Het "kwaad" is al geschied.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ontnuchterend hé......dus zo spannend was het allemaal niet hoor
![]()
jullie kunnen weer alles dichtknopen enzo....... hunny bunny is ook weer dik ingepakt voor de zekerheid
en ik zit hier voor de zekerheid met een winterjas achter de pc
dus...........
omgquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja euh, die webcam stond aan dus moest er ff een vluggertje van maken![]()
Oh ja, grieks design:
[ afbeelding ]
Die ga ik eens van Heidies creditcard bestellen.
ja ik zag het ik sta nu ook op tapequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja euh, die webcam stond aan dus moest er ff een vluggertje van maken![]()
Oh ja, grieks design:
[ afbeelding ]
Die ga ik eens van Heidies creditcard bestellen.
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ontnuchterend hé......dus zo spannend was het allemaal niet hoor
![]()
jullie kunnen weer alles dichtknopen enzo....... hunny bunny is ook weer dik ingepakt voor de zekerheid
en ik zit hier voor de zekerheid met een winterjas achter de pc
dus...........
Zo gaat dat dus.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil je er ook 1? Jij betaald toch, dus kan er best 2 bestellen hoor!
nee die heb ik toch allang in huisquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wil je er ook 1? Jij betaald toch, dus kan er best 2 bestellen hoor!
Had ik al verteld dat ie geblokkeerd is?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik zag het ik sta nu ook op tape![]()
lekker dan.......
heb je heidi zijn creditcard weten te ontfrutselen
Ha dat dacht je maar he, ze zijn daadwerkelijk de baas hier hoor.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Waar is onze gast Liesje gebleven ?
zijn jullie niet lief geweest![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
oké laat je het allemaal gewoon effe uitluchten ook goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grapAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
* HoneyBunny pakt boterham met pindakaas weer afquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ie geblokkeerd is?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grap![]()
Ja, ik vroeg al of we soms teveel lullenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Waar is onze gast Liesje gebleven ?
zijn jullie niet lief geweest![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, slechte grap![]()
die is zich rot geschokken van al die vieze praatjes van jullie.........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |