dan kom ik naar je luisteren hoor, ben genodigdequote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef kwakveense het volgende:
ik hoorde gisteren dat ik vandaag mn mini solootje moet zingen in t koor... tijdens twee concerten...voor 500 eerstejaars... slik...
nee, helaasch. we zitten in t culturele avondblok. twee concertjes in de marekerk direkt na elkaar... dus maar afwachten welke eersejaars die de kaartjes hebben gekregen ook daadwerkelijk komen opdagenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Kwak! Zingen jullie vanmiddag bij de opening van de El Cid?? Dan kom ik naar je luisteren hoor, ben genodigde
Volgens mij is die opening alleen maar saaiquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:08 schreef kwakveense het volgende:
nee, helaasch. we zitten in t culturele avondblok. twee concertjes in de marekerk direkt na elkaar... dus maar afwachten welke eersejaars die de kaartjes hebben gekregen ook daadwerkelijk komen opdagen
wat leuk, de opening! ohja, familiebanden in de commissie toch?
Zomaar, of slecht geslapen ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:09 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme wat ben ik sjagerijnig vandaag! Ik heb zeker 20 mensen pijnlijke jeuk op harige plekken toegewenst, en dat nog vóór ik op mijn werk was.
Nouja, slecht slapen doe ik al een tijdje ( lees; een jaar of 20quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zomaar, of slecht geslapen ofzo?
Ik hoop dat je collega's sterk in hun schoenen staan vandaag
Dat ia balen k_i_m. Kan je niet een jaartje met ouderschapsverlof, zodat je tijd hebt om na te denken? Als je het geld toch kan misschien lijkt me het wel een goede optie. Geeft je wat rust. In andere landen blijven vrouwen sowieso veel langer thuis, hier in D wel tot 3 jaar (per kind, komt er een tweede, dan begint de periode gewoon weer opnieuw).quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, slecht slapen doe ik al een tijdje ( lees; een jaar of 20. ) dus dat is het niet. Ik vind gewoon de combinatie werk/kind op dit moment erg slecht te trekken. Zeker gezien het feit dat ik theoretisch gezien niet voor het geld zou hoeven werken, het werk wat ik op het moment doe toch uitzichtloos is en me zo de strot uithangt dat ik op vrijdag al sjagerijnig ben bij het idee dat ik maandag weer moet, en het feit dat mijn wederhelft -als ik zo goed als nakend door het huis loop te stressen omdat ik niks heb om aan te trekken- me even mededeelt dat het kind de fles niet opdrinkt en dat ik dat dan dus geen rust heb voordat dat geregeld is en ik dus weer vet te laat op mijn werk kom.
En nu moet iedereen dood.
Wat is er mis met voorlopig even niet werken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, slecht slapen doe ik al een tijdje ( lees; een jaar of 20. ) dus dat is het niet. Ik vind gewoon de combinatie werk/kind op dit moment erg slecht te trekken. Zeker gezien het feit dat ik theoretisch gezien niet voor het geld zou hoeven werken, het werk wat ik op het moment doe toch uitzichtloos is en me zo de strot uithangt dat ik op vrijdag al sjagerijnig ben bij het idee dat ik maandag weer moet, en het feit dat mijn wederhelft -als ik zo goed als nakend door het huis loop te stressen omdat ik niks heb om aan te trekken- me even mededeelt dat het kind de fles niet opdrinkt en dat ik dat dan dus geen rust heb voordat dat geregeld is en ik dus weer vet te laat op mijn werk kom.
En nu moet iedereen dood.
En zo hoort het ook, maar sowieso is alles van bevalling tot opvoeding van het kind veel beter geregeld in Duitsland.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ia balen k_i_m. Kan je niet een jaartje met ouderschapsverlof, zodat je tijd hebt om na te denken? Als je het geld toch kan misschien lijkt me het wel een goede optie. Geeft je wat rust. In andere landen blijven vrouwen sowieso veel langer thuis, hier in D wel tot 3 jaar (per kind, komt er een tweede, dan begint de periode gewoon weer opnieuw).
Ik zei vroeger altijd dat het mijn plan B. was. Als ik nog steeds niet wist wat ik wilde worden, dan zou ik gewoon kinderen krijgen en thuisblijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorlopig even niet werken?
Ik begrijp dat echt niet hoor. No way in hell dat je mij aan het werk krijgt tot het kind op zijn minst een flinke kleuter is.
Zeg dát maar niet te hard. Als je eenmaal kinderen hebt kán werken heel heilzaam zijn. De hele dag thuiszitten met 1 of 2 kleintjes kan veel zwaarder zijn dan 15 mekkerende klanten en collega's tegelijkertijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorlopig even niet werken?
Ik begrijp dat echt niet hoor. No way in hell dat je mij aan het werk krijgt tot het kind op zijn minst een flinke kleuter is.
Hier moet ik je ook wel weer gelijk in geven. Zeker toen ik net weer aan het werk was kwam ik echt helemaal tot rust omdat ik niet hoefde "te zorgen". Aan het eind van de dag was ik een stuk minder moe als ik gewerkt had dan dat ik een hele dag thuis was geweest. Maar nu alles gewend is en ik geen tot weinig plezier uit mijn werk haal (en het feit dat het kind steeds leuker wordt) ben ik liever thuis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeg dát maar niet te hard. Als je eenmaal kinderen hebt kán werken heel heilzaam zijn. De hele dag thuiszitten met 1 of 2 kleintjes kan veel zwaarder zijn dan 15 mekkerende klanten en collega's tegelijkertijd.
Oh geloof mij nou maar dat ik niets heilzaams vind aan werken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeg dát maar niet te hard. Als je eenmaal kinderen hebt kán werken heel heilzaam zijn. De hele dag thuiszitten met 1 of 2 kleintjes kan veel zwaarder zijn dan 15 mekkerende klanten en collega's tegelijkertijd.
Maar weet je, als je de hele dag thuis zit met je kind, dan wordt je kind (en het huishoudenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh geloof mij nou maar dat ik niets heilzaams vind aan werken.
Er zijn weinig dingen die ik zo hekel als werken
Moet je een leuke baan zoekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh geloof mij nou maar dat ik niets heilzaams vind aan werken.
Er zijn weinig dingen die ik zo hekel als werken
ja en dus heb je een dubbele baan als je blijft werkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar weet je, als je de hele dag thuis zit met je kind, dan wordt je kind (en het huishouden) je werk.
Precies. Werkt bij ons uitstekend. Al kan ik k_i_m en SHE wel een beetje begrijpen, want de laatste tijd ontbreekt het mij ook een beetje (erg) aan motivatie. Ben geloof ik weer toe aan een "nieuwe uitdaging "quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja en dus heb je een dubbele baan als je blijft werken
maaruh ik ben wel van het principe, allebei dan maar wat minder werken, want mijn inziens, kan ook een vader een kind opvoeden... dus lijkt het mij een ideale deal om beide iets vaker thuis te zijn
lijkt me vervelend als je ongemotiveerd en dus met een lichte tegenzin op je werk zit...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Precies. Werkt bij ons uitstekend. Al kan ik k_i_m en SHE wel een beetje begrijpen, want de laatste tijd ontbreekt het mij ook een beetje (erg) aan motivatie. Ben geloof ik weer toe aan een "nieuwe uitdaging "
Ja, en dan komt die vader nog even vlak voor je de deur uitmoet met de mededeling dat hij één van de kerntaken van het verzorgen (namelijk eten geven) even niet voor elkaar krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja en dus heb je een dubbele baan als je blijft werken
maaruh ik ben wel van het principe, allebei dan maar wat minder werken, want mijn inziens, kan ook een vader een kind opvoeden... dus lijkt het mij een ideale deal om beide iets vaker thuis te zijn
tja oefening baart kunst toch, vooral veel oefenen samen....quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en dan komt die vader nog even vlak voor je de deur uitmoet met de mededeling dat hij één van de kerntaken van het verzorgen (namelijk eten geven) even niet voor elkaar krijgt.
Oefenen samen gaat natuurlijk niet zo vaak, als hij aan het werk is als jij thuisbentquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja oefening baart kunst toch, vooral veel oefenen samen....
en als je aan het werk bent, bezig zijn met je werk en niet met wat er thuis gebeurt???
(al lijkt me dat af en toe nog wel lastig)
maar ihet lijkt mij ook, vooral de 1e maanden een grote verantwoording hoor...
maar als je samen thuis bent??? bijv voor het slapen gaan of weekenden? of werken jullie ook onregelmatig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oefenen samen gaat natuurlijk niet zo vaak, als hij aan het werk is als jij thuisbent.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben met mijn man getrouwd vanwege zijn geweldige karakter. Een foto online zetten doe ik dus niet![]()
Serieus. Ik vond hem in het begin op een hobbit lijken![]()
Dan kunnen we samen gaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje
Meteen de datum maar gereserveerd, kan ik tenminste niet zeggen dat ik andere afspraken heb.
Ik kijk wel eens naar de Olympische spelen. Ben zeker van plan om taekwondo te gaan kijken, vooral dames onder de 67 kg. Is mooi om te zien(en misschien gaat er wel eentje knock-out
)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, Co.... 1422.
Dan ga je zeker zometeen wel even boven de toiletpot hangen?![]()
Grapje... jeweetwel...
Ik vind kinderen een beetje engquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm nou ik zou echt niet fulltime huismoeder kunnen zijn,... zal spontaan een indicatie voor een psychiatrische inrichting aan kunnen vragen...
wat mag ik van geluk spreken dat ik wel een baan heb waar ik van kan genieten(me loves job)...
tuurlijk zou ik wel wat minder gaan werken als ik een miljoen zou winnen, maar zou nooit helemaal stoppen met werken...
mijn zus daarintegen is huismoeder met 3 kids en vind dat helemaal goed...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Tinkepink zwanger is?
Waar het hoofd vol van is......quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:21 schreef conleche het volgende:
Ik las: de seks was wel weer lekker.....
Als ik kinderen krijg, laat ik iemand anders m'n huishouden doen. Wat zeg ik, ik heb nu al iemand nodig!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
Maar weet je, als je de hele dag thuis zit met je kind, dan wordt je kind (en het huishouden) je werk.
Doen! Ik had vroeger ook een schoonmaakster. Wij betaalden 25 euro per week. Helaas deed ze haar werk niet zo heel erg goed en kunnen we ons geld maar één keer uitgeven (en dan ga ik liever uit eten), dus nu doen we het weer zelf.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:44 schreef Aventura het volgende:
Ik wil ook een schoonmaakster. Mijn buuv heeft er eentje; ze gaat voor me navragen of ze nog een klus wil
Ze zou dan 2x per maand langskomen (voor 15 euro per keer) om: te stofzuigen, dweilen, de keuken + formuis te doen en de badkamer + toilet. Dat lijkt me echt heerlijk. Maar op zich is het wel decadent; ik woon alleen en mijn huis is maar 45 vierkante meter...
Dat is zo. Het moet wel goed zijn; ik heb de lat nou ook weer niet zo erg hoog, maar ik wil wel dat het grondiger gebeurt dan dat ik het zelf rits-rats in de avonduurtjes doe. Anders kan ik het net zo goed zelf blijven doen. En ik wil, nadat er is schoongemaakt, geen vinger meer uitsteken (aan de afgesproken klussen) dan tot de volgende keer dat ze komt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doen! Ik had vroeger ook een schoonmaakster. Wij betaalden 25 euro per week. Helaas deed ze haar werk niet zo heel erg goed en kunnen we ons geld maar één keer uitgeven (en dan ga ik liever uit eten), dus nu doen we het weer zelf.
Ja, ik moet nog maar tot 17.30quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef Greys het volgende:
Zit je nog op je werk?
Is er dan niet nog een of andere collega in de buurt die je even in elkaar kunt beuken ofzo?
Kun je samen lol trappen, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb geen zin.
En mijn Granny Smith is melig.
Zo weinig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje vandaag:
O: yoghurt met gojimuesli
T: VitaLinea
L: twee zuurdesemboterhammen met kipfilet-bieslook
T: handjevol aalbesseb
T: 125 g noordzeegarnalen met een scheutje chilisaus
D: een overschotel met aubergine, tomaat en kip, toetje is een blokje pure chocola
En als ik een snack neem vanavond wordt dat gerookte kip met chilisaus.
Ik heb trouwens wat last van mijn darmen gehad. Zou het door de mediterrane geitenkaas komen?
Weinig? Voor mijn gevoel heb ik niet weinig gegeten hoor.quote:
Als je het maar niet elke dag doet. Soja is niet zo heel slank namelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef mspoez het volgende:
Hello everybody.
Vanochtend gestart met SHE's dieet. Tijden lukken niet zo goed want gewerkt tot 0400 maar goed, ongeveer elke 2 uur eet ik wat in de volgorde van het lijstje. Mag ipv yoghurt als 1e tussendoortje een sojamelk-eiwitshake ook? Vind ik zo lekker! Straks bloemkool met een worstje en vanavond kwark, en dan vannacht als ik weer tot 04oo moet, nog wat nootjes. Vind het best veel allemaal.
Sterkte voor de werkenden en zeker ook voor de balende moeders! Ik heb heerlijk gemoederd, gepoetst en nu dan even werken tot 20. Relaxed dagje.
Hehehehe, ik ben helemaal niet ontevreden over mezelf met mjn BMI van 24.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens heb ik vandaag nieuwe bh's gekocht en ik ben een maat gekrompen! Om dat te vieren wilde ik mooie foto*s van mezelf maken om online te plaatsen. Maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet. In mijn verbeelding (en in de spiegel) zie ik er ongeveer 10x beter en slanker uit dan op de foto. Vooral mijn buik is rampzalig. Mijn armen leken trouwens dunner. Maar al met al: laat maar dus. Helemaal omdat ik ze wilde gebruiken om te illustreren dat je er met BMI van ongeveer 24 best mooi kan zijn![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, ik ben helemaal niet ontevreden over mezelf met mjn BMI van 24.Ik ben zelfs blij met mjn lichaam.
Dus wat nou niet mooi zijn met een BMI van 24!
![]()
Dat van die krimpende borsten ken ik overigens. Gelukkig heb ik pas bij Victoria's Secret geweldige Push Up beha's gekocht.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:CO
Wat goeoeoeoeoed! En wat irritant, knap, getalenteerd, in het bezit van een echte onvervalste ungabunga-oerman, én ook nog een walgelijk slank als een versgeplukte twijg!
Ik loop nogal achter, maar ik ga ook es ff fijn wat fotootjes spammen.
Me toen ik nog solliciteerde voor een undercover job bij Greenpeace (tussen de zeekoeien).
[ afbeelding ]
Ikke gisteren, er komt weer wat lijn in
[ afbeelding ]
Mijn teerbeminde(s)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren uit eten, gelukkig at iemand anders mijn toetje op ..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
Moblo, je ziet er echt heel slank uit wb gezicht en schoudertjes!!
Ach, mijn kont slinkt ook langzaam. Een maand geleden was mijn bilomtrek nog 102 cm. En mijn kont zal altijd rond blijven. Het is gewoon de voorgeprogrammeerde vorm geloof ik. Wat me wel een beetje zorgen baart is de snelheid waarmee mijn tieten krimpen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar mijn kont wordt niet veel kleiner meer, denk ik. Ik heb altijd al negerbillen gehad
.
Zolang ze maar rond zijn niets te klagen toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar mijn kont wordt niet veel kleiner meer, denk ik. Ik heb altijd al negerbillen gehad
.
Ja, die van mij gaan ook wel hard ineens. En ik vond ze net zo leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, mijn kont slinkt ook langzaam. Een maand geleden was mijn bilomtrek nog 102 cm. En mijn kont zal altijd rond blijven. Het is gewoon de voorgeprogrammeerde vorm geloof ik. Wat me wel een beetje zorgen baart is de snelheid waarmee mijn tieten krimpen.
Wat aan negerbillen begrijp je niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zolang ze maar rond zijn niets te klagen toch?
Niks van gezien afgelopen donderdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo's buik is echt verschrikkelijk.![]()
Nouja, haar vet zit vooral geconcentreerd op dr buik. Net zoals dat van mij geconcentreerd zit op mn kont.
Wanneer is de 7heuvelen loop eigenlijk? Heb geen idee of ik makkelijk kan blijven lopen in mijn nieuwe baan.
Geloof me daar zitten ook veel pannekoekexemplaren tussen, en ja ik spreek uit ervaring *zucht*quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat aan negerbillen begrijp je niet?.
Geen op of aanmerkingen op jouw bolle kont hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niks van gezien afgelopen donderdag
Maar ik sluit me aan bij de bollekontjesbrigade. Mijn vet verzamelt zich voornamelijk op mijn billen. En de laatste tijd ook tieten. En helaas ook bovenarmen. Maar gelukkig kun je een bol kontje beter verbloemen (en is niet zo silhouet-verpestend) als een forse buik...Niet dat je het kunt beinvloeden helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |