Ik kan me wel in hem verplaatsen, en ik geef hem gelijk, hoe meer geld, hoe beter straksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij denkt er geld mee te kunnen verdienen.
Ik heb zoiets van val in ieder geval 60 kilo af en leef lekker van de rente.
Maar nee meneer wil nog meer als een ware rupsje nooit genoeg.
Genoeg is genoeg op een gegeven moment, maar dat is mijn mening he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me wel in hem verplaatsen, en ik geef hem gelijk, hoe meer geld, hoe beter straks
idd Geld maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg op een gegeven moment, maar dat is mijn mening he.
Heb je een blauwtje gelopen?quote:
Terrorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Jouw mening is prima! Ik kijk vol verwachting uit naar de terror Jaap show
Gebeurt mij nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo vaak
Wie niet waagt die niet wint he?
hij is keihard hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
TerrorNet alsof die knuffelbeer ook maar een haartje terror in zich heeft
Dat is zijn schild, daar prik je zo doorheenquote:
U leeft nogquote:
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nogquote:
Sheiße.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nog
Die ga je onthouden he!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nog
idd, met kut opdrachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Allen complexe mensen hebben schilden, en laat ik nou net gek zijn op complexe mensen!
Jaap was net zo als hij het was in dgk, als hij het is nu, een mooi mens
Maare verder alles kids?quote:
ff op me scherm kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die ga je onthouden he!
HB'tje is samen met Fan verdwenen, ik denk dat ze zijn blijven plakken bij de huidolie.
*aan de bel trekt*quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voordat je 6 op een rij hebt.
Risico spreiding he, ja dom zijn ze nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Product placement he, ze gebruiken alle soorten.
Ze komen niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Risico spreiding he, ja dom zijn ze niet
Nou zegquote:
Ok dan, laterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart pleite
Fijne nacht nog verder![]()
Ahhh, nog eentje danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja nu mag je wel weer stoppen met spammen he.
HB'tje!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Heb m wesp doodgeslagen met een elektrisch racket. Stroom was niet genoeg.
Ik ben een Tipsch
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart pleite
Fijne nacht nog verder![]()
Watch your back Bolletjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:17 schreef Dementor het volgende:
Dat is echt HB hoor, als je denkt dat ze weg is of niet meeleest komt ze opeens tevoorschijn.
Jij doet het eromquote:
Wat voor geluid maakt ie?quote:
En deze telt nietquote:
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.quote:
Vertel jij ff het verhaal van de krekel en de mier, want ik ken m nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.
Je kent het verhaal van de krekel en de mier?
Ik ben op dit moment de krekel.
Okay.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vertel jij ff het verhaal van de krekel en de mier, want ik ken m niet
Die horen bij elkaarquote:
Nee....., vertelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.
Je kent het verhaal van de krekel en de mier?
Ik ben op dit moment de krekel.
Nou dat zijn er bij elkaar 4!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die horen bij elkaar![]()
Zo moet dat dus heidi
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat zijn er bij elkaar 4!
Doe eens lachen
Morgen oke?quote:
MORGEN ! Klaas Vaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef Dementor het volgende:
Dan moeten jullie wel het verhaaltje luisteren!
Oh oh HB toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Morgen oke?
Pleurde halverwege bijna in slaap
15 seconden hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh oh HB toch.
Daar heb ik nou nooit last van he.
Ik zag hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Morgen oke?
Pleurde halverwege bijna in slaap
4x per minuut.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
15 seconden he
Dan is concentratie weg!
en bedanktquote:
Nou dan ben je volgens mij gewoon dood!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
4x per minuut.
240x per uur.
Ultiem.
We kunnen het testen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan ben je volgens mij gewoon dood!
gofferdegofferquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Jij moet nog betalen! je staat nu op - 0,25 euro!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gofferdegoffer![]()
Hier heb je me creditcard, take it
Gelijk heb jequote:
Oh wees maar niet bang, daar moet een hoop voor gebeuren hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
We hebben al genoeg dooien vandaag. Eentjes, wespen, topics... geen dood Bolletje hoor!
Waar ging dit over?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
15 seconden he
Dan is concentratie weg!
quote:
Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!
Graagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.
Nee ik zit naar Staya Erusa te kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!
Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.
Die komt niet meer terug als ze slim isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!
Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!
Gucci is toch niet grieksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.
Ik denk dan meteen weer aan iets anders hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!![]()
Het is af en toe lastig schakelen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen weer aan iets anders he
Da's Blurk, ik koop gewoon heel beschaafd Esprit! Heul niet duur hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent er toch zo gek op, of zijn die posten op mijn cc afschriften een cover up?
Af en toequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is af en toe lastig schakelen he.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's Blurk, ik koop gewoon heel beschaafd Esprit! Heul niet duur hoor!
Grieks design is er volgens mij niet. Tenminste als ik het Google dan is dit het meest spannende wat ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
Maar zij hebben dan ook George Michael geleverd, dus heb je geen Gucci meer nodig
Ben d'r weerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Wel de hele url overnemen schatjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's Blurk, ik koop gewoon heel beschaafd Esprit! Heul niet duur hoor!
Grieks design is er volgens mij niet. Tenminste als ik het Google dan is dit het meest spannende wat ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
Maar zij hebben dan ook George Michael geleverd, dus heb je geen Gucci meer nodig
Damnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ben d'r weer![]()
Gewassen, geknipt en geschoren......
Val je al om ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Blurk.
![]()
* Dementor zucht.
Ik mag niet slapen he?
Je weet dat ik vrijwel alles visualiseer he?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaat 't nog bolletje![]()
diepgaande gesprekken hier als ik weg ben
Doet tie ut niet? Kut... effe zoeken... hij is zo leuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel de hele url overnemen schatje
Je had dus wel teruggelezen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja hoor, de super nova staat op pieken he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Fan, lees nou eerst eens terug voor je dat soort dingen roept!!!
Wat ben jij snel klaar viespeukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Fan, lees nou eerst eens terug voor je dat soort dingen roept!!!
Te schattig gewoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wat ben jij snel klaar viespeuk![]()
ja,ja,ja, heb even erover heen gescrolt.......
maar keb ook nog een bordje cornflakes gegeten want ik had honger,,,,,,,,,
en de melk was overgekookt want ik was weer met wat anders bezig, en
toen moest ik die hele zooi weer opruimen..........
ja ontnuchterend hé......dus zo spannend was het allemaal niet hoorquote:
Ja euh, die webcam stond aan dus moest er ff een vluggertje van makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets etenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja,ja, heb even erover heen gescrolt.......
maar keb ook nog een bordje cornflakes gegeten want ik had honger,,,,,,,,,
en de melk was overgekookt want ik was weer met wat anders bezig, en
toen moest ik die hele zooi weer opruimen..........
Het "kwaad" is al geschied.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ontnuchterend hé......dus zo spannend was het allemaal niet hoor
![]()
jullie kunnen weer alles dichtknopen enzo....... hunny bunny is ook weer dik ingepakt voor de zekerheid
en ik zit hier voor de zekerheid met een winterjas achter de pc
dus...........
omgquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja euh, die webcam stond aan dus moest er ff een vluggertje van maken![]()
Oh ja, grieks design:
[ afbeelding ]
Die ga ik eens van Heidies creditcard bestellen.
ja ik zag het ik sta nu ook op tapequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja euh, die webcam stond aan dus moest er ff een vluggertje van maken![]()
Oh ja, grieks design:
[ afbeelding ]
Die ga ik eens van Heidies creditcard bestellen.
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ontnuchterend hé......dus zo spannend was het allemaal niet hoor
![]()
jullie kunnen weer alles dichtknopen enzo....... hunny bunny is ook weer dik ingepakt voor de zekerheid
en ik zit hier voor de zekerheid met een winterjas achter de pc
dus...........
Zo gaat dat dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil je er ook 1? Jij betaald toch, dus kan er best 2 bestellen hoor!
nee die heb ik toch allang in huisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil je er ook 1? Jij betaald toch, dus kan er best 2 bestellen hoor!
Had ik al verteld dat ie geblokkeerd is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik zag het ik sta nu ook op tape![]()
lekker dan.......
heb je heidi zijn creditcard weten te ontfrutselen
Ha dat dacht je maar he, ze zijn daadwerkelijk de baas hier hoor.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Waar is onze gast Liesje gebleven ?
zijn jullie niet lief geweest![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
oké laat je het allemaal gewoon effe uitluchten ook goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grapAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
* HoneyBunny pakt boterham met pindakaas weer afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ie geblokkeerd is?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grap![]()
Ja, ik vroeg al of we soms teveel lullenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Waar is onze gast Liesje gebleven ?
zijn jullie niet lief geweest![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grap![]()
die is zich rot geschokken van al die vieze praatjes van jullie.........quote:
Ik laat het ze graag gelovenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha dat dacht je maar he, ze zijn daadwerkelijk de baas hier hoor.
Willen ze storm dan komt er storm...
Had er ook al moeite mee, maar nu zijn we samen, dus were back in chargequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is zich rot geschokken van al die vieze praatjes van jullie.........
HoneyBunny ben je er nog?
want deze gasten kan ik niet in mijn eentje aan hoor
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grap
![]()
nou valt wel mee hoor..........
Ja, wat gaan we allemaal kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Had er ook al moeite mee, maar nu zijn we samen, dus were back in charge
Een geweten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja, wat gaan we allemaal kopen
Goffer, Liesje ook al weggejaagdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg al of we soms teveel lullen
Miesje houdt niet van douchen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is zich rot geschokken van al die vieze praatjes van jullie.........
HoneyBunny ben je er nog?
want deze gasten kan ik niet in mijn eentje aan hoor
Liesje !!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goffer, Liesje ook al weggejaagd![]()
of checkt nu de woning op verborgen webcams... ach kind zal zich rot geschrokken zijn!
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja, wat gaan we allemaal kopen
Maar is het ook zuiver?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik al ...........
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!
We gaan eerst met mn laptop bij Heidie in de straat Bonjouren (zeg maar gewoon ja, leg je later wel uit wat het betekend) en dan prikken we de banden lek van Dementor en kopen we alle appels op bij de AH!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesje !!!!!!!!!!
ze maken grapjes, er zitten geen camera's écht niet !!!!!!!!
Kom maar gewoon terug, kunnen we met zijn drieën bestellen
Kortom Dementor je moet op 300% capaciteit gaan draaien, het gaat nog niet snel genoeg allemaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!
We gaan eerst met mn laptop bij Heidie in de straat Bonjouren (zeg maar gewoon ja, leg je later wel uit wat het betekend) en dan prikken we de banden lek van Dementor en kopen we alle appels op bij de AH!
*sencuur*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha women rule the world hoor als ze willen.
Och als dat alles is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
keb wel een een rolletje drop gepikt toen 8 jaar was ofzo
maar ik werd meteen gesnapt
Mannen snappen ook nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kortom Dementor je moet op 300% capaciteit gaan draaien, het gaat nog niet snel genoeg allemaal.
Eet meer appels.
Een CC is niet leeg of vol.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mannen snappen ook nietsHet moet zijn:
Kortom geef ons een volle creditcard zodat we kunnen shoppen!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
* Dementor trekt zijn broekie aan.
Ik ben direct gesnapt bij mn eerste pakje peuken. Door mijn moeder heb ik de hele fase van stiekem roken gemistquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
keb wel een een rolletje drop gepikt toen 8 jaar was ofzo
maar ik werd meteen gesnapt
Volgens mij (ge)weten ze allang wat ze willen kopenquote:
Je vat hem niet he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zat je in je blote kont ...........
oh ja, crap. wie is miesje?quote:
Oh dus ik kan wel wat met die card van Heidie? Hij zei dattie leeg was!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een CC is niet leeg of vol.
Wel erbij blijven he HB'tje.
* Dementor trekt zijn broekie aan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ben direct gesnapt bij mn eerste pakje peuken. Door mijn moeder heb ik de hele fase van stiekem roken gemist![]()
En heb ooit vijf gulden gepikt toen ik 6 was en heb daar allemaal colaflesjes (die snoepjes van 5 cent) van gekocht. Allemaal losse, want was nog niet zo slim dat ik daarvoor 2 hele zakken haribo flesjes voor kon kopen.
Doe jij eens een boekje openquote:
nee, je zegt dat je je broek aantrekt, dus je had hem uit toch?quote:
Het is een creditcard schat, ik krijg de rekening pas aan het eind van de maandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oh dus ik kan wel wat met die card van Heidie? Hij zei dattie leeg was!
*besteld 2 lederen skateboards
Vertel dan! We zullen het niet verder vertellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:06 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ooit wel eens iets raars gedaan.
Maar ik ben een ventje van extremen he.
Neuh, dit is bijna de Truman show aan het worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja Bolletje ga eens te biecht er lukt toch niemand mee
nou vertelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:06 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ooit wel eens iets raars gedaan.
Maar ik ben een ventje van extremen he.
* HoneyBunny heeft ook nog 3 paar leuke schoentjes gekocht en zoekt nu naar bijpassend jurkjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is een creditcard schat, ik krijg de rekening pas aan het eind van de maand
Shit, wat zeg ik nu![]()
quote:
ik had ook sinds mijn eigen topic van Prins Bernard ineens zo'n 1000 kijkers meer in mijn foboquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh, dit is bijna de Truman show aan het worden.
Ik zie het echt als een springplank hoor, zowel fobo als wat ik hier zeg en doe.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had ook sinds mijn eigen topic van Prins Bernard ineens zo'n 1000 kijkers meer in mijn fobo
dus heb de fobo maar weer even veranderd, die waren bestemd voor jullie
weet ik veel![]()
stelletje stiekemerds .........
Heb je iets gepikt? Een auto? Een fiets? De buurvrouw (nee, je echte buurvrouw niet de SC-Buuf)?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef Dementor het volgende:
Ik kan het gewoon beter niet vertellen, wil ik nog iets overhouden aan de sos.
wat wil je dan overhouden?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef Dementor het volgende:
Ik kan het gewoon beter niet vertellen, wil ik nog iets overhouden aan de sos.
circa 3.940.000 resultaten voor het dorpquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou gewoon Het Dorp!
Google maar!
Iets waar ik al heel lang naar op zoek ben he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat wil je dan overhouden?
Zet MIES er dan ook even bij!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
circa 3.940.000 resultaten voor het dorp
AH.......... IK HEB EFFE GESPIEKT, JE VLAG !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zie het echt als een springplank hoor, zowel fobo als wat ik hier zeg en doe.
Ik kan goed kliederen in mijn fobo he Fan?
Shit, heb ik dat dan allemaal moeten missenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik had ook sinds mijn eigen topic van Prins Bernard ineens zo'n 1000 kijkers meer in mijn fobo
dus heb de fobo maar weer even veranderd, die waren bestemd voor jullie
weet ik veel![]()
stelletje stiekemerds .........
Het is kliederwerk om te zien welke kleuren wel en niet werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AH.......... IK HEB EFFE GESPIEKT, JE VLAG !
dus je bent er aan begonnen....... oké als je af en toe update......... spiek ik af en toe......
Ja, dat zei je nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zet MIES er dan ook even bij!
ah......... dus dat ja.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iets waar ik al heel lang naar op zoek ben he.
Nee maar het was wel een keerpunt in mijn leven, ik dwaalde heel even van het pad af zeg maar, daarna kwamen die 7 jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je iets gepikt? Een auto? Een fiets? De buurvrouw (nee, je echte buurvrouw niet de SC-Buuf)?
zo spannend was het nou ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Shit, heb ik dat dan allemaal moeten missen
Ben liever zoet met iemand andersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ben je toch even mee zoet geweest![]()
Heb je geen onschuldige slechte dingen die je met ons kan delen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee maar het was wel een keerpunt in mijn leven, ik dwaalde heel even van het pad af zeg maar, daarna kwamen die 7 jaren.
Wie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben liever zoet met iemand anders
Er is verder niets blijven hangen wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je geen onschuldige slechte dingen die je met ons kan delen dan?![]()
Doen we nog effe een rondje en dan ga ik zo pitten!
Zeg ik nietquote:
Deze?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
allemaal gezien dan haal ik hem weer weg
Oke, ik heb ooit kauwgom gejat. Nu jij vertellen! anders gaan we gissen en dat wordt zo naar allemaal.quote:
Ik haal 'em zo weer weg, zat te wachten op een sukkel die 'em ging quoten.quote:
Komt hét weer aan hoorquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal 'em zo weer weg, zat te wachten op een sukkel die 'em ging quoten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal 'em zo weer weg, zat te wachten op een sukkel die 'em ging quoten.
Jij bent ook een lekkertje he, je begint zelf over zoiets knulligs als het jatten van een pakje kauwgum in de hoop dat iemand hier bijvoorbeeld een crime-passionele onthult.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, ik heb ooit kauwgom gejat. Nu jij vertellen! anders gaan we gissen en dat wordt zo naar allemaal.
Doe maar posten en dan haal je het snel weer weg! Doen we m niet qouten enzo![]()
Ben gek op roddels
Deed hij zelluf ook hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekkertje he, je begint zelf over zoiets knulligs als het jatten van een pakje kauwgum in de hoop dat iemand hier bijvoorbeeld een crime-passionele onthult.
Dat is nou niet bepaald een lastige opgave al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lach niet........... hij heeft me tuk
Prinses Stampvoet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Deed hij zelluf ook hoor
*stampvoet!
Vond het ook een makkelijke 'grap' mjaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een lastige opgave al zeg ik het zelf.
Ja ga jij m zitten qouten, muts!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lach niet........... hij heeft me tuk
Ik vond m wel lachen! En hij is alweer ge-edit, dus is toch okequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vond het ook een makkelijke 'grap' mja
En ik kan me bek zeker niet houden, en bedanktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:26 schreef Dementor het volgende:
HB en Fan mogen verder alles weten hoor, maar dan wel via PM of phone.
Zodat lurkertjes dat even net niet mee krijgen.
Ik ken je toch niet zo goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik kan me bek zeker niet houden, en bedankt
Af en toe een inkoppertje moet kunnen, toch HiDiHo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vond m wel lachen! En hij is alweer ge-edit, dus is toch oke
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Deze?
Edit: Hier is de foto weer verwijderd.
De rukker heeft m gewoon op zijn schijf staan en post hem nu op alle grote fora's. Doe nog eens lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vond m wel lachen! En hij is alweer ge-edit, dus is toch oke
Oke, ik vind het maar verdacht. Heidie heeft jaloerse trekjes en jullie zitten heel de tijd te kussen en te knipogen naar elkaar. Geeft niets hoor, maar gooi het maar out in the open. Dat lucht vast op!quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
De rukker heeft m gewoon op zijn schijf staan en post hem nu op alle grote fora's. Doe nog eens lachen
Oh daar gaan we weer he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, ik vind het maar verdacht. Heidie heeft jaloerse trekjes en jullie zitten heel de tijd te kussen en te knipogen naar elkaar. Geeft niets hoor, maar gooi het maar out in the open. Dat lucht vast op!
Zeik niet, was grapjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh daar gaan we weer he.
Ben zo blij dat ik hier straks vanaf ben.
Mag ik het niet meer over hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Af en toe een inkoppertje moet kunnen, toch HiDiHo?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:30 schreef APK het volgende:
Staat nog wel bij iedereen in z'n cache.
Nou dan doe jij er ook 1 van jezelf, ikke ook, Dementor ook en APK ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De rukker heeft m gewoon op zijn schijf staan en post hem nu op alle grote fora's. Doe nog eens lachen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee geloof ik ook niet en hij is bij mij nu ook weg
Was een grapje mutsquote:
Eerst laten plastificeren hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan doe jij er ook 1 van jezelf, ikke ook, Dementor ook en APK ook.
Oh nee, wij hebben allemaal een FoBo, behalve jij!
Kom maar op met die pics Heidie! En we zullen niet qouten!
(ik zal ze enkel voor privegebruik houden)
Huhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh daar gaan we weer he.
Ben zo blij dat ik hier straks vanaf ben.
Laat ons lekker af en toe een man/vrouw rollenspel doen binnen onze relatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hij is een mannetje hoor?
En als ze zeiken is het een ....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is een mannetje hoor?
Ik klieder nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst laten plastificeren hoor.
Dat is waar!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik klieder niet![]()
En ben heel snel klaar
oh...... oké......... ga jullie gangquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Laat ons lekker af en toe een man/vrouw rollenspel doen binnen onze relatie.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:34 schreef APK het volgende:
[..]
Laat ons lekker af en toe een man/vrouw rollenspel doen binnen onze relatie.
*schuift aanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh...... oké......... ga jullie gang
ja, ga jij ook ff lopen zeikenquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:35 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik klieder niet![]()
En ben heel snel klaar
Misschien moeten we er eerst een kwartje ingooien...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou kom op dan, wij zitten te wachten hier........
![]()
![]()
HB en ik .....
o ja, krijgen we ook nog........ nou eh.. fuck it....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd wie dit allemaal terug lezen over een paar uur
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:39 schreef Dementor het volgende:
HB en Fan stuur mij om 4 uur naar bed, goed?
Bij deze lach ik die personen keihard uit!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Dementor het volgende:
Oh ja:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:38 schreef Dementor het volgende:
Ik had niets anders verwacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Bij deze lach ik die personen keihard uit!
Doe ik meequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:39 schreef APK het volgende:
[..]
Saxay pics!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
die blijven maar denken
wat voor foto was dat?
Van Fan in bikini!quote:
Ga slapenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want ik moet morgenochtend even iemand ontvangen hier, fris en fruitig.
Gaat nog wat worden..
Ga jij me dan kietelen?quote:
Ik ben de nieuwe Brian en Amanda in één persoon.quote:
En nu optiefequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet, jij hebt geen controle over mij.
met olie! En schuim enzo!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
samen met HoneyBunny![]()
onder de douche
Hangt al boven me bedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij hebt die foto uitgeprint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |