quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Fruity het volgende:
@ Greys, sorry kan het niet latenJij hebt echt zo'n lekker wijf figuur! Als ik op vrouwen zou vallen zou ik een vrouw met zo'n lijf willen
Zie nu ook je vent. Lekker stel![]()
Oh! Nou ik heb die hele man nog nooit ergens gezien behalve op deze foto en ik vond het wel een beetje lijken. Maar die van jou is nog stukken lekkerder!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Behalve de felblauwe ogen en het kuiltje in de kin zie ik geen enkele gelijkenis
thank god
Toen was je ook al zo sloomquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef conleche het volgende:
Dit gaat echt te snel, om half 3 vanmiddag opende ik de vorige!!
Ik heb die van mij van Lexa afgepluktquote:
Ik ga 'm nog es plaatsen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Co, die foto van Heer C is echt tè lekker en lief, echt om op te vreten!
Is het met die boot nou ooit nog wat geworden eigenlijk?
[..]
Ik heb die van mij van Lexa afgeplukt
hint hintquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef Greys het volgende:
Co, die foto van Heer C is echt tè lekker en lief, echt om op te vreten!
Is het met die boot nou ooit nog wat geworden eigenlijk?
[..]
Ik heb die van mij van Lexa afgeplukt
Oeh, wat kijkt 'ie sexyquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog es plaatsen!![]()
[ afbeelding ]
Bootpraat me van geen boot...
Ik dacht dat lexa een huizensite wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga 'm nog es plaatsen!![]()
[ afbeelding ]
Bootpraat me van geen boot...
Nee, das funda, mutsquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht dat lexa een huizensite was
enne.. ook nais.. alleen denk ik twee keer zo oud als ik?
Nagels opvullen? Je hebt acrylnagels en dit doe je zelf? Oid?quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef SHE het volgende:
Ik ben sowieso fan van mr Co.
Die man maakt biggetjes zo vertederend dat hij niet anders dan een geweldenaar kán zijn.
Ja, zeker 2x ouder!! Hij is ook bijna 2x ouder dan ik!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht dat lexa een huizensite was
enne.. ook nais.. alleen denk ik twee keer zo oud als ik?
Ja, opvullen lukt me nog wel. Maar zetten no way; dat laat ik de allerliefste tjik van deze planeet doen, Oblivion. Die heerst met nagelsquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nagels opvullen? Je hebt acrylnagels en dit doe je zelf? Oid?
4 Jaar, zie boven jouw postquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is ver weg, maar wel eenvoudig te combineren met een conleche-in-Belgie-meet
Wat leuk dat jouw mister van Lexa komtHoe lang zijn jullie al bij elkaar?
Ik ben saai; ik ken mijn kerel van de studentenvereniging.
Ik heb hem ooit ontmoet op een verjaardag van een vriend van mij. We gingen stappen, een andere vriend had weer een vriend meegenomen. Ik vond hem geweldig knapquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is ver weg, maar wel eenvoudig te combineren met een conleche-in-Belgie-meet
Wat leuk dat jouw mister van Lexa komtHoe lang zijn jullie al bij elkaar?
Ik ben saai; ik ken mijn kerel van de studentenvereniging.
Wie van Fok bedoel je? Armageddonquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, nu ben ik benieuwd wieVertel 's?
Toevallig deze week precies een jaar geleden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:31 schreef Greys het volgende:
Hoe lang geleden is dat uitgegaan dan Merel?
Ja! Ja! Ja! Ik weet precies wie je bedoelt!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Toevallig deze week precies een jaar geleden.
Heb je de aflevering gezien waarbij die ene homo ál z'n potentiële partners tot op het bot toe afkraakte bij die bijeenkomst achteraf? Zó genant!
Volgens mij is hij grappig!!! Ik kreeg van de week de slappe lach om een opmerking van hem!! Ga hem even opzoeken, kijken offie fobo heeft!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Wie van Fok bedoel je? Armageddon
En dit gaat heus wel over afvallen want we moeten slank blijven voor de meneren en de incidentele mevrouwen!
Greys met sommige mannen kan je niet meer dan alleen vrienden zijn, dat werkt het beste. Of één van de twee wil niet en de ander is al jaren zwaar verliefd, dat kan ook nogquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
Die kandidate van nu heeft als beste vriend een leuke jongen, in het panel!
Kan ze daar niet gewoon iets mee beginnen? Of is die homo? Heb het ff gemist.
ben ook maar eens gaan kijken, ken het programma niet. Maar mannen kijken is altijd leukquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
Die kandidate van nu heeft als beste vriend een leuke jongen, in het panel!
Kan ze daar niet gewoon iets mee beginnen? Of is die homo? Heb het ff gemist.
Die van jou is ook niks mis meequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:45 schreef Sugar het volgende:
Greys, ik vind je prachtig. Serieus.![]()
En die mannen van jullie zijn het ook stuk voor stuk. Sjonge! Alleen die van PF heb ik gemist.
och ja natuurlijk, jij bent de ex van Arma!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:29 schreef Merel het volgende:
[..]
Wie van Fok bedoel je? Armageddon
En dit gaat heus wel over afvallen want we moeten slank blijven voor de meneren en de incidentele mevrouwen!
Ik wist niet dat er vooroordelen zijn over drummersquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
SHE, hij is idd vertederend, vooral met het hondje (hij vond het eerst maar niets, toen hij er achter kwam dat ik zo'n 'wijvenhondje' heb, maar nu liggen ze samen op de bank en geven ze elkaar kusjes).
Maar het is ook een holbewoner soms, qua boeren en schijten enzoHij is wel weer zo trouw als een hond, het heersende vooroordeel over drummers klopt wat hem betreft in elk geval niet.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:47 schreef SHE het volgende:
Lijkt me echter wel een jongen waar je je handen vol aan hebt
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef mspoez het volgende:
Ik heb ook een meneer. Ik vind hem wel leuk. Allemaal leuke meneren hier.
[ afbeelding ]
Ik bedoel die jongen die samen met dat meisje de kandidaten uitzoekt. Die in haar 'panel' zit dus.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef omearos het volgende:
[..]
ben ook maar eens gaan kijken, ken het programma niet. Maar mannen kijken is altijd leuk
Welke jongen bedoel jij?
Ach welnee. Die hoef ik niet op te zoeken, weet het al.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik ga Armageddon even opzoeken!
Na een jaarquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:53 schreef Merel het volgende:
Jamaarjamaarjamaar Arma is allang weer met iemand anders enenen is dus niet van belang voor dit topic!!
En ja, met die iemand anders krijgt ie nu een baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |