Hollanderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:00 schreef Ladylike het volgende:
ik heb in 1 oog -0.25
toch een bril genomen, was toch gratis
Koffietijd
mn schoonbroer ziet ook alleen schimmen (en soms dat nog niet) als ie zn bril niet op heeft, maar ik zeg altijd (als ik zn bril opzet) dattie goede ogen moet hebben om door die glazen te kunnen kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat valt reuze tegen, zonder bril ben ik reddeloos verloren, dat ding gaat 's ochtends als eerste op en pas weer af als ik in bed lig...
Ho ho.. ik ben Nederlander..quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef Klonk het volgende:
ik snapte je de eerste keer al, ben geen echte geboren Limburger
Ik snapte je al bij de eerste post hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonbroer ziet ook alleen schimmen (en soms dat nog niet) als ie zn bril niet op heeft, maar ik zeg altijd (als ik zn bril opzet) dattie goede ogen moet hebben om door die glazen te kunnen kijken...
snap je me nu?
Goed van jou!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snapte je al bij de eerste post hoor
oh ja.. jij bent wat ouder, bent wat gewend..quote:
Ken het probleemquote:
ik zie grote plassen in de tuin, waarom heb ik nu zin om daar in te springenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie grote plassen in de tuin, waarom heb ik nu zin om daar in te springen
Das omdat je man bent, dat blijven kleine kinderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie grote plassen in de tuin, waarom heb ik nu zin om daar in te springen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:08 schreef Klonk het volgende:
Een auto uit Belgie stopt in de rode buurt vlak naast een prostituee en het raampje gaat open. De prostituee benaderd de auto.
"Wat mag het kosten?" vraagt de Belg.
"Van voren 50 Euro, en van achter 75 Euro", zegt de prostituee
Achter uit de auto klinkt opeens: "Hey! Waarom moeten wij meer betalen?!"
zo vind ik het een prima postquote:
Ik blijf lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:09 schreef Klonk het volgende:
neuken in een plas water, plassex...
ja weet ik veel, ik had vroeger een baas die het geen ruk kon schelen wat je op vrijdagmiddag deed, de rest van de week wel, maar vanaf een uurtje of twee boeide het hem geen ruk meer, kon je bier drinken enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:16 schreef JortK het volgende:
Wat denk je nou zelf; Me baas is er niet eens meer
Die stuur ik niet meer, zn foon is toch leegquote:
ik wel, is zeg maar om de beruchte middagsnacktrek tegen te gaan, en het werkt gezien de 18 kilo die ik af ben gevallenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:24 schreef Ladylike het volgende:
als ik om haf 4 eet heb ik 's avonds geen honger meer
ga eens met mijn vent praten aubquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik wel, is zeg maar om de beruchte middagsnacktrek tegen te gaan, en het werkt gezien de 18 kilo die ik af ben gevallen
laat je vent gezond eten en bewegen, heeft niets met praten te makenquote:
Jewel, naar mij luistert hij nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat je vent gezond eten en bewegen, heeft niets met praten te maken
vertel mij wat..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
je hoeft niets te laten staan, mits alles met mate en voldoende beweging
dus toen heb je je beeldscherm schoongemaakt en hebt het maar getypt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
toen ik het schreef wist ik dat dit zou gebeuren...
quote:
Fijn, wat eten we vanavond?quote:
Het kan nog lekkerderquote:
Vanavond warm ik macaroni op die ik vorige week heb gemaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus toen heb je je beeldscherm schoongemaakt en hebt het maar getypt?
[..]![]()
[..]
Fijn, wat eten we vanavond?
Hopelijk wel bewaard in de vriezer..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond warm ik macaroni op die ik vorige week heb gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |