quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
LL was ook op het werk, niets van gemerkt
snel werken, anders komen ze erachter dat je de hele geen flikker hebt gedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sterker nog, ben er nog steeds
Nog maar een kwartiertje
komen er niet achter.. heb namelijk toch 7 brieven weggedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
snel werken, anders komen ze erachter dat je de hele geen flikker hebt gedaan
ik wil er ook inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
Wie moest ik ook alweer pijpeuhm.. vragen om in de OP opgenomen te worden? MPG?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:46 schreef Ladylike het volgende:
Wie moest ik ook alweer pijpeuhm.. vragen om in de OP opgenomen te worden? MPG?
En wie moeten er dan uit?quote:
We zijn onderhand toch wel die-hards die dat verdiend hebbenquote:
quote:
wat hij zegtquote:
Niet meer ineens weggaan zo hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat er wat geruchten gingen dat ik al dood was of zo. Jee, ik fok ook eens twee dagen niet
Het kutnieuws: collega met nogal een harde vorm van kanker. Daarna ben ik niet online geweest om verschillende redenen, maar niet die. Gewoonweg geen tijd/zin en andere dingen.
het is hier net een klein dorpquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat er wat geruchten gingen dat ik al dood was of zo. Jee, ik fok ook eens twee dagen niet
Het kutnieuws: collega met nogal een harde vorm van kanker. Daarna ben ik niet online geweest om verschillende redenen, maar niet die. Gewoonweg geen tijd/zin en andere dingen.
Ik ga zo even een cadeau halen voor mijn ouders, dat jullie het vast wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet meer ineens weggaan zo he.
Ok, uitkijken bij het overstekenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo even een cadeau halen voor mijn ouders, dat jullie het vast weten
Zeg dat tegen die kutkinderen die de audi niet zien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok, uitkijken bij het oversteken.
O je hebt een Audi, dan komt het goed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die kutkinderen die de audi niet zien.
Je ging weg na een ruime 'gvd kut enz'. Nu natuurlijk wel te begrijpen, maar als je zo weggaat, gaan er geruchten spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:30 schreef Pheno het volgende:
Als een fapmod in spe zo gaat reageren word ik bang.....quote:
Sterkte idd, das niet bestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als een fapmod in spe zo gaat reageren word ik bang.....
was ik anders danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |