quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat die blonde vent met die krullen de eigenaar van die kever (kevers!!!!! wij hebben er ook eentje!!!) was. Maar die komt als derde dan. Deze man wordt het ook niet in elk geval
doen dan!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:08 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat is ook zo leuk! Al word ik er ook altijd zo jaloers van
En nog een centimeter-foto! Ik durf dat echt hoor, zo in ondergoed/bikini..
Het IS hem niet, toevallig? Hij kwam je niet bekend voor op de foto?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:09 schreef omearos het volgende:
[..]dan lijk ik wel op jou. Mr flirt heeft een kever, is drummer, nog meer kenmerken?
![]()
de derde lijkt me het leukste.
Ohjaquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef omearos het volgende:
[..]
doen dan!woordje "niet" vergeten?
Ik ben 1.60m SHE, aardig verschilquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Check die maten dan!!! Rot op, dunnerik!!
Serieus, wat doe je hier? Ga een beetje sporten en ergens anders dun zitten wezen
Ja echt ehquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Serieus, wat doe je hier? Ga een beetje sporten en ergens anders dun zitten wezen
Wat een verschil!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben 1.60m SHE, aardig verschilAfvallen hoeft ook niet per sé, alleen een beetje strakker worden. Maat 32 is niet mijn doel (dat had ik toen ik 16 was en dat is heel kut kleren kopen).
Voor de rest vind ik het hier gezellig en het houdt me een beetje in toom, want ik zag er dus ooit zo uit![]()
Dat nóóit meer
oja dat nasty sm pakjequote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben 1.60m SHE, aardig verschilAfvallen hoeft ook niet per sé, alleen een beetje strakker worden. Maat 32 is niet mijn doel (dat had ik toen ik 16 was en dat is heel kut kleren kopen).
Voor de rest vind ik het hier gezellig en het houdt me een beetje in toom, want ik zag er dus ooit zo uit![]()
Dat nóóit meer
Zij is toch niet heel erg dun?? Maar gewoon met vrouwelijke rondingen, maar 3 kg eraf is denk ik mooier. Komt denk ik doordat ik het lichaam asocieer met mijzelf.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een bhquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oja dat nasty sm pakje
ik herinner het me weer
*zoekt terug* euhm... wonen jullie in Twente?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het IS hem niet, toevallig? Hij kwam je niet bekend voor op de foto?
Dat is het soort foto dat je op de koelkast plakt en op de koektrommel om je ervan te weerhouden om tóch nog wat te snoepen te pakkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is een bh![]()
Wat sangriafeestjes niet kunnen doenIk schrok me rot toen ik die foto zag. Eyeopener!
Weet ik, maar die bandjes maakte het erger hadden we de vorige x geconcludeerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is een bh![]()
Wat sangriafeestjes niet kunnen doenIk schrok me rot toen ik die foto zag. Eyeopener!
Ewelina heeft weinig echt lastige plekken. Die love handles zijn met een beetje sporten zo weg.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:14 schreef Fruity het volgende:
[..]
Zij is toch niet heel erg dun?? Maar gewoon met vrouwelijke rondingen, maar 3 kg eraf is denk ik mooier. Komt denk ik doordat ik het lichaam asocieer met mijzelf.
Dit klinkt niet echt aardig eigenlijk Don't shoot In vergelijking met die andere foto vind ik je wel erg slank
Jep.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:15 schreef Merel het volgende:
[..]
Dat is het soort foto dat je op de koelkast plakt en op de koektrommel om je ervan te weerhouden om tóch nog wat te snoepen te pakken
O dat kan er nog wel bijquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep.
Al heb ik nu wel een énorm vet toetje in de koelkast staan: chocolade trifle. Bodem is chocoladecake met kersensap, erbovenop kersen, dan chocolademousse en dan slagroom. Enorm machtig, maar o zo lekker
De bandjes niet zozeer, meer het feit dat de bh gewoon niet goed past. Dat is een 80D en destijds had ik (bleek later na opmeting) 80F. Ik heb nu ook een paar Dekkers-bh's en die zijn prachtig, met name deze:quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Weet ik, maar die bandjes maakte het erger hadden we de vorige x geconcludeerd!
Nou vandaag niet meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O dat kan er nog wel bijLol!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Fruity het volgende:
ik ga me ook maar ens meten. Maar zijn die cm's rondom of alleen de breedte??
Als het in de breedte was, zou het wel heel erg met ons allemaal zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Fruity het volgende:
ik ga me ook maar ens meten. Maar zijn die cm's rondom of alleen de breedte??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |