Als je het maar niet elke dag doet. Soja is niet zo heel slank namelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef mspoez het volgende:
Hello everybody.
Vanochtend gestart met SHE's dieet. Tijden lukken niet zo goed want gewerkt tot 0400 maar goed, ongeveer elke 2 uur eet ik wat in de volgorde van het lijstje. Mag ipv yoghurt als 1e tussendoortje een sojamelk-eiwitshake ook? Vind ik zo lekker! Straks bloemkool met een worstje en vanavond kwark, en dan vannacht als ik weer tot 04oo moet, nog wat nootjes. Vind het best veel allemaal.
Sterkte voor de werkenden en zeker ook voor de balende moeders! Ik heb heerlijk gemoederd, gepoetst en nu dan even werken tot 20. Relaxed dagje.
Hehehehe, ik ben helemaal niet ontevreden over mezelf met mjn BMI van 24.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens heb ik vandaag nieuwe bh's gekocht en ik ben een maat gekrompen! Om dat te vieren wilde ik mooie foto*s van mezelf maken om online te plaatsen. Maar bij nader inzien doe ik dat toch maar niet. In mijn verbeelding (en in de spiegel) zie ik er ongeveer 10x beter en slanker uit dan op de foto. Vooral mijn buik is rampzalig. Mijn armen leken trouwens dunner. Maar al met al: laat maar dus. Helemaal omdat ik ze wilde gebruiken om te illustreren dat je er met BMI van ongeveer 24 best mooi kan zijn![]()
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hehehehe, ik ben helemaal niet ontevreden over mezelf met mjn BMI van 24.Ik ben zelfs blij met mjn lichaam.
Dus wat nou niet mooi zijn met een BMI van 24!
![]()
Dat van die krimpende borsten ken ik overigens. Gelukkig heb ik pas bij Victoria's Secret geweldige Push Up beha's gekocht.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:56 schreef Vivi het volgende:CO
Wat goeoeoeoeoed! En wat irritant, knap, getalenteerd, in het bezit van een echte onvervalste ungabunga-oerman, én ook nog een walgelijk slank als een versgeplukte twijg!
Ik loop nogal achter, maar ik ga ook es ff fijn wat fotootjes spammen.
Me toen ik nog solliciteerde voor een undercover job bij Greenpeace (tussen de zeekoeien).
[ afbeelding ]
Ikke gisteren, er komt weer wat lijn in
[ afbeelding ]
Mijn teerbeminde(s)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren uit eten, gelukkig at iemand anders mijn toetje op ..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
Moblo, je ziet er echt heel slank uit wb gezicht en schoudertjes!!
Ach, mijn kont slinkt ook langzaam. Een maand geleden was mijn bilomtrek nog 102 cm. En mijn kont zal altijd rond blijven. Het is gewoon de voorgeprogrammeerde vorm geloof ik. Wat me wel een beetje zorgen baart is de snelheid waarmee mijn tieten krimpen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar mijn kont wordt niet veel kleiner meer, denk ik. Ik heb altijd al negerbillen gehad
.
Zolang ze maar rond zijn niets te klagen toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar mijn kont wordt niet veel kleiner meer, denk ik. Ik heb altijd al negerbillen gehad
.
Ja, die van mij gaan ook wel hard ineens. En ik vond ze net zo leukquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, mijn kont slinkt ook langzaam. Een maand geleden was mijn bilomtrek nog 102 cm. En mijn kont zal altijd rond blijven. Het is gewoon de voorgeprogrammeerde vorm geloof ik. Wat me wel een beetje zorgen baart is de snelheid waarmee mijn tieten krimpen.
Wat aan negerbillen begrijp je niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zolang ze maar rond zijn niets te klagen toch?
Niks van gezien afgelopen donderdagquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
MoBlo's buik is echt verschrikkelijk.![]()
Nouja, haar vet zit vooral geconcentreerd op dr buik. Net zoals dat van mij geconcentreerd zit op mn kont.
Wanneer is de 7heuvelen loop eigenlijk? Heb geen idee of ik makkelijk kan blijven lopen in mijn nieuwe baan.
Geloof me daar zitten ook veel pannekoekexemplaren tussen, en ja ik spreek uit ervaring *zucht*quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wat aan negerbillen begrijp je niet?.
Geen op of aanmerkingen op jouw bolle kont hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niks van gezien afgelopen donderdag
Maar ik sluit me aan bij de bollekontjesbrigade. Mijn vet verzamelt zich voornamelijk op mijn billen. En de laatste tijd ook tieten. En helaas ook bovenarmen. Maar gelukkig kun je een bol kontje beter verbloemen (en is niet zo silhouet-verpestend) als een forse buik...Niet dat je het kunt beinvloeden helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |