Maar weet je, als je de hele dag thuis zit met je kind, dan wordt je kind (en het huishoudenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh geloof mij nou maar dat ik niets heilzaams vind aan werken.
Er zijn weinig dingen die ik zo hekel als werken
Moet je een leuke baan zoekenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh geloof mij nou maar dat ik niets heilzaams vind aan werken.
Er zijn weinig dingen die ik zo hekel als werken
ja en dus heb je een dubbele baan als je blijft werkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar weet je, als je de hele dag thuis zit met je kind, dan wordt je kind (en het huishouden) je werk.
Precies. Werkt bij ons uitstekend. Al kan ik k_i_m en SHE wel een beetje begrijpen, want de laatste tijd ontbreekt het mij ook een beetje (erg) aan motivatie. Ben geloof ik weer toe aan een "nieuwe uitdaging "quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja en dus heb je een dubbele baan als je blijft werken
maaruh ik ben wel van het principe, allebei dan maar wat minder werken, want mijn inziens, kan ook een vader een kind opvoeden... dus lijkt het mij een ideale deal om beide iets vaker thuis te zijn
lijkt me vervelend als je ongemotiveerd en dus met een lichte tegenzin op je werk zit...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Precies. Werkt bij ons uitstekend. Al kan ik k_i_m en SHE wel een beetje begrijpen, want de laatste tijd ontbreekt het mij ook een beetje (erg) aan motivatie. Ben geloof ik weer toe aan een "nieuwe uitdaging "
Ja, en dan komt die vader nog even vlak voor je de deur uitmoet met de mededeling dat hij één van de kerntaken van het verzorgen (namelijk eten geven) even niet voor elkaar krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja en dus heb je een dubbele baan als je blijft werken
maaruh ik ben wel van het principe, allebei dan maar wat minder werken, want mijn inziens, kan ook een vader een kind opvoeden... dus lijkt het mij een ideale deal om beide iets vaker thuis te zijn
tja oefening baart kunst toch, vooral veel oefenen samen....quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, en dan komt die vader nog even vlak voor je de deur uitmoet met de mededeling dat hij één van de kerntaken van het verzorgen (namelijk eten geven) even niet voor elkaar krijgt.
Oefenen samen gaat natuurlijk niet zo vaak, als hij aan het werk is als jij thuisbentquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja oefening baart kunst toch, vooral veel oefenen samen....
en als je aan het werk bent, bezig zijn met je werk en niet met wat er thuis gebeurt???
(al lijkt me dat af en toe nog wel lastig)
maar ihet lijkt mij ook, vooral de 1e maanden een grote verantwoording hoor...
maar als je samen thuis bent??? bijv voor het slapen gaan of weekenden? of werken jullie ook onregelmatig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oefenen samen gaat natuurlijk niet zo vaak, als hij aan het werk is als jij thuisbent.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben met mijn man getrouwd vanwege zijn geweldige karakter. Een foto online zetten doe ik dus niet![]()
Serieus. Ik vond hem in het begin op een hobbit lijken![]()
Dan kunnen we samen gaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje
Meteen de datum maar gereserveerd, kan ik tenminste niet zeggen dat ik andere afspraken heb.
Ik kijk wel eens naar de Olympische spelen. Ben zeker van plan om taekwondo te gaan kijken, vooral dames onder de 67 kg. Is mooi om te zien(en misschien gaat er wel eentje knock-out
)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, Co.... 1422.
Dan ga je zeker zometeen wel even boven de toiletpot hangen?![]()
Grapje... jeweetwel...
Ik vind kinderen een beetje engquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm nou ik zou echt niet fulltime huismoeder kunnen zijn,... zal spontaan een indicatie voor een psychiatrische inrichting aan kunnen vragen...
wat mag ik van geluk spreken dat ik wel een baan heb waar ik van kan genieten(me loves job)...
tuurlijk zou ik wel wat minder gaan werken als ik een miljoen zou winnen, maar zou nooit helemaal stoppen met werken...
mijn zus daarintegen is huismoeder met 3 kids en vind dat helemaal goed...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk de hele tijd dat Tinkepink zwanger is?
Waar het hoofd vol van is......quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:21 schreef conleche het volgende:
Ik las: de seks was wel weer lekker.....
Als ik kinderen krijg, laat ik iemand anders m'n huishouden doen. Wat zeg ik, ik heb nu al iemand nodig!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
Maar weet je, als je de hele dag thuis zit met je kind, dan wordt je kind (en het huishouden) je werk.
Doen! Ik had vroeger ook een schoonmaakster. Wij betaalden 25 euro per week. Helaas deed ze haar werk niet zo heel erg goed en kunnen we ons geld maar één keer uitgeven (en dan ga ik liever uit eten), dus nu doen we het weer zelf.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:44 schreef Aventura het volgende:
Ik wil ook een schoonmaakster. Mijn buuv heeft er eentje; ze gaat voor me navragen of ze nog een klus wil
Ze zou dan 2x per maand langskomen (voor 15 euro per keer) om: te stofzuigen, dweilen, de keuken + formuis te doen en de badkamer + toilet. Dat lijkt me echt heerlijk. Maar op zich is het wel decadent; ik woon alleen en mijn huis is maar 45 vierkante meter...
Dat is zo. Het moet wel goed zijn; ik heb de lat nou ook weer niet zo erg hoog, maar ik wil wel dat het grondiger gebeurt dan dat ik het zelf rits-rats in de avonduurtjes doe. Anders kan ik het net zo goed zelf blijven doen. En ik wil, nadat er is schoongemaakt, geen vinger meer uitsteken (aan de afgesproken klussen) dan tot de volgende keer dat ze komt!quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doen! Ik had vroeger ook een schoonmaakster. Wij betaalden 25 euro per week. Helaas deed ze haar werk niet zo heel erg goed en kunnen we ons geld maar één keer uitgeven (en dan ga ik liever uit eten), dus nu doen we het weer zelf.
Ja, ik moet nog maar tot 17.30quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef Greys het volgende:
Zit je nog op je werk?
Is er dan niet nog een of andere collega in de buurt die je even in elkaar kunt beuken ofzo?
Kun je samen lol trappen, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb geen zin.
En mijn Granny Smith is melig.
Zo weinig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Isegrim het volgende:
Lijstje vandaag:
O: yoghurt met gojimuesli
T: VitaLinea
L: twee zuurdesemboterhammen met kipfilet-bieslook
T: handjevol aalbesseb
T: 125 g noordzeegarnalen met een scheutje chilisaus
D: een overschotel met aubergine, tomaat en kip, toetje is een blokje pure chocola
En als ik een snack neem vanavond wordt dat gerookte kip met chilisaus.
Ik heb trouwens wat last van mijn darmen gehad. Zou het door de mediterrane geitenkaas komen?
Weinig? Voor mijn gevoel heb ik niet weinig gegeten hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |