Hoi broeder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:52 schreef Klonk het volgende:
ik ben als de dood voor injectienaalden
neequote:
Jij, jij, non-slet!quote:
Gna!quote:
ik moet altijd liggend geprikt worden, als ik in het ziekenhuis laat prikken lig ik een kamer vol met Donald Duck posters en als ik hier in het dorp bij het groene kruis ga prikken moet ik op de grond liggen en dan komt de struise bloedprikdame over me heen gebogenquote:
Zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet altijd liggend geprikt worden, als ik in het ziekenhuis laat prikken lig ik een kamer vol met Donald Duck posters en als ik hier in het dorp bij het groene kruis ga prikken moet ik op de grond liggen en dan komt de struise bloedprikdame over me heen gebogen
Ik wil blijven zitten, maar ik ben echt wel eens van de wereld gegaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet altijd liggend geprikt worden, als ik in het ziekenhuis laat prikken lig ik een kamer vol met Donald Duck posters en als ik hier in het dorp bij het groene kruis ga prikken moet ik op de grond liggen en dan komt de struise bloedprikdame over me heen gebogen
ja, en geloof me de gedachte aan een injectienaald alleen is genoeg om me de rest van m'n leven wortels te laten etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
Goed op blijven letten dan
Ook op wat je eet toch?
als ze me zittend prikken, echt het moment dat die naald in de arm komt flikker ik plat voorover uit de stoelquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil blijven zitten, maar ik ben echt wel eens van de wereld gegaan
heb je wel eens een ruggeprik gehad, dat staat echt heel hoog in mijn vervelende prikken top10 net als die prik bij de tandarts in mijn gehemelte, verkeerde plek, even later zat de halve praktijk onder de kots...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Pas in mijn polsslagader geprikt. Die was niet lekker
Die ging bij mij juist uitermate goed. Ik voelde daar niets van! Maar goed, die gast was expert en liep eerst 10 minuten te voelen. Of het leken iig 10 minutenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Pas in mijn polsslagader geprikt. Die was niet lekker
Ken ze beide jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb je wel eens een ruggeprik gehad, dat staat echt heel hoog in mijn vervelende prikken top10 net als die prik bij de tandarts in mijn gehemelte, verkeerde plek, even later zat de halve praktijk onder de kots...
Je mag weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:36 schreef Pheno het volgende:
Ik mag binnenkort weer prikken, op kanker, leverwaarden, nieren, de hele mikmak. En daarna misschien weer een camera in mijn hol tot aan mijn dunne darm. Al zal ik vragen of ik niet die pilcamera mag nemen, dan kunnen ze de dunne darm ook even checken. En mijn voorgaande ervaring met die camera van achteren was niet het meest ideale
Een niet werkend roesjeMaar die dag ervoor, dat was nog meer hell, eigenlijk
Bend over....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag weer
Het zou bijna een hobby worden he
Als ze dan maar eens zouden vinden wat het probleem isquote:
Ik ga over een ruime week horen wat ze gaan doen bij het UMC.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze dan maar eens zouden vinden wat het probleem is
.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga over een ruime week horen wat ze gaan doen bij het UMC.
Maar nu ga ik pitten, zo langzamerhand. Sayonara
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:44 schreef Klonk het volgende:
gewoon een cd-tje van Ubuntu downloaden en heel dat kut windows vergeten
lukt me niet meerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 07:10 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dan moet je koffie zetten hm.
Ik ga nog even terug naar bed.
Moet je niet voor bij Klonk zijn hoor...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:00 schreef cablegunmaster het volgende:
Klonk er staat dubbel nieuws op de voorpagina" 'Levenslang' voor Britse messentrekker "is al op het nieuws geweest.
op FOK.nl dan
beetje raar :p word het nieuws dan weggehaald? als het 2x op de FP verschijnt?
'Levenslang' voor Britse messentrekker
Levenslang voor tienermoord om 'verkeerde blik'
geen idee hoe je de redactie bereiktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:17 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je niet voor bij Klonk zijn hoor...
Kijk nou een wat er achter mijn naam staat...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geen idee hoe je de redactie bereikt![]()
![]()
FP persoonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:22 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk nou een wat er achter mijn naam staat...
quote:
Ja! Dat zeker. Zo eens wat voedsel in huis halen.quote:
Slaap zequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik ga een tukkie doen
[ afbeelding ]
Ik heb al het voedsel alweer binnen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja! Dat zeker. Zo eens wat voedsel in huis halen.
Niets zijn is tof. Al die mods, loggers en faps werken voor ons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niets, want ik mag dat niet.
in dat geval: wanneer krijg ik mijn salaris, heb al 3 jaar niets gekregenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niets zijn is tof. Al die mods, loggers en faps werken voor ons.
Valt op zich wel mee. Vaak plaats ik berichten die ik zelf leuk of nieuwswaardig vind en dan kan het me vrij weinig schelen als het gros het daar niet mee eens is...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En ik fok betaaldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
PM Danny even.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
in dat geval: wanneer krijg ik mijn salaris, heb al 3 jaar niets gekregen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
"Poti..... staat NIET op de kaart"
Daarom, het ligt er meer aan hoe snel ze verzinnen dat ze voor lul staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]ja, het duurt altijd even voordat iedereen echt uitgemoord is inderdaad.
Alleen hoe eng kunnen de gevolgen zijn. En wat voor vuil spel speelt Rusland hier weerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Klonk het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)or_wanhoopsoffensief
goeie samenvatting/analyse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |