quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
De rukker heeft m gewoon op zijn schijf staan en post hem nu op alle grote fora's. Doe nog eens lachen
Oh daar gaan we weer he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, ik vind het maar verdacht. Heidie heeft jaloerse trekjes en jullie zitten heel de tijd te kussen en te knipogen naar elkaar. Geeft niets hoor, maar gooi het maar out in the open. Dat lucht vast op!
Zeik niet, was grapjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh daar gaan we weer he.
Ben zo blij dat ik hier straks vanaf ben.
Mag ik het niet meer over hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Af en toe een inkoppertje moet kunnen, toch HiDiHo?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:30 schreef APK het volgende:
Staat nog wel bij iedereen in z'n cache.
Nou dan doe jij er ook 1 van jezelf, ikke ook, Dementor ook en APK ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De rukker heeft m gewoon op zijn schijf staan en post hem nu op alle grote fora's. Doe nog eens lachen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee geloof ik ook niet en hij is bij mij nu ook weg
Was een grapje mutsquote:
Eerst laten plastificeren hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan doe jij er ook 1 van jezelf, ikke ook, Dementor ook en APK ook.
Oh nee, wij hebben allemaal een FoBo, behalve jij!
Kom maar op met die pics Heidie! En we zullen niet qouten!
(ik zal ze enkel voor privegebruik houden)
Huhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh daar gaan we weer he.
Ben zo blij dat ik hier straks vanaf ben.
Laat ons lekker af en toe een man/vrouw rollenspel doen binnen onze relatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hij is een mannetje hoor?
En als ze zeiken is het een ....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is een mannetje hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |