quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
LL was ook op het werk, niets van gemerkt
snel werken, anders komen ze erachter dat je de hele geen flikker hebt gedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterker nog, ben er nog steeds
Nog maar een kwartiertje
komen er niet achter.. heb namelijk toch 7 brieven weggedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
snel werken, anders komen ze erachter dat je de hele geen flikker hebt gedaan
ik wil er ook inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
Wie moest ik ook alweer pijpeuhm.. vragen om in de OP opgenomen te worden? MPG?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
Wie moest ik ook alweer pijpeuhm.. vragen om in de OP opgenomen te worden? MPG?
En wie moeten er dan uit?quote:
We zijn onderhand toch wel die-hards die dat verdiend hebbenquote:
quote:
wat hij zegtquote:
Niet meer ineens weggaan zo hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat er wat geruchten gingen dat ik al dood was of zo. Jee, ik fok ook eens twee dagen niet
Het kutnieuws: collega met nogal een harde vorm van kanker. Daarna ben ik niet online geweest om verschillende redenen, maar niet die. Gewoonweg geen tijd/zin en andere dingen.
het is hier net een klein dorpquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat er wat geruchten gingen dat ik al dood was of zo. Jee, ik fok ook eens twee dagen niet
Het kutnieuws: collega met nogal een harde vorm van kanker. Daarna ben ik niet online geweest om verschillende redenen, maar niet die. Gewoonweg geen tijd/zin en andere dingen.
Ik ga zo even een cadeau halen voor mijn ouders, dat jullie het vast wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet meer ineens weggaan zo he.
Ok, uitkijken bij het overstekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo even een cadeau halen voor mijn ouders, dat jullie het vast weten
Zeg dat tegen die kutkinderen die de audi niet zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, uitkijken bij het oversteken.
O je hebt een Audi, dan komt het goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die kutkinderen die de audi niet zien.
Je ging weg na een ruime 'gvd kut enz'. Nu natuurlijk wel te begrijpen, maar als je zo weggaat, gaan er geruchten spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Als een fapmod in spe zo gaat reageren word ik bang.....quote:
Sterkte idd, das niet bestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een fapmod in spe zo gaat reageren word ik bang.....
was ik anders danquote:
Ik gok op dr Philquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Je foute tv uurtje? Wat heb je gemist dan?
JortKquote:
Dr. Philquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Je foute tv uurtje? Wat heb je gemist dan?
Het is dat ik geen koelkast over heb....anders mocht jer er voor door gaan.quote:
Ik was de andere titel even kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dat ik geen koelkast over heb....anders mocht jer er voor door gaan.
quote:Dr Phil!
vast fha of papiérquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was de andere titel even kwijt
Maar ... wie was het ook weer.... heeft je taak overgenomen en netjes gepost
[..]
Ik zat te twijfelen tussen OA en JortKquote:
Ik heb wel ooit een ban gehad, a long long time ago.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef DaMart het volgende:
Ah, je ban zit er ook weer op, zie ik?
you rascal!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een ban gehad, a long long time ago.
Zelf aangevraagd, dat is pas weird.quote:
Zo, je was dus gewoon aan het FOG'en...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens ontwijken. Gewoon geen tijd/ zin (nogal moe). Ik heb mijn psp niet eens aangeraakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Zo, je was dus gewoon aan het FOG'en...
Volgens half FOK! had je er de afgelopenb 48 uur ook eentje... alleen maar omdat Jort er een grapje over maaktequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De emails die ik naar fokkers gestuurd heb zijn op 1 hand te tellen. De laatste was voor een BBQ meet in juliquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens half FOK! had je er de afgelopenb 48 uur ook eentje... alleen maar omdat Jort er een grapje over maakte.
Maar goed, iemand vraagt of een e-mail is aangekomen en meteen denken mensen dat jij wat e-mail hebt rondgestuurd....
Ik heb zelden zoveel misverstanden bij elkaar gezien.
Oe, BBQ!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De emails die ik naar fokkers gestuurd heb zijn op 1 hand te tellen. De laatste was voor een BBQ meet in juli
Ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens ontwijken. Gewoon geen tijd/ zin (nogal moe). Ik heb mijn psp niet eens aangeraakt.
Jullie willen geen meetquote:
Mwoa, ik heb wel B&J ijs gehaaldquote:
Al hebben meer SC's daar last van. of die doen aan POG'en.quote:
Dat een aantal mensen hier consequent afhaakt, wil nog niets over mij zeggen... nodig me uit en ik ben er... mits ik kan, uiteraard!quote:
Dat is het grote probleem...quote:
Tuurlijk wel, iedereen kan, totdat je ze een week van tevoren herinnert aan de meet... dan blijkt hun agenda de verkeerde prioriteiten te hebbenquote:
Mja, dat gemuck ook altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen kan, totdat je ze een week van tevoren herinnert aan de meet... dan blijkt hun agenda de verkeerde prioriteiten te hebben.
oh noes, je PSPquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens ontwijken. Gewoon geen tijd/ zin (nogal moe). Ik heb mijn psp niet eens aangeraakt.
Doet het nog, FFquote:
quote:
FF is een Square Enix, die vooral voor Sony is gegaan nadat Nintendo met de N64 erg eigenwijs bleef doen (geen cds maar cartridges, duurder om me ete leveren dan cds voor ps1).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waarom maken ze die spellen niet voor de DS?.
Dat zullen de betrokkenen je in dank afnemen!quote:
Dat dacht ik ook ja!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zullen de betrokkenen je in dank afnemen!.
Ik heb gelukkig middagdiensten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
Vooral een lang weekend.
En de andere kant?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook nog wat nuttigs gedaan vandaag: ramen aan een kant van het huis gelapt.
Ikkuh? Wolken doen overdrijven.quote:
De binnenkant?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook nog wat nuttigs gedaan vandaag: ramen aan een kant van het huis gelapt.
Ja, maar ik overdrijf ook niet. Een kant ramenlappen is wel genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikkuh? Wolken doen overdrijven.
Galerijkantquote:
Ja, lekker rustig aan het werk tot 9 uur. Net chicken döner dürum gegeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Alles ok shredder?
Jumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, lekker rustig aan het werk tot 9 uur. Net chicken döner dürum gegeten.
Ook maar even blij doen voor Amootje dan, iedereen is welkomquote:
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ook maar even blij doen voor Amootje dan, iedereen is welkom
Jij moet nog een hoop leren over de KSC.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:02 schreef Amootje het volgende:
[..]
hoi
en MPG is? (afgezien van de mediaextensie)
Is er ergens een gebruiksaanwijzing eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij moet nog een hoop leren over de KSC.
Al doende leert menquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er ergens een gebruiksaanwijzing eigenlijk
Daar kom ik hier niet vaak genoeg voorquote:
Dan moet je daar dus iets aan doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik hier niet vaak genoeg voor
Minder hier komen he. Denk het ook jaquote:
Voor de KSC kun je deze gebruiken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er ergens een gebruiksaanwijzing eigenlijk
...na Haarlem bedoel je!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:13 schreef Amootje het volgende:
haha, nou ik ben morgen weer van de party
Ik ga ff lekker de stad in (H)
Groningen jah... mooiste binnenstad van NL
Veel plezier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:13 schreef Amootje het volgende:
haha, nou ik ben morgen weer van de party
Ik ga ff lekker de stad in (H)
Groningen jah... mooiste binnenstad van NL
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de KSC kun je deze gebruiken.
En wel goed doorlezen he! Nu je in de OP staat, verwachten we wel dat je weet hoe alles werkt!
Ik heb even wat mensen toegevoegd, en jij was de gelukkige om het laatste plekje op te vullenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat zag ik ook dat ik in de OP sta ja
*zet kratje bier neer voor de eerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even wat mensen toegevoegd, en jij was de gelukkige om het laatste plekje op te vullen.
Zegt the baggerhoer van fok.quote:
Hoi familielid van emoquote:
Ik kan niet eens in jouw schaduw staan mbt tot baggerenquote:
Ik ben ninja baggeraar. Het valt niet zo op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens in jouw schaduw staan mbt tot baggeren
Oo is dat hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ninja baggeraar. Het valt niet zo op.
Totdat je er een dag niet bentquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ninja baggeraar. Het valt niet zo op.
quote:
Ik weet nog steeds niet hoe pinguinvlees smaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
Mja, penguins, you can't live without them
Pinguinsushi? Bestaat dat niet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
Toch eens proberen!
Nee, dank je, net B&J cookie dough op. En ik heb nog flink wat festini peer in de diepvries liggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Klonk het volgende:
IJS
Inderdaad!quote:
Ik trek wel altijd kleren aan, is dat erg?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Klonk het volgende:
niets van aantrekken
Ah, hete mailert, je hebt hete mail terug.quote:
als je zin hebt om je blote piemelworstje door de stad te rennen moet je dat doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik trek wel altijd kleren aan, is dat erg?
Er op stampen is wel een matige grap.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Wat is trouwens een goede methode om spinnen te doden?
gewoon met een krant, splatquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Die behoefte bestaat nog niet bij me .quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je zin hebt om je blote piemelworstje door de stad te rennen moet je dat doen
Nouquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
Een vriend bellen en dan snel in een andere kamer gaan staanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef JortK het volgende:
bij mij ook niet, maar goed je weet maar nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die behoefte bestaat nog niet bij me .
Goed mailtjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, hete mailert, je hebt hete mail terug.
Wel waarschuwen als die behoefte ooit wel komt. Dat weten wij waar we NIET moeten zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij mij ook niet, maar goed je weet maar nooit natuurlijk
gewoon de stofzuiger wil ook nog wel eens werken en als je er echt last van hebt heeft vapona een spray tegen kruipende insecten, chemische oorlogsvoering op z'n bestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef JortK het volgende:
Morgen maar eens spinnendoodmaakspray halen, dat moet vast bestaan
Daarom staat er "nog".quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij mij ook niet, maar goed je weet maar nooit natuurlijk
pics!quote:
Een electrische vliegenmepper...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef JortK het volgende:
Morgen maar eens spinnendoodmaakspray halen, dat moet vast bestaan
Gewoon oppakken en in de tuin loslaten is geen optie?quote:
Voor mij geen probleem nee, voor Jort wel geloof ik, alhoewel ik wat vijandiger tegenover mollen ben geworden sinds ik door zo'n kreng gebeten ben...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon oppakken en in de tuin loslaten is geen optie?
Jee, alsof hier zwarte weduwwen rondlopen. Alhoewel, die doen an sich ook niet veel als je niet te snel beweegt. Als je ze laat schrikken kun je een probleem hebben
Ooit op de hockeyclub mollen onder het kunstgrasveld gehad. Die beesten moeten nu allemaal doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Voor mij geen probleem nee, voor Jort wel geloof ik, alhoewel ik wat vijandiger tegenover mollen ben geworden sinds ik door zo'n kreng gebeten ben...
Mja, mollen zijn wat irritanter. Die mollen de boelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit op de hockeyclub mollen onder het kunstgrasveld gehad. Die beesten moeten nu allemaal dood
Was vrij link op het veld toen. Stond je ineens 'in' het veld omdat je in een gang stondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, mollen zijn wat irritanter. Die mollen de boel
neequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
En dan sta je nooit op zo'n mol.
Je kan ook alles nu naar binnen werken. Maar dat is vaak niet aan te bevelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat wel ja, maar is altijd zo'n domme bezigheid
Dat doormidden drukken van medicijnen is zo lekker pijnlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef Klonk het volgende:
Vrijdagavond kloteklusje, medicijnen voor de komende verdelen...
Ik krijg netjes een kaart waarop staat wat ik per dag slikken moet. En dat is niet iedere dag hetzelfdequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef Klonk het volgende:
is op zich wel handig, ik heb zo'n doosje waar je per dag je medicijnen in kunt doen, voor verstrooide geesten als ik een top uitvinding.
oh god, dat zou echt helemaal niets voor mij zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg netjes een kaart waarop staat wat ik per dag slikken moet. En dat is niet iedere dag hetzelfde
Ach, ik moet het om de paar weken bloedprikken om te kijken of het nog wel goed gaat. Dus die paar keer dat ik ze vergeet zit daar standaard in verwerktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
oh god, dat zou echt helemaal niets voor mij zijn
Hoi broeder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben als de dood voor injectienaalden
neequote:
Jij, jij, non-slet!quote:
Gna!quote:
ik moet altijd liggend geprikt worden, als ik in het ziekenhuis laat prikken lig ik een kamer vol met Donald Duck posters en als ik hier in het dorp bij het groene kruis ga prikken moet ik op de grond liggen en dan komt de struise bloedprikdame over me heen gebogenquote:
Zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet altijd liggend geprikt worden, als ik in het ziekenhuis laat prikken lig ik een kamer vol met Donald Duck posters en als ik hier in het dorp bij het groene kruis ga prikken moet ik op de grond liggen en dan komt de struise bloedprikdame over me heen gebogen
Ik wil blijven zitten, maar ik ben echt wel eens van de wereld gegaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet altijd liggend geprikt worden, als ik in het ziekenhuis laat prikken lig ik een kamer vol met Donald Duck posters en als ik hier in het dorp bij het groene kruis ga prikken moet ik op de grond liggen en dan komt de struise bloedprikdame over me heen gebogen
ja, en geloof me de gedachte aan een injectienaald alleen is genoeg om me de rest van m'n leven wortels te laten etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Goed op blijven letten dan
Ook op wat je eet toch?
als ze me zittend prikken, echt het moment dat die naald in de arm komt flikker ik plat voorover uit de stoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil blijven zitten, maar ik ben echt wel eens van de wereld gegaan
heb je wel eens een ruggeprik gehad, dat staat echt heel hoog in mijn vervelende prikken top10 net als die prik bij de tandarts in mijn gehemelte, verkeerde plek, even later zat de halve praktijk onder de kots...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Pas in mijn polsslagader geprikt. Die was niet lekker
Die ging bij mij juist uitermate goed. Ik voelde daar niets van! Maar goed, die gast was expert en liep eerst 10 minuten te voelen. Of het leken iig 10 minutenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Pas in mijn polsslagader geprikt. Die was niet lekker
Ken ze beide jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je wel eens een ruggeprik gehad, dat staat echt heel hoog in mijn vervelende prikken top10 net als die prik bij de tandarts in mijn gehemelte, verkeerde plek, even later zat de halve praktijk onder de kots...
Je mag weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:36 schreef Pheno het volgende:
Ik mag binnenkort weer prikken, op kanker, leverwaarden, nieren, de hele mikmak. En daarna misschien weer een camera in mijn hol tot aan mijn dunne darm. Al zal ik vragen of ik niet die pilcamera mag nemen, dan kunnen ze de dunne darm ook even checken. En mijn voorgaande ervaring met die camera van achteren was niet het meest ideale
Een niet werkend roesjeMaar die dag ervoor, dat was nog meer hell, eigenlijk
Bend over....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag weer
Het zou bijna een hobby worden he
Als ze dan maar eens zouden vinden wat het probleem isquote:
Ik ga over een ruime week horen wat ze gaan doen bij het UMC.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze dan maar eens zouden vinden wat het probleem is
.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga over een ruime week horen wat ze gaan doen bij het UMC.
Maar nu ga ik pitten, zo langzamerhand. Sayonara
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:44 schreef Klonk het volgende:
gewoon een cd-tje van Ubuntu downloaden en heel dat kut windows vergeten
lukt me niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dan moet je koffie zetten hm.
Ik ga nog even terug naar bed.
Moet je niet voor bij Klonk zijn hoor...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Klonk er staat dubbel nieuws op de voorpagina" 'Levenslang' voor Britse messentrekker "is al op het nieuws geweest.
op FOK.nl dan
beetje raar :p word het nieuws dan weggehaald? als het 2x op de FP verschijnt?
'Levenslang' voor Britse messentrekker
Levenslang voor tienermoord om 'verkeerde blik'
geen idee hoe je de redactie bereiktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je niet voor bij Klonk zijn hoor...
Kijk nou een wat er achter mijn naam staat...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geen idee hoe je de redactie bereikt![]()
![]()
FP persoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:22 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk nou een wat er achter mijn naam staat...
quote:
Ja! Dat zeker. Zo eens wat voedsel in huis halen.quote:
Slaap zequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik ga een tukkie doen
[ afbeelding ]
Ik heb al het voedsel alweer binnen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja! Dat zeker. Zo eens wat voedsel in huis halen.
Niets zijn is tof. Al die mods, loggers en faps werken voor ons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niets, want ik mag dat niet.
in dat geval: wanneer krijg ik mijn salaris, heb al 3 jaar niets gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niets zijn is tof. Al die mods, loggers en faps werken voor ons.
Valt op zich wel mee. Vaak plaats ik berichten die ik zelf leuk of nieuwswaardig vind en dan kan het me vrij weinig schelen als het gros het daar niet mee eens is...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik fok betaaldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PM Danny even.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval: wanneer krijg ik mijn salaris, heb al 3 jaar niets gekregen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
"Poti..... staat NIET op de kaart"
Daarom, het ligt er meer aan hoe snel ze verzinnen dat ze voor lul staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ja, het duurt altijd even voordat iedereen echt uitgemoord is inderdaad.
Alleen hoe eng kunnen de gevolgen zijn. En wat voor vuil spel speelt Rusland hier weerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Klonk het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)or_wanhoopsoffensief
goeie samenvatting/analyse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |