Ik ben allergisch voor Bart Chabot. Serieus: ik krijg spontaan gordelroos van die ventquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit naar Man/Vrouw te kijken op RTL4, maar ik had die vrouw echt NOOIT bij Bart Chabot verwacht!
Hij heeft echt een prachtige, klassieke, statige vrouw met klasse. En hij is zo'n rouwdouwer, wel grappig, maar zo heel anders dan zij. Wat een grappig niet voor de hand liggend koppel![]()
Ja!! En het lijkt good ol' Stevie Wonder wel zoals hij met z'n hoofd beweegt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Me too! En dan dat irritante geblaat over Herman Brood in elke zin.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat die met die zwarte, vierkante bril?
Dat dus. Die gast was zelf te lame om zijn kunstenaarsziel te laten zien, zich compleet doorgesnoven te tonen aan de wereld in al zijn lelijkheid en hij heeft zelden iets zinnigs uitgekraamd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Me too! En dan dat irritante geblaat over Herman Brood in elke zin.
Over Storm gesproken, één van de zonen van Chabot heet ook Storm! Hij en z'n vrouw hebben best mooie jongens geproduceerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit naar Man/Vrouw te kijken op RTL4, maar ik had die vrouw echt NOOIT bij Bart Chabot verwacht!
Hij heeft echt een prachtige, klassieke, statige vrouw met klasse. En hij is zo'n rouwdouwer, wel grappig, maar zo heel anders dan zij. Wat een grappig niet voor de hand liggend koppel![]()
Hahaha, ik ook.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor Bart Chabot. Serieus: ik krijg spontaan gordelroos van die vent
Hoe wat waar en mag ik ook mee, of heb ik straf omdat ik bijna niet online meer kan komen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Die fokmeet staat toch gewoon? In mijn agenda staat: 11 oktober 20.oo uur. Utrecht. Fok.
Het slank-het-restaurant-in-meeting-plan-topicquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:23 schreef Chicolate het volgende:
Hoe wat waar en mag ik ook mee, of heb ik straf omdat ik bijna niet online meer kan komen?
Dankjequote:Op maandag 11 augustus 2008 08:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Het slank-het-restaurant-in-meeting-plan-topic
Zonder de tonijn ziet dat er interessant uitquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik maak pasta salade altijd met een blikje tonijn, wat kappertjes, zongedroogde tomaten en olijven.![]()
Eventueel nog wat mais en ruccola toevoegen.
Je ziet me wel op de meetquote:[b]Op maandag 11 augustus 2008 09:10 schreef
En Tink, ik ben het helemaal met je eens! Mooie mannen hebben de dames hier!
Ben nu trouwens wel benieuwd naar die van jou!Ik ben sowieso erg benieuwd naar jou!
Wat cool! Kan je erg goed zingen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef kwakveense het volgende:
mogguh!
ik hoorde gisteren dat ik vandaag mn mini solootje moet zingen in t koor... tijdens twee concerten...voor 500 eerstejaars... slik...
en ik weeg nog steeds 82. het is wonderbaarlijk.
Kwak! Zingen jullie vanmiddag bij de opening van de El Cid?? Dan kom ik naar je luisteren hoor, ben genodigdequote:Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef kwakveense het volgende:
ik hoorde gisteren dat ik vandaag mn mini solootje moet zingen in t koor... tijdens twee concerten...voor 500 eerstejaars... slik...
nee, helaasch. we zitten in t culturele avondblok. twee concertjes in de marekerk direkt na elkaar... dus maar afwachten welke eersejaars die de kaartjes hebben gekregen ook daadwerkelijk komen opdagenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Kwak! Zingen jullie vanmiddag bij de opening van de El Cid?? Dan kom ik naar je luisteren hoor, ben genodigde
Volgens mij is die opening alleen maar saaiquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:08 schreef kwakveense het volgende:
nee, helaasch. we zitten in t culturele avondblok. twee concertjes in de marekerk direkt na elkaar... dus maar afwachten welke eersejaars die de kaartjes hebben gekregen ook daadwerkelijk komen opdagen
wat leuk, de opening! ohja, familiebanden in de commissie toch?
Zomaar, of slecht geslapen ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:09 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme wat ben ik sjagerijnig vandaag! Ik heb zeker 20 mensen pijnlijke jeuk op harige plekken toegewenst, en dat nog vóór ik op mijn werk was.
Nouja, slecht slapen doe ik al een tijdje ( lees; een jaar of 20quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zomaar, of slecht geslapen ofzo?
Ik hoop dat je collega's sterk in hun schoenen staan vandaag
Dat ia balen k_i_m. Kan je niet een jaartje met ouderschapsverlof, zodat je tijd hebt om na te denken? Als je het geld toch kan misschien lijkt me het wel een goede optie. Geeft je wat rust. In andere landen blijven vrouwen sowieso veel langer thuis, hier in D wel tot 3 jaar (per kind, komt er een tweede, dan begint de periode gewoon weer opnieuw).quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, slecht slapen doe ik al een tijdje ( lees; een jaar of 20. ) dus dat is het niet. Ik vind gewoon de combinatie werk/kind op dit moment erg slecht te trekken. Zeker gezien het feit dat ik theoretisch gezien niet voor het geld zou hoeven werken, het werk wat ik op het moment doe toch uitzichtloos is en me zo de strot uithangt dat ik op vrijdag al sjagerijnig ben bij het idee dat ik maandag weer moet, en het feit dat mijn wederhelft -als ik zo goed als nakend door het huis loop te stressen omdat ik niks heb om aan te trekken- me even mededeelt dat het kind de fles niet opdrinkt en dat ik dat dan dus geen rust heb voordat dat geregeld is en ik dus weer vet te laat op mijn werk kom.
En nu moet iedereen dood.
Wat is er mis met voorlopig even niet werken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, slecht slapen doe ik al een tijdje ( lees; een jaar of 20. ) dus dat is het niet. Ik vind gewoon de combinatie werk/kind op dit moment erg slecht te trekken. Zeker gezien het feit dat ik theoretisch gezien niet voor het geld zou hoeven werken, het werk wat ik op het moment doe toch uitzichtloos is en me zo de strot uithangt dat ik op vrijdag al sjagerijnig ben bij het idee dat ik maandag weer moet, en het feit dat mijn wederhelft -als ik zo goed als nakend door het huis loop te stressen omdat ik niks heb om aan te trekken- me even mededeelt dat het kind de fles niet opdrinkt en dat ik dat dan dus geen rust heb voordat dat geregeld is en ik dus weer vet te laat op mijn werk kom.
En nu moet iedereen dood.
En zo hoort het ook, maar sowieso is alles van bevalling tot opvoeding van het kind veel beter geregeld in Duitsland.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ia balen k_i_m. Kan je niet een jaartje met ouderschapsverlof, zodat je tijd hebt om na te denken? Als je het geld toch kan misschien lijkt me het wel een goede optie. Geeft je wat rust. In andere landen blijven vrouwen sowieso veel langer thuis, hier in D wel tot 3 jaar (per kind, komt er een tweede, dan begint de periode gewoon weer opnieuw).
Ik zei vroeger altijd dat het mijn plan B. was. Als ik nog steeds niet wist wat ik wilde worden, dan zou ik gewoon kinderen krijgen en thuisblijvenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorlopig even niet werken?
Ik begrijp dat echt niet hoor. No way in hell dat je mij aan het werk krijgt tot het kind op zijn minst een flinke kleuter is.
Zeg dát maar niet te hard. Als je eenmaal kinderen hebt kán werken heel heilzaam zijn. De hele dag thuiszitten met 1 of 2 kleintjes kan veel zwaarder zijn dan 15 mekkerende klanten en collega's tegelijkertijd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorlopig even niet werken?
Ik begrijp dat echt niet hoor. No way in hell dat je mij aan het werk krijgt tot het kind op zijn minst een flinke kleuter is.
Hier moet ik je ook wel weer gelijk in geven. Zeker toen ik net weer aan het werk was kwam ik echt helemaal tot rust omdat ik niet hoefde "te zorgen". Aan het eind van de dag was ik een stuk minder moe als ik gewerkt had dan dat ik een hele dag thuis was geweest. Maar nu alles gewend is en ik geen tot weinig plezier uit mijn werk haal (en het feit dat het kind steeds leuker wordt) ben ik liever thuis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeg dát maar niet te hard. Als je eenmaal kinderen hebt kán werken heel heilzaam zijn. De hele dag thuiszitten met 1 of 2 kleintjes kan veel zwaarder zijn dan 15 mekkerende klanten en collega's tegelijkertijd.
Oh geloof mij nou maar dat ik niets heilzaams vind aan werken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeg dát maar niet te hard. Als je eenmaal kinderen hebt kán werken heel heilzaam zijn. De hele dag thuiszitten met 1 of 2 kleintjes kan veel zwaarder zijn dan 15 mekkerende klanten en collega's tegelijkertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |