Ik laat het ze graag gelovenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha dat dacht je maar he, ze zijn daadwerkelijk de baas hier hoor.
Willen ze storm dan komt er storm...
Had er ook al moeite mee, maar nu zijn we samen, dus were back in chargequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is zich rot geschokken van al die vieze praatjes van jullie.........
HoneyBunny ben je er nog?
want deze gasten kan ik niet in mijn eentje aan hoor
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grap
![]()
nou valt wel mee hoor..........
Ja, wat gaan we allemaal kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Had er ook al moeite mee, maar nu zijn we samen, dus were back in charge
Een geweten?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja, wat gaan we allemaal kopen
Goffer, Liesje ook al weggejaagdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg al of we soms teveel lullen
Miesje houdt niet van douchen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is zich rot geschokken van al die vieze praatjes van jullie.........
HoneyBunny ben je er nog?
want deze gasten kan ik niet in mijn eentje aan hoor
Liesje !!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:57 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goffer, Liesje ook al weggejaagd![]()
of checkt nu de woning op verborgen webcams... ach kind zal zich rot geschrokken zijn!
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja, wat gaan we allemaal kopen
Maar is het ook zuiver?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb ik al ...........
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!
We gaan eerst met mn laptop bij Heidie in de straat Bonjouren (zeg maar gewoon ja, leg je later wel uit wat het betekend) en dan prikken we de banden lek van Dementor en kopen we alle appels op bij de AH!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Liesje !!!!!!!!!!
ze maken grapjes, er zitten geen camera's écht niet !!!!!!!!
Kom maar gewoon terug, kunnen we met zijn drieën bestellen
Kortom Dementor je moet op 300% capaciteit gaan draaien, het gaat nog niet snel genoeg allemaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:59 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zn card is leeg.... dus tijd voor hardere maatregelen!
We gaan eerst met mn laptop bij Heidie in de straat Bonjouren (zeg maar gewoon ja, leg je later wel uit wat het betekend) en dan prikken we de banden lek van Dementor en kopen we alle appels op bij de AH!
*sencuur*quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha women rule the world hoor als ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |