Nee maar het was wel een keerpunt in mijn leven, ik dwaalde heel even van het pad af zeg maar, daarna kwamen die 7 jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je iets gepikt? Een auto? Een fiets? De buurvrouw (nee, je echte buurvrouw niet de SC-Buuf)?
zo spannend was het nou ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Shit, heb ik dat dan allemaal moeten missen
Ben liever zoet met iemand andersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ben je toch even mee zoet geweest![]()
Heb je geen onschuldige slechte dingen die je met ons kan delen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee maar het was wel een keerpunt in mijn leven, ik dwaalde heel even van het pad af zeg maar, daarna kwamen die 7 jaren.
Wie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben liever zoet met iemand anders
Er is verder niets blijven hangen wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb je geen onschuldige slechte dingen die je met ons kan delen dan?![]()
Doen we nog effe een rondje en dan ga ik zo pitten!
Zeg ik nietquote:
Deze?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
allemaal gezien dan haal ik hem weer weg
Oke, ik heb ooit kauwgom gejat. Nu jij vertellen! anders gaan we gissen en dat wordt zo naar allemaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |