Ja, lekker rustig aan het werk tot 9 uur. Net chicken döner dürum gegeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Alles ok shredder?
Jumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, lekker rustig aan het werk tot 9 uur. Net chicken döner dürum gegeten.
Ook maar even blij doen voor Amootje dan, iedereen is welkomquote:
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ook maar even blij doen voor Amootje dan, iedereen is welkom
Jij moet nog een hoop leren over de KSC.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:02 schreef Amootje het volgende:
[..]
hoi
en MPG is? (afgezien van de mediaextensie)
Is er ergens een gebruiksaanwijzing eigenlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij moet nog een hoop leren over de KSC.
Al doende leert menquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er ergens een gebruiksaanwijzing eigenlijk
Daar kom ik hier niet vaak genoeg voorquote:
Dan moet je daar dus iets aan doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik hier niet vaak genoeg voor
Minder hier komen he. Denk het ook jaquote:
Voor de KSC kun je deze gebruiken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er ergens een gebruiksaanwijzing eigenlijk
...na Haarlem bedoel je!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:13 schreef Amootje het volgende:
haha, nou ik ben morgen weer van de party
Ik ga ff lekker de stad in (H)
Groningen jah... mooiste binnenstad van NL
Veel plezier.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:13 schreef Amootje het volgende:
haha, nou ik ben morgen weer van de party
Ik ga ff lekker de stad in (H)
Groningen jah... mooiste binnenstad van NL
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor de KSC kun je deze gebruiken.
En wel goed doorlezen he! Nu je in de OP staat, verwachten we wel dat je weet hoe alles werkt!
Ik heb even wat mensen toegevoegd, en jij was de gelukkige om het laatste plekje op te vullenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dat zag ik ook dat ik in de OP sta ja
*zet kratje bier neer voor de eerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb even wat mensen toegevoegd, en jij was de gelukkige om het laatste plekje op te vullen.
Zegt the baggerhoer van fok.quote:
Hoi familielid van emoquote:
Ik kan niet eens in jouw schaduw staan mbt tot baggerenquote:
Ik ben ninja baggeraar. Het valt niet zo op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens in jouw schaduw staan mbt tot baggeren
Oo is dat hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ninja baggeraar. Het valt niet zo op.
Totdat je er een dag niet bentquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ninja baggeraar. Het valt niet zo op.
quote:
Ik weet nog steeds niet hoe pinguinvlees smaaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
Mja, penguins, you can't live without them
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |