Och als dat alles is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
keb wel een een rolletje drop gepikt toen 8 jaar was ofzo
maar ik werd meteen gesnapt
Mannen snappen ook nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kortom Dementor je moet op 300% capaciteit gaan draaien, het gaat nog niet snel genoeg allemaal.
Eet meer appels.
Een CC is niet leeg of vol.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Mannen snappen ook nietsHet moet zijn:
Kortom geef ons een volle creditcard zodat we kunnen shoppen!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
* Dementor trekt zijn broekie aan.
Ik ben direct gesnapt bij mn eerste pakje peuken. Door mijn moeder heb ik de hele fase van stiekem roken gemistquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
keb wel een een rolletje drop gepikt toen 8 jaar was ofzo
maar ik werd meteen gesnapt
Volgens mij (ge)weten ze allang wat ze willen kopenquote:
Je vat hem niet he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zat je in je blote kont ...........
oh ja, crap. wie is miesje?quote:
Oh dus ik kan wel wat met die card van Heidie? Hij zei dattie leeg was!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een CC is niet leeg of vol.
Wel erbij blijven he HB'tje.
* Dementor trekt zijn broekie aan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:04 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ben direct gesnapt bij mn eerste pakje peuken. Door mijn moeder heb ik de hele fase van stiekem roken gemist![]()
En heb ooit vijf gulden gepikt toen ik 6 was en heb daar allemaal colaflesjes (die snoepjes van 5 cent) van gekocht. Allemaal losse, want was nog niet zo slim dat ik daarvoor 2 hele zakken haribo flesjes voor kon kopen.
Doe jij eens een boekje openquote:
nee, je zegt dat je je broek aantrekt, dus je had hem uit toch?quote:
Het is een creditcard schat, ik krijg de rekening pas aan het eind van de maandquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oh dus ik kan wel wat met die card van Heidie? Hij zei dattie leeg was!
*besteld 2 lederen skateboards
Vertel dan! We zullen het niet verder vertellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:06 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ooit wel eens iets raars gedaan.
Maar ik ben een ventje van extremen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |