Lieverds, ontzettend bedankt, jullie zijn erg gewaardeerd, tot ziens bij de volgende RLS!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:56 schreef yvonne het volgende:
Respect voor deze dame en heer die een van de drukste en bewerkelijkste fora van FOK!
onder hun hoede hebben gehad.
De napret van DGK is ondergebracht in SHO en Gert en Noekje gaan eindelijk van hun welverdiende rust genieten.
Niet al te lang, want ze komen zeker terug als er weer een nieuwe real life-soap van start gaat.
Gewoon, omdat ze daar horen.
Beide, enorm bedankt voor de immense hoeveelheid tijd en moeite die jullie in FOK! en DGK gestoken hebben.
Ik vond het erg leuk met jullie samen te werken!
Ja dus dat maar eh.. ben er nog steeds niet helemaal achter wat, hoe en waarom.........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
Lieve noek, bedankt voor je toffe modderen, je bent een kanjer.![]()
Lieve gert, kun je eindelijk gaan genieten van die klote strandwandelingen.![]()
Beide bedankt en tot CBML.![]()
![]()
Daarom moest ik ook stoppen van mijn moeder. Ze kon het niet meer aanzien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En je had gelijk, die sorry was niet echt gemeend
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook stoppen van mijn moeder. Ze kon het niet meer aanzien.
Niet helemáál. Ben zwart begonnen, in januari 2007 ingehaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
Oh en dan vooral Gert hè? Die gast heeft gewoon heel DGK gedaan. Die is 10 jaar ouder geworden en hij ziet er nog steeds lekker uit. Chapeau Gert.
Wat ontzettend lief!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieve, liever, liefste Gert & Noekje!
Alles wat er over DGK is geschreven hier, alles wat ik heb gelezen en bekeken en gehoord... Ongelofelijk en voor mij ontzettend waardevol om een bijzonder tijdperk in mijn leven zo gedetailleerd en gebekritiseerd en met veel plezier te kunnen naslaan, tot in lengte van dagen...
Bedankt voor jullie bijdragen, inzet en het in goede banen leiden van dit alles!
Ik hou d'r van!![]()
Liefs,
Eric
Niks RELLUHHquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet helemáál. Ben zwart begonnen, in januari 2007 ingehaakt.
En al lang weer afgehaakt als jij er niet was geweest.
Heb gisteren en vannacht al veel te veel per PM zitten kwijlen, maar ook nog maar een keerjte in het openbaar dan: SUPERWIJF ben je!en lebber-
1. nog steedsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef yvonne het volgende:
Ik heb echt met groot plezier met jullie samengewerkt!
Een van de leukste dingen, jullie hadden gewoon een van de allerdrukste fora van FOK! onder je hoede, en niemand die dat echt goed besefte.
Ik kan alleen maar hopen dat er heel snel een leuk programma komt dat een eigen subforum nodig heeft..
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:29 schreef laffer het volgende:
hier ook nogmaals, bedankt voor de goede moderatie en al het werk wat erbij komt kijken![]()
jullie zijn toppers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |