Ook maar 10 van de 15 goed. Maar 't is een kuttest, teveel sociaal wenselijk antwoorden vind ik.quote:
Maarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ook maar 10 van de 15 goed. Maar 't is een kuttest, teveel sociaal wenselijk antwoorden vind ik.
En die andere test, gezichtsherkenning, daar had ik maar iets van 62? procent. Ook waardeloos, ik word oud en senielquote:
Nee joh, die blijft wel bestaan tot CBML begint. De SHO mods gaan hier alleen moddenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
zal het eind van dit topicreeks ook wel inzicht zijn
Te laat.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bijvoorbeeld: wat is het meest ontspannend als u thuis komt van uw werk.
Het antwoord moet dan zijn: "Spelen met uw kinderen". Nah, ik geloof er geen moer van.....als ik zo om mij heen kijk
CBML begint eind deze maand al.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef blomst het volgende:
[..]
zal het eind van dit topicreeks ook wel inzicht zijn
hoe wist je datquote:
en dan vermelden dat we ontopic moeten zekerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee joh, die blijft wel bestaan tot CBML begint. De SHO mods gaan hier alleen modden.
Online status checker hier en je stond al in het commo topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hoe wist je dat![]()
zat net effe snel door te scrollen of er nog iets bijzonders was......
was nog niet aan het einde komt ik dit tegen ?
hoe dan?
Dat ziet er niet bar zwart uit.quote:
Kan Gert eindelijk ouderwets los op NMNSquote:
Niet het spelen maar die nietszeggende verhalen over doldwaze kinder-avonturen zorgen er wel voor dat de werkdag zo vergeten is. Het verzet heel snel je zinnen. Een bad is lekker maar ik blijf daar alsnog denken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bijvoorbeeld: wat is het meest ontspannend als u thuis komt van uw werk.
Het antwoord moet dan zijn: "Spelen met uw kinderen". Nah, ik geloof er geen moer van.....als ik zo om mij heen kijk
Geen zin meer, dawast.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Noekje, wat doet ze nu.......
oh.......quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Online status checker hier en je stond al in het commo topic.
Doet ie niet, hij de kleur wel kwijt, maar het "mod gevoel" zit in hem gebakken........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan Gert eindelijk ouderwets los op NMNS
Nee hoor, dat kan iedereen gewoon zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh.......
maar volgens mij sta ik altijd online, want ik log nooit uit......
maar heb wel net een tvptje achtergelaten bij huupies topic,
dus........... dat
Volgens mij was het eerder vaak een blok aan zijn beenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doet ie niet, hij de kleur wel kwijt, maar het "mod gevoel" zit in hem gebakken........
I'm shocked, noekje en gert niet meer blauw, dat kan toch niet?quote:
Nee! Blauw is sowieso geen mooie kleur. Ik wil zwart zijn. Notes halen, niks vinden. Popcorn in bulk, wil ik!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En als we nu een vliegtuig de lucht in sturen?![]()
![]()
![]()
![]()
Dan blijf je toch wel blauw![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan iedereen gewoon zien.
http://forum.fok.nl/rde/list_online_users
Altijd handig om te checken of de PM's nog gelezen worden of niet.
Je hebt de online status uitstaanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zie mezelf er niet tussen staan? maar zal dan wel ......
Kan hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gok hier wanneer Gert z'n eerste ban oploopt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan Gert eindelijk ouderwets los op NMNS
God já !quote:
Oefquote:
Hierboven sta je als offline genoteerd (het oranje minnetje boven je post). Dus als je nu niet offline bent, heb je misschien het tonen van je status aangevinkt als verbergen in de opties.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Niet, want jij gaat daar over en je houdt van Gert, dus ben ik de lul natuurlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gok hier wanneer Gert z'n eerste ban oploopt?
Bring me the popcorn!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet, want jij gaat daar over en je houdt van Gert, dus ben ik de lul natuurlijk
[aai-over-de-bol-smiley]quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
iet, want jij gaat daar over en je houdt van Gert, dus ben ik de lul natuurlijk
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gok hier wanneer Gert z'n eerste ban oploopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |