Ik haal 'em zo weer weg, zat te wachten op een sukkel die 'em ging quoten.quote:
Komt hét weer aan hoorquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal 'em zo weer weg, zat te wachten op een sukkel die 'em ging quoten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik haal 'em zo weer weg, zat te wachten op een sukkel die 'em ging quoten.
Jij bent ook een lekkertje he, je begint zelf over zoiets knulligs als het jatten van een pakje kauwgum in de hoop dat iemand hier bijvoorbeeld een crime-passionele onthult.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:22 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke, ik heb ooit kauwgom gejat. Nu jij vertellen! anders gaan we gissen en dat wordt zo naar allemaal.
Doe maar posten en dan haal je het snel weer weg! Doen we m niet qouten enzo![]()
Ben gek op roddels
Deed hij zelluf ook hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij bent ook een lekkertje he, je begint zelf over zoiets knulligs als het jatten van een pakje kauwgum in de hoop dat iemand hier bijvoorbeeld een crime-passionele onthult.
Dat is nou niet bepaald een lastige opgave al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lach niet........... hij heeft me tuk
Prinses Stampvoet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Deed hij zelluf ook hoor
*stampvoet!
Vond het ook een makkelijke 'grap' mjaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is nou niet bepaald een lastige opgave al zeg ik het zelf.
Ja ga jij m zitten qouten, muts!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Lach niet........... hij heeft me tuk
Ik vond m wel lachen! En hij is alweer ge-edit, dus is toch okequote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vond het ook een makkelijke 'grap' mja
En ik kan me bek zeker niet houden, en bedanktquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:26 schreef Dementor het volgende:
HB en Fan mogen verder alles weten hoor, maar dan wel via PM of phone.
Zodat lurkertjes dat even net niet mee krijgen.
Ik ken je toch niet zo goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En ik kan me bek zeker niet houden, en bedankt
Af en toe een inkoppertje moet kunnen, toch HiDiHo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:27 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik vond m wel lachen! En hij is alweer ge-edit, dus is toch oke
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
Deze?
Edit: Hier is de foto weer verwijderd.
De rukker heeft m gewoon op zijn schijf staan en post hem nu op alle grote fora's. Doe nog eens lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:27 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vond m wel lachen! En hij is alweer ge-edit, dus is toch oke
Oke, ik vind het maar verdacht. Heidie heeft jaloerse trekjes en jullie zitten heel de tijd te kussen en te knipogen naar elkaar. Geeft niets hoor, maar gooi het maar out in the open. Dat lucht vast op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |