Da's Blurk, ik koop gewoon heel beschaafd Esprit! Heul niet duur hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent er toch zo gek op, of zijn die posten op mijn cc afschriften een cover up?
Af en toequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is af en toe lastig schakelen he.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's Blurk, ik koop gewoon heel beschaafd Esprit! Heul niet duur hoor!
Grieks design is er volgens mij niet. Tenminste als ik het Google dan is dit het meest spannende wat ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
Maar zij hebben dan ook George Michael geleverd, dus heb je geen Gucci meer nodig
Ben d'r weerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!
Wel de hele url overnemen schatjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's Blurk, ik koop gewoon heel beschaafd Esprit! Heul niet duur hoor!
Grieks design is er volgens mij niet. Tenminste als ik het Google dan is dit het meest spannende wat ik zo snel kan vinden:
[ afbeelding ]
Maar zij hebben dan ook George Michael geleverd, dus heb je geen Gucci meer nodig
Damnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ben d'r weer![]()
Gewassen, geknipt en geschoren......
Val je al om ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Blurk.
![]()
* Dementor zucht.
Ik mag niet slapen he?
Je weet dat ik vrijwel alles visualiseer he?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaat 't nog bolletje![]()
diepgaande gesprekken hier als ik weg ben
Doet tie ut niet? Kut... effe zoeken... hij is zo leuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel de hele url overnemen schatje
Je had dus wel teruggelezen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja hoor, de super nova staat op pieken he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Fan, lees nou eerst eens terug voor je dat soort dingen roept!!!
Wat ben jij snel klaar viespeukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Fan, lees nou eerst eens terug voor je dat soort dingen roept!!!
Te schattig gewoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Wat ben jij snel klaar viespeuk![]()
ja,ja,ja, heb even erover heen gescrolt.......
maar keb ook nog een bordje cornflakes gegeten want ik had honger,,,,,,,,,
en de melk was overgekookt want ik was weer met wat anders bezig, en
toen moest ik die hele zooi weer opruimen..........
ja ontnuchterend hé......dus zo spannend was het allemaal niet hoorquote:
Ja euh, die webcam stond aan dus moest er ff een vluggertje van makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets etenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja,ja, heb even erover heen gescrolt.......
maar keb ook nog een bordje cornflakes gegeten want ik had honger,,,,,,,,,
en de melk was overgekookt want ik was weer met wat anders bezig, en
toen moest ik die hele zooi weer opruimen..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |