Ik ben allergisch voor Bart Chabot. Serieus: ik krijg spontaan gordelroos van die ventquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit naar Man/Vrouw te kijken op RTL4, maar ik had die vrouw echt NOOIT bij Bart Chabot verwacht!
Hij heeft echt een prachtige, klassieke, statige vrouw met klasse. En hij is zo'n rouwdouwer, wel grappig, maar zo heel anders dan zij. Wat een grappig niet voor de hand liggend koppel![]()
Ja!! En het lijkt good ol' Stevie Wonder wel zoals hij met z'n hoofd beweegt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Me too! En dan dat irritante geblaat over Herman Brood in elke zin.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat die met die zwarte, vierkante bril?
Dat dus. Die gast was zelf te lame om zijn kunstenaarsziel te laten zien, zich compleet doorgesnoven te tonen aan de wereld in al zijn lelijkheid en hij heeft zelden iets zinnigs uitgekraamd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Me too! En dan dat irritante geblaat over Herman Brood in elke zin.
Over Storm gesproken, één van de zonen van Chabot heet ook Storm! Hij en z'n vrouw hebben best mooie jongens geproduceerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit naar Man/Vrouw te kijken op RTL4, maar ik had die vrouw echt NOOIT bij Bart Chabot verwacht!
Hij heeft echt een prachtige, klassieke, statige vrouw met klasse. En hij is zo'n rouwdouwer, wel grappig, maar zo heel anders dan zij. Wat een grappig niet voor de hand liggend koppel![]()
Hahaha, ik ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Bart Chabot. Serieus: ik krijg spontaan gordelroos van die vent
Hoe wat waar en mag ik ook mee, of heb ik straf omdat ik bijna niet online meer kan komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.
Het slank-het-restaurant-in-meeting-plan-topicquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:23 schreef Chicolate het volgende:
Hoe wat waar en mag ik ook mee, of heb ik straf omdat ik bijna niet online meer kan komen?
Dankjequote:Op maandag 11 augustus 2008 08:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Het slank-het-restaurant-in-meeting-plan-topic
Zonder de tonijn ziet dat er interessant uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik maak pasta salade altijd met een blikje tonijn, wat kappertjes, zongedroogde tomaten en olijven.![]()
Eventueel nog wat mais en ruccola toevoegen.
Je ziet me wel op de meetquote:[b]Op maandag 11 augustus 2008 09:10 schreef
En Tink, ik ben het helemaal met je eens! Mooie mannen hebben de dames hier!
Ben nu trouwens wel benieuwd naar die van jou!Ik ben sowieso erg benieuwd naar jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |