Ik kan me wel in hem verplaatsen, en ik geef hem gelijk, hoe meer geld, hoe beter straksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij denkt er geld mee te kunnen verdienen.
Ik heb zoiets van val in ieder geval 60 kilo af en leef lekker van de rente.
Maar nee meneer wil nog meer als een ware rupsje nooit genoeg.
Genoeg is genoeg op een gegeven moment, maar dat is mijn mening he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me wel in hem verplaatsen, en ik geef hem gelijk, hoe meer geld, hoe beter straks
idd Geld maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg op een gegeven moment, maar dat is mijn mening he.
Heb je een blauwtje gelopen?quote:
Terrorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
Jouw mening is prima! Ik kijk vol verwachting uit naar de terror Jaap show
Gebeurt mij nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow zo vaak
Wie niet waagt die niet wint he?
hij is keihard hoor!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
TerrorNet alsof die knuffelbeer ook maar een haartje terror in zich heeft
Dat is zijn schild, daar prik je zo doorheenquote:
U leeft nogquote:
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nogquote:
Sheiße.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nog
Die ga je onthouden he!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je hart meer dan 30 slagen maakt, leef je nog
idd, met kut opdrachtenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
Allen complexe mensen hebben schilden, en laat ik nou net gek zijn op complexe mensen!
Jaap was net zo als hij het was in dgk, als hij het is nu, een mooi mens
Maare verder alles kids?quote:
ff op me scherm kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die ga je onthouden he!
HB'tje is samen met Fan verdwenen, ik denk dat ze zijn blijven plakken bij de huidolie.
*aan de bel trekt*quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Voordat je 6 op een rij hebt.
Risico spreiding he, ja dom zijn ze nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Product placement he, ze gebruiken alle soorten.
Ze komen niet meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Risico spreiding he, ja dom zijn ze niet
Nou zegquote:
Ok dan, laterquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart pleite
Fijne nacht nog verder![]()
Ahhh, nog eentje danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja nu mag je wel weer stoppen met spammen he.
HB'tje!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Heb m wesp doodgeslagen met een elektrisch racket. Stroom was niet genoeg.
Ik ben een Tipsch
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan kan ik met een gerust hart pleite
Fijne nacht nog verder![]()
Watch your back Bolletjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:17 schreef Dementor het volgende:
Dat is echt HB hoor, als je denkt dat ze weg is of niet meeleest komt ze opeens tevoorschijn.
Jij doet het eromquote:
Wat voor geluid maakt ie?quote:
En deze telt nietquote:
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.quote:
Vertel jij ff het verhaal van de krekel en de mier, want ik ken m nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.
Je kent het verhaal van de krekel en de mier?
Ik ben op dit moment de krekel.
Okay.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vertel jij ff het verhaal van de krekel en de mier, want ik ken m niet
Die horen bij elkaarquote:
Nee....., vertelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh hij beantwoord gewoon het verlangen naar een echte zomer.
Je kent het verhaal van de krekel en de mier?
Ik ben op dit moment de krekel.
Nou dat zijn er bij elkaar 4!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die horen bij elkaar![]()
Zo moet dat dus heidi
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dat zijn er bij elkaar 4!
Doe eens lachen
Morgen oke?quote:
MORGEN ! Klaas Vaakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:25 schreef Dementor het volgende:
Dan moeten jullie wel het verhaaltje luisteren!
Oh oh HB toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Morgen oke?
Pleurde halverwege bijna in slaap
15 seconden hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh oh HB toch.
Daar heb ik nou nooit last van he.
Ik zag hetquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:26 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Morgen oke?
Pleurde halverwege bijna in slaap
4x per minuut.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
15 seconden he
Dan is concentratie weg!
en bedanktquote:
Nou dan ben je volgens mij gewoon dood!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
4x per minuut.
240x per uur.
Ultiem.
We kunnen het testen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan ben je volgens mij gewoon dood!
gofferdegofferquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Jij moet nog betalen! je staat nu op - 0,25 euro!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gofferdegoffer![]()
Hier heb je me creditcard, take it
Gelijk heb jequote:
Oh wees maar niet bang, daar moet een hoop voor gebeuren hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
We hebben al genoeg dooien vandaag. Eentjes, wespen, topics... geen dood Bolletje hoor!
Waar ging dit over?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
15 seconden he
Dan is concentratie weg!
quote:
Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!
Graagquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heidie kust Dementor!
Waar blijft Fan. Is ze in slaap gevallen in de douche? Heren, kijken jullie even!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat kan er ook nog wel bij, ik denk dat Fan met de Griek bezig is.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.
Nee ik zit naar Staya Erusa te kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!
Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:35 schreef Dementor het volgende:
Fan en de Griek, klinkt als een gemiddeld Suske en Wiske Album.
Die komt niet meer terug als ze slim isquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:36 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zit jij daar naar te kijken?
Viespeuken... wacht maar tot Fan terugkomt!
Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!
Gucci is toch niet grieksquote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor het al, Gucci doet weer goede zaken binnenkort.
Ik denk dan meteen weer aan iets anders hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een leuke accessoire klinken. "Fan heeft dr Griek bij zich"
Als in een mooie tas ofzo!![]()
Het is af en toe lastig schakelen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen weer aan iets anders he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |