Gelijk heb jequote:
Oh wees maar niet bang, daar moet een hoop voor gebeuren hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
We hebben al genoeg dooien vandaag. Eentjes, wespen, topics... geen dood Bolletje hoor!
Waar ging dit over?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
15 seconden he
Dan is concentratie weg!
quote:
Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!
Graagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.
Nee ik zit naar Staya Erusa te kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!
Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.
Die komt niet meer terug als ze slim isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!
Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!
Gucci is toch niet grieksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.
Ik denk dan meteen weer aan iets anders hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!![]()
Het is af en toe lastig schakelen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen weer aan iets anders he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |