Hej, die oogt wel bekend, zal wel weer op iemand lijken die ik ken (kans is klein dat ik hem daadwerkelijk ken)quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
hier mr BJop zijn 30ste verjaardag
[ afbeelding ]
en nu gaan we verder met ons jubileumfeestje(private
)
en het eten was heerlijk (samenvatt. nachos, gambas met knoflook en een flensje met fruit en ijs)
daaag
Snap ik niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb best een knappe aanstaande ex
Hij is superlief, beetje saai.. Heeft een vaste baan enzo en is bijna vrijgezel... 34 jaar, iemand interesse?![]()
Ik ga slapen, morgen weer om 4.15 pissen...
Uniekhoorn staat op het punt om het uit te maken met mr. Uniekhoorn en moet gaan slapen want moet er om 4:15 uit om te plassen. What's not to snap??quote:
Ik na een weekquote:
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ik zie altijd aan een bepaalde uitstraling of iemand serieus, bijdehand, flierefluiterig of oersaai is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:35 schreef -marz- het volgende:
Wat is een funny vibe? Het is geen gangmaker ofzo hoor![]()
Hij maakt altijd gevatte bijdehandte opmerkingen
Hm.. Volgens mij is hij niet heel gevoelig - hij heeft niet niet laten blijken. Nou misschien wel dat ie heel blij is dat ie mij kent en iig wel z'n gevoelens daarover om te zetten in woorden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Oh en mr. C is volgens mij iemand die een sucker is voor diepgang en filosofische gesprekken.
Hij is sneller geraakt door subtiele esthetiek dan algemene geaccepteerde schoonheid. Hij is oer in zijn mannelijkheid. Oh en hij heeft iets met zijn moeder.
Mr. PF is supergevoelig en moeilijk te doorgronden. hij huilt als hij klaarkomt ( grappie )
Hij valt niet voor PF om haar schoonheid, maar omdat ook haar hoofd en hart even complex zijn als de zijne.
Zijn gedrag is niet in consensus met zijn werkelijke motieven.
Mr. BJ is rustig, maar cheeky. Hij geeft veel om zijn vrijheid en vrienden. Ik denk dat hij iets in zijn leven heeft wat hem helemaal opslokt, weet niet wat. Kan hobby zijn, werk of een of andere pre-occupatie.
En? Hoe doe ik het als profiler?
En nu projecteren op de Fok!dames hierquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen, maar ik zie altijd aan een bepaalde uitstraling of iemand serieus, bijdehand, flierefluiterig of oersaai is.
Hij heeft de funny vibe, net als mr Greys.
en gevatte bijdehandte opmerkingen = funny vibe. Kun je aan zijn kop zien.
Jullie matchen goed dus, jij bent ook hilarisch.
@ Co: Oh, ik dacht even dat ik sarcasme niet goed las. Het is serieus dus.
Waarom heeft ze het dan niet gewoon al uitgemaakt?
Aah, wat een snoepig kindje!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SHE, laat je gave eens los op mijn man! Oh, en het moet wel verder gaan dan 'hij houdt van fietsen"![]()
Het is geen gave hoor; intuitieve kletspraatquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Sugar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SHE, laat je gave eens los op mijn man! Oh, en het moet wel verder gaan dan 'hij houdt van fietsen"![]()
;')quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef Sugar het volgende:
Gekke SHE.![]()
![]()
Geloof inderdaad dat het geen gave is.
Ergens voel ik me gevleid dat je het idee had dat ik serieus wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
Nou Sugar, 'subtiel' is niet jouw middle name he?![]()
![]()
Arme SHE. Nou ja, die kan wel tegen een stootje heb ik het idee.
Storm vind ik zo'n kicke naam voor een jongenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:34 schreef Sugar het volgende:
Hihi, je Storm-analyse (jaja, het kind héét Storm) is stukken beter, SHE!!!
Deels is dat ook zo. Ik was vroeger al gek op mindgames. Op terrasjes maakte ik er een sport van om te profilen. Ik vind het persoonlijk wel grappig dat je op basis van intuitie en iemands uitstraling toch zoveel associaties kan oproepen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik neem dit soort dingen altijd serieus!
Wat hij doet komt niet overeen met wat hij denkt ( of zegt ).quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar alsnog snap ik je derde zin niet
Zijn gedrag is niet in consensus met zijn werkelijke motieven.
Hm.. Nou eigenlijk juist heel erg. Als ie iets zegt/toezegt/beloofd doet ie dat sowieso. Maar dat bedoel je misschien niet?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat hij doet komt niet overeen met wat hij denkt ( of zegt ).
Neequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. Nou eigenlijk juist heel erg. Als ie iets zegt/toezegt/beloofd doet ie dat sowieso. Maar dat bedoel je misschien niet?
Oh ik ken geen straattaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee![]()
In straattaal: Hij doet gerser dan ie is.
maar het is sowieso niet de bedoeling dat je dit heel serieus neemt
Dus ik ben ongeaccepteerd, maar subtiel esthetisch??quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
Oh en mr. C is volgens mij iemand die een sucker is voor diepgang en filosofische gesprekken.
Hij is sneller geraakt door subtiele esthetiek dan algemene geaccepteerde schoonheid. Hij is oer in zijn mannelijkheid. Oh en hij heeft iets met zijn moeder.
En? Hoe doe ik het als profiler?
Ik doelde niet op jou, cuteypants. Maar op zijn algemene perceptie van de wereld om hem heen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus ik ben ongeaccepteerd, maar subtiel esthetisch??![]()
![]()
Wat betreft z'n moeder: so true!!
Filosofische gesprekken: mwah, als je daarmee wil zeggen dattie graag ouwehoert, dan wel![]()
En dat oer in zijn mannelijkheid kan ik niet helemaal plaatsen.
Gewoon meer algemene bewoordingen gebruiken. Je kunt het! Echt waar.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:23 schreef SHE het volgende:
[..]
;')
En ik wilde nog wel een carriere bij astro tv, verdomme!!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gewoon meer algemene bewoordingen gebruiken. Je kunt het! Echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |