dus toen heb je je beeldscherm schoongemaakt en hebt het maar getypt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
toen ik het schreef wist ik dat dit zou gebeuren...
quote:
Fijn, wat eten we vanavond?quote:
Het kan nog lekkerderquote:
Vanavond warm ik macaroni op die ik vorige week heb gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus toen heb je je beeldscherm schoongemaakt en hebt het maar getypt?
[..]![]()
[..]
Fijn, wat eten we vanavond?
Hopelijk wel bewaard in de vriezer..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond warm ik macaroni op die ik vorige week heb gemaakt.
Noemde hij jou ook popje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
mijn schoonvader belde me van de week om half 7 in de morgen, hij was gestrand met de snorfiets op weg naar de visvijver
pwnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
mijn schoonvader belde me van de week om half 7 in de morgen, hij was gestrand met de snorfiets op weg naar de visvijver
Ja, en sinds gisterenavond in de koelkast, zodat het alvast wat kan ontdooienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hopelijk wel bewaard in de vriezer..
Goedzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en sinds gisterenavond in de koelkast, zodat het alvast wat kan ontdooien.
ik werd laastst om 6 uur gebeld door iemand die me zonder vent bij zn feest wilde hebben. Hij dacht slim te zijn om vroeg te bellen, in de hoop dat ie nog zou slapen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:58 schreef Klonk het volgende:
neuh gelukkig niet en ik vind dat soort dingen niet erg, zolang het niet elke dag is tenminste...
Die ga ik niet inkoppen, dat laat ik aan een ander overquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
Hey idereen die terug is
(makkelijker dan apart begroeten)
waarom ligt maastricht zo ver van de rest van nederland?
omdat je voor de beste dingen soms wat langer moet reizenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
Hey idereen die terug is
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:28 schreef Ladylike het volgende:
Hey idereen die terug is
nog eentje...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat je voor de beste dingen soms wat langer moet reizen
dat is wel een goede...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat je voor de beste dingen soms wat langer moet reizen
jeps.. nog even een filmpje kijken en dan naar bed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:24 schreef Klonk het volgende:
Indah back in tha house
quote:
ik ben mede limbo en sinds de a73 bij ons ligt ben ik binnen drie kwartier in onze hoofdstadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is wel een goede...
had van die antwoorden verwacht als: omdat we jullie er niet bij willen hebben enzo
als er geen andere weggebruikers zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben mede limbo en sinds de a73 bij ons ligt ben ik binnen drie kwartier in onze hoofdstad
dus je bent om 17.20 bij me?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben mede limbo en sinds de a73 bij ons ligt ben ik binnen drie kwartier in onze hoofdstad
dat valt reuze mee, de ellende begint bij Maastricht en de stoplichten daar, maar die zijn voor domme mensen, slimmen mensen rijden er om heenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als er geen andere weggebruikers zijn
zal iets later worden bedenk ik net, de tunnels (quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat valt reuze mee, de ellende begint bij Maastricht en de stoplichten daar, maar die zijn voor domme mensen, slimmen mensen rijden er om heen
daar heb je gelijk in. Naar de stad zijn het hier vier stoplichten, maar ik weet er al drie te omzeilen. Die vierde gaat echt niet volgens mij, maar zelfs dat zal wel mogelijk blijken te zijn in de toekomstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat valt reuze mee, de ellende begint bij Maastricht en de stoplichten daar, maar die zijn voor domme mensen, slimmen mensen rijden er om heen
Ik wacht welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
zal iets later worden bedenk ik net, de tunnels () bij Roermond en Swalmen zijn dicht
ja, dan kan het idd lastig zijn jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
behalve als je er net achter woont.., want van de andere kant (stad) staat meer file (noorderbrug richting Geusselt) als aan de Geusselt zelf
dan kun je lang wachten, ik ben vanavond bij de oosterburenquote:
LL was ook op het werk, niets van gemerktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef OA het volgende:
Ik heb niet gespamd... veel te druk op werkwerkwerk...
Tsja, niet iedereen heeft een luizenbaantje...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
LL was ook op het werk, niets van gemerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |