Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja, wat gaan we allemaal kopen
Maar is het ook zuiver?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik al ...........
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!
We gaan eerst met mn laptop bij Heidie in de straat Bonjouren (zeg maar gewoon ja, leg je later wel uit wat het betekend) en dan prikken we de banden lek van Dementor en kopen we alle appels op bij de AH!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesje !!!!!!!!!!
ze maken grapjes, er zitten geen camera's écht niet !!!!!!!!
Kom maar gewoon terug, kunnen we met zijn drieën bestellen
Kortom Dementor je moet op 300% capaciteit gaan draaien, het gaat nog niet snel genoeg allemaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!
We gaan eerst met mn laptop bij Heidie in de straat Bonjouren (zeg maar gewoon ja, leg je later wel uit wat het betekend) en dan prikken we de banden lek van Dementor en kopen we alle appels op bij de AH!
*sencuur*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha women rule the world hoor als ze willen.
Och als dat alles is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
keb wel een een rolletje drop gepikt toen 8 jaar was ofzo
maar ik werd meteen gesnapt
Mannen snappen ook nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kortom Dementor je moet op 300% capaciteit gaan draaien, het gaat nog niet snel genoeg allemaal.
Eet meer appels.
Een CC is niet leeg of vol.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mannen snappen ook nietsHet moet zijn:
Kortom geef ons een volle creditcard zodat we kunnen shoppen!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
* Dementor trekt zijn broekie aan.
Ik ben direct gesnapt bij mn eerste pakje peuken. Door mijn moeder heb ik de hele fase van stiekem roken gemistquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
keb wel een een rolletje drop gepikt toen 8 jaar was ofzo
maar ik werd meteen gesnapt
Volgens mij (ge)weten ze allang wat ze willen kopenquote:
Je vat hem niet he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zat je in je blote kont ...........
oh ja, crap. wie is miesje?quote:
Oh dus ik kan wel wat met die card van Heidie? Hij zei dattie leeg was!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een CC is niet leeg of vol.
Wel erbij blijven he HB'tje.
* Dementor trekt zijn broekie aan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ben direct gesnapt bij mn eerste pakje peuken. Door mijn moeder heb ik de hele fase van stiekem roken gemist![]()
En heb ooit vijf gulden gepikt toen ik 6 was en heb daar allemaal colaflesjes (die snoepjes van 5 cent) van gekocht. Allemaal losse, want was nog niet zo slim dat ik daarvoor 2 hele zakken haribo flesjes voor kon kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |