Jij doet het eromquote:

Wat voor geluid maakt ie?quote:

En deze telt nietquote:

Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.quote:

Vertel jij ff het verhaal van de krekel en de mier, want ik ken m nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.
Je kent het verhaal van de krekel en de mier?
Ik ben op dit moment de krekel.

Okay.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vertel jij ff het verhaal van de krekel en de mier, want ik ken m niet

Die horen bij elkaarquote:

Nee....., vertelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.
Je kent het verhaal van de krekel en de mier?
Ik ben op dit moment de krekel.

Nou dat zijn er bij elkaar 4!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die horen bij elkaar![]()
Zo moet dat dus heidi

quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat zijn er bij elkaar 4!
Doe eens lachen

Morgen oke?quote:

MORGEN ! Klaas Vaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef Dementor het volgende:
Dan moeten jullie wel het verhaaltje luisteren!

Oh oh HB toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Morgen oke?
Pleurde halverwege bijna in slaap

15 seconden hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh oh HB toch.
Daar heb ik nou nooit last van he.

Ik zag hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Morgen oke?
Pleurde halverwege bijna in slaap

4x per minuut.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
15 seconden he
Dan is concentratie weg!

en bedanktquote:

Nou dan ben je volgens mij gewoon dood!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
4x per minuut.
240x per uur.
Ultiem.

We kunnen het testen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan ben je volgens mij gewoon dood!

gofferdegofferquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Jij moet nog betalen! je staat nu op - 0,25 euro!

quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gofferdegoffer![]()
Hier heb je me creditcard, take it

Gelijk heb jequote:

Oh wees maar niet bang, daar moet een hoop voor gebeuren hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
We hebben al genoeg dooien vandaag. Eentjes, wespen, topics... geen dood Bolletje hoor!

Waar ging dit over?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
15 seconden he
Dan is concentratie weg!

quote:

Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!

Graagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!

quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.

quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.

Nee ik zit naar Staya Erusa te kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!

Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.

Die komt niet meer terug als ze slim isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!

Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!

Gucci is toch niet grieksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.

Ik denk dan meteen weer aan iets anders hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!![]()

Het is af en toe lastig schakelen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen weer aan iets anders he

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |