Ik gok op dr Philquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Je foute tv uurtje? Wat heb je gemist dan?
JortKquote:
Dr. Philquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
Je foute tv uurtje? Wat heb je gemist dan?
Het is dat ik geen koelkast over heb....anders mocht jer er voor door gaan.quote:
Ik was de andere titel even kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dat ik geen koelkast over heb....anders mocht jer er voor door gaan.
quote:Dr Phil!
vast fha of papiérquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik was de andere titel even kwijt
Maar ... wie was het ook weer.... heeft je taak overgenomen en netjes gepost
[..]
Ik zat te twijfelen tussen OA en JortKquote:
Ik heb wel ooit een ban gehad, a long long time ago.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:13 schreef DaMart het volgende:
Ah, je ban zit er ook weer op, zie ik?
you rascal!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een ban gehad, a long long time ago.
Zelf aangevraagd, dat is pas weird.quote:
Zo, je was dus gewoon aan het FOG'en...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens ontwijken. Gewoon geen tijd/ zin (nogal moe). Ik heb mijn psp niet eens aangeraakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:19 schreef OA het volgende:
[..]
Zo, je was dus gewoon aan het FOG'en...
Volgens half FOK! had je er de afgelopenb 48 uur ook eentje... alleen maar omdat Jort er een grapje over maaktequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De emails die ik naar fokkers gestuurd heb zijn op 1 hand te tellen. De laatste was voor een BBQ meet in juliquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens half FOK! had je er de afgelopenb 48 uur ook eentje... alleen maar omdat Jort er een grapje over maakte.
Maar goed, iemand vraagt of een e-mail is aangekomen en meteen denken mensen dat jij wat e-mail hebt rondgestuurd....
Ik heb zelden zoveel misverstanden bij elkaar gezien.
Oe, BBQ!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
De emails die ik naar fokkers gestuurd heb zijn op 1 hand te tellen. De laatste was voor een BBQ meet in juli
Ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens ontwijken. Gewoon geen tijd/ zin (nogal moe). Ik heb mijn psp niet eens aangeraakt.
Jullie willen geen meetquote:
Mwoa, ik heb wel B&J ijs gehaaldquote:
Al hebben meer SC's daar last van. of die doen aan POG'en.quote:
Dat een aantal mensen hier consequent afhaakt, wil nog niets over mij zeggen... nodig me uit en ik ben er... mits ik kan, uiteraard!quote:
Dat is het grote probleem...quote:
Tuurlijk wel, iedereen kan, totdat je ze een week van tevoren herinnert aan de meet... dan blijkt hun agenda de verkeerde prioriteiten te hebbenquote:
Mja, dat gemuck ook altijdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen kan, totdat je ze een week van tevoren herinnert aan de meet... dan blijkt hun agenda de verkeerde prioriteiten te hebben.
oh noes, je PSPquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens ontwijken. Gewoon geen tijd/ zin (nogal moe). Ik heb mijn psp niet eens aangeraakt.
Doet het nog, FFquote:
quote:
FF is een Square Enix, die vooral voor Sony is gegaan nadat Nintendo met de N64 erg eigenwijs bleef doen (geen cds maar cartridges, duurder om me ete leveren dan cds voor ps1).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waarom maken ze die spellen niet voor de DS?.
Dat zullen de betrokkenen je in dank afnemen!quote:
Dat dacht ik ook ja!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:38 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zullen de betrokkenen je in dank afnemen!.
Ik heb gelukkig middagdiensten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:24 schreef Pheno het volgende:
Vooral een lang weekend.
En de andere kant?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook nog wat nuttigs gedaan vandaag: ramen aan een kant van het huis gelapt.
Ikkuh? Wolken doen overdrijven.quote:
De binnenkant?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook nog wat nuttigs gedaan vandaag: ramen aan een kant van het huis gelapt.
Ja, maar ik overdrijf ook niet. Een kant ramenlappen is wel genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ikkuh? Wolken doen overdrijven.
Galerijkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |