lukt me niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dan moet je koffie zetten hm.
Ik ga nog even terug naar bed.
Moet je niet voor bij Klonk zijn hoor...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Klonk er staat dubbel nieuws op de voorpagina" 'Levenslang' voor Britse messentrekker "is al op het nieuws geweest.
op FOK.nl dan
beetje raar :p word het nieuws dan weggehaald? als het 2x op de FP verschijnt?
'Levenslang' voor Britse messentrekker
Levenslang voor tienermoord om 'verkeerde blik'
geen idee hoe je de redactie bereiktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je niet voor bij Klonk zijn hoor...
Kijk nou een wat er achter mijn naam staat...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geen idee hoe je de redactie bereikt![]()
![]()
FP persoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:22 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk nou een wat er achter mijn naam staat...
quote:
Ja! Dat zeker. Zo eens wat voedsel in huis halen.quote:
Slaap zequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik ga een tukkie doen
[ afbeelding ]
Ik heb al het voedsel alweer binnen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja! Dat zeker. Zo eens wat voedsel in huis halen.
Niets zijn is tof. Al die mods, loggers en faps werken voor ons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niets, want ik mag dat niet.
in dat geval: wanneer krijg ik mijn salaris, heb al 3 jaar niets gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niets zijn is tof. Al die mods, loggers en faps werken voor ons.
Valt op zich wel mee. Vaak plaats ik berichten die ik zelf leuk of nieuwswaardig vind en dan kan het me vrij weinig schelen als het gros het daar niet mee eens is...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik fok betaaldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PM Danny even.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval: wanneer krijg ik mijn salaris, heb al 3 jaar niets gekregen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
"Poti..... staat NIET op de kaart"
Daarom, het ligt er meer aan hoe snel ze verzinnen dat ze voor lul staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ja, het duurt altijd even voordat iedereen echt uitgemoord is inderdaad.
Alleen hoe eng kunnen de gevolgen zijn. En wat voor vuil spel speelt Rusland hier weerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Klonk het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)or_wanhoopsoffensief
goeie samenvatting/analyse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |