Ik ga er speciaal voor jou nu naartoe zappen!quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze eerste meneer echt een vréselijke man (of zit er niemand te kijken?)
Hij heeft mij aan de haak geslagenquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef Ewelina het volgende:
Damn. Moet ik gewoon een heel topic bijlezen
SHE, je hebt een mooie meneer aan de haak geslagen!
Van mijzelf ga ik eens zoeken of ik zo'n cm-foto kan maken, die zijn erg leuk!
ik vind hem ook vreselijk, opdringerigquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:56 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze eerste meneer echt een vréselijke man (of zit er niemand te kijken?)
Ik had gehoopt dat die blonde vent met die krullen de eigenaar van die kever (quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef omearos het volgende:
Hej, de volgende kandidaat heeft een kever
Iddquote:Op zondag 10 augustus 2008 19:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft mij aan de haak geslagen
Maar dat is ook niet zo vreemd, what's not to love?
(!! )
Ah, nog een datingsite successtory!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef Fruity het volgende:
Ik woon samen met iemand van Relatieplanet.nl
Inderdaad, iedereen deed normaal, behalve hij. Enige programma.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Toevallig deze week precies een jaar geleden.
Heb je de aflevering gezien waarbij die ene homo ál z'n potentiële partners tot op het bot toe afkraakte bij die bijeenkomst achteraf? Zó genant!
Check die maten dan!!! Rot op, dunnerik!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd
Oude foto gepakt, en centimeters erbij gezet. Voor nu kloppen ze overigens niet want ik ben zo opgezet als een ballon
[ afbeelding ]
Probleemzone: buikje en lovehandles. Gelukkig begint in september het academisch jaar weer en kan ik weer gaan sporten. En ik ga stijldansen met mijn
Ja, de foto is genomen met een mobieltje, dus het was een hele prestatie om alles in beeld te krijgenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
Ewelina, ziet er goed uit!
Je staat alleen heel krampachtig met je nek/gezicht, of niet?
Oh dat is ook zo leuk! Al word ik er ook altijd zo jaloers vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
Ik zat overigens bij Coleens real women te loeren..toch een prettig gezicht dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |