abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60600514
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_60600576
Ah, dit is toch het kampioenstopic?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60600614
Goede TT
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60600673
quote:
Jong Ajax start Talents Cup met verlies

Wormerveer, 05 aug 2008
Jong Ajax is het toernooi om de Talents Cup slecht begonnen. De openingswedstrijd tegen Jong Bayer Leverkusen ging voor de titelhouder met 2-0 verloren.

Een gebrek aan scherpte brak Jong Ajax de eerste speeldag van de Talents Cup direct lelijk op. De Amsterdamse Beloften creëerden zichzelf wel genoeg kansen, maar sprongen er slordig mee om. De Duitse leeftijdgenoten verschenen minder frequent voor het doel van Sergio Padt, maar waren wél efficiënt in de afronding. Padt kreeg niet bijzonder veel te doen, maar had toch tweemaal het nakijken: 2-0.

Donderdag speelt de ploeg van de trainers Adrie Koster en Aron Winter zijn tweede duel in de Zaanstreek. Jong Ajax neemt het die avond vanaf 19.15 uur op tegen Jong Atletico Mineiro uit Brazilië. Zaterdag worden de finales gespeeld. De Jong Ajacieden spelen in poule 2. In poule 1 strijden Jong Espanyol, Jong AZ en Chili U21 om een finaleplek. Jong Ajax is titelverdediger; de Amsterdamse Beloften legden vorig jaar beslag op de Talents Cup door onder meer de Beloften van Espanyol, Liverpool en Shakhtar Donetsk achter zich te laten. Het toernooi om de Talents Cup beleeft dit jaar zijn zevende editie.

Opstelling Jong Ajax:
Padt; Alderweireld, Wormgoor (46. Mac Intosh), Blind, Supusepa (46. Schell); Krohn-Dehli, Danilo, Goossens (46. Claasen); Manucharyan, Lewis (61. Jongebloet) en Bodul (46. Mitea).
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60600738
Ik vind het Wenger/Ferguson model wel een mooi plaatje mits je een trainer hebt die een duidelijke visie nastreeft.
pi_60600758
quote:
Wormgoor (46. Mac Intosh)
lol
pi_60600923
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef Triptamine het volgende:

[..]

lol
Omg
Ik mag hopen dat dat een schuilnaam is voor iemand die niet vrij werd gegeven door z'n club om die wedstrijd te spelen

Edit:
Perez wordt een probleem; Luque traint wel mee met Jong Ajax
quote:
6/8/2008 - Perez niet op training Jong Ajax
(Gepost door HT)

BRON: ANP

Kenneth Perez is woensdag niet op de training van Jong Ajax verschenen. De Deense voetballer heeft bij de leiding van de Amsterdamse club een dag bedenktijd gevraagd om zich over de nieuwe situatie te beraden.

Perez is net als Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge niet meer welkom bij de A-selectie. Trainer Marco van Basten verwijderde het viertal maandag uit zijn voorlopige spelersgroep voor het eerste elftal. Hij geeft dit seizoen de voorkeur aan andere voetballers.

Perez heeft van de leiding van Ajax de dag bedenktijd gekregen. Albert Luque en Jurgen Colin oefenden woensdag wel met Jong Ajax. Laurent Delorge ontbrak wegens een blessure. Hij trainde in Amsterdam met een fysiotherapeut.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60600927

TVP
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60601021
hardleers?
quote:
Luque meldt zich gewoon bij eerste elftal
Geschreven door: Peter van Remmen - Bron: Voetbalzone - Discussieer hierover

Waar Albert Luque zelf niks over zijn 'degradatie' kwijt wilde, heeft zijn vader en tevens zaakwaarnemer wél over de situatie gesproken. "Vorig jaar werd Albert als een uitstekende aankoop gezien en nu moet hij met jeugdspelers gaan trainen. Ongelooflijk", vertelt Rafael Luque over het nieuws dat zijn zoon met Jong Ajax mee moet trainen.

Luque beweerde eerder deze week nog dat Van Basten het in hem zag zitten. Zijn vader bevestigde dit. "Vorige week hebben Van Basten en Luque om de tafel gezeten. Hij gaf toen aan dat Albert een belangrijke speler was binnen de selectie én dat hij voetbaltechnisch véél verder was dan zijn ploeggenoten. Maar zo gaat het er nu eenmaal aan toe in de voetballerij."

Er is wel respect naar Ajax vanuit het 'Kamp Luque' maar de manier waarop alles is gelopen bevalt ze niet. "Van Basten wil, vooral vanwege de filosofie van de club, een team hebben met voornamelijk spelers van net in de twintig. Daar hebben zowel Albert als ik respect voor, maar het is toch van de gekke dat een speler als Albert een jaar geleden als een uitstekende aankoop wordt gezien en nu opeens verplicht wordt om met jeugdspelers te trainen. Niemand heeft zich nog om Albert bemoeid. Hij meldt zich dus gewoon woensdag op de club om met het eerste te trainen."
quote:
Delorge denkt nog niet aan vertrek bij Ajax
06 augustus 2008

Laurent Delorge beraadt zich op zijn toekomst. De Belg kreeg eerder deze week te horen dat hij geen deel uitmaakt van de plannen van coach Marco van Basten en voorlopig moet meetrainen met Jong Ajax. Aan een transfer denkt hij echter nog niet.

Delorge trainde door problemen met zijn achillespees dit seizoen slechts anderhalve week mee met Ajax. In deze anderhalve week heeft Van Basten genoeg gezien; hij acht de Belgische middenvelder niet goed genoeg voor de A-selectie.

"Of ik een eerlijke kans heb gehad van Van Basten? Daarop heb ik geen commentaar", reageert Delorge (29) in BN/ De Stem. "Ik moet eerst zorgen dat ik weer fit word. Daarna zal ik me melden bij Jong Ajax. Ik denk momenteel niet aan weggaan. In het voetbal kan alles van de ene op de andere dag omslaan", besluit hij.

Delorge kwam in de zomer van 2007 over van ADO Den Haag. Destijds stond hij ook in de belangstelling van diverse andere clubs uit de Eredivisie.
pi_60601048
Oeh Perez heeft het echt moeilijk
AFC AJAX
pi_60601064
quote:
én dat hij voetbaltechnisch véél verder was dan zijn ploeggenoten
Duidelijk ze zuigen dat hele verhaal uit hun duim
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60601132
quote:
Gregory van der Wiel en Donovan Slijngard hebben het, net als al hun collega's overigens, zwaar tijdens de laatste loopopdrachten.
pi_60601133
TT: Van Basten de Wenger van Ajax
pi_60601142
Misschien zou Ajax Perez een transfervrije transfer moeten geven. Het voorkomt onnodige onrust en ik denk dat je dat gebaar richting Perez wel kunt maken. Misschien nog wel de meest chique oplossing.
pi_60601158
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:46 schreef Rejected het volgende:
TT: Van Basten de Wenger van Ajax
Ja en als hij dan na 5 wedstrijden onderaan staat is het weer de wanker van Ajax
pi_60601176
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ja en als hij dan na 5 wedstrijden onderaan staat is het weer de wanker van Ajax
Gebeurt niet
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:49:51 #17
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60601179
Heeft Luque zich dan daadwerkelijk bij het eerste gemeld vandaag?
pi_60601207
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Misschien zou Ajax Perez een transfervrije transfer moeten geven. Het voorkomt onnodige onrust en ik denk dat je dat gebaar richting Perez wel kunt maken. Misschien nog wel de meest chique oplossing.
Goed idee
pi_60601231

pi_60601285

Lekker die hestjes van lood, moet aardig zwaar zijn
pi_60601414
Al meer geruchten over Keje Molenaar de laatste tijd, nu een serieuze bron: Sportweek.
quote:
Keje Molenaar (archieffoto, links) is de belangrijkste kandidaat om algemeen directeur van Ajax te worden. De 49-jarige advocaat en ex-speler van de club heeft al twee gesprekken achter de rug met de Ajax-top en is nu in afwachting van de definitieve beslissing. Het is de bedoeling dat Molenaar, tussen 1980 en 1984 actief voor de Amsterdammers, in die functie uiterlijk op 1 oktober ad-interim bestuurder Henri van der Aat opvolgt, die vanaf half maart de taken waarnam van Maarten Fontein.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60601435
Hesjes van lood?! Dat zijn kogelvrije vesten.. niemand weet waar Perez is, en van Basten neemt het zekere voor het onzekere
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60601437
Zonder Perez kiest Van Basten voor de toekomst
(klik hier)

Wednesday, 06 August 2008
Zonder Perez kiest Van Basten voor de toekomst PDF Print E-mail
Written by Jacques Happe
Tuesday, 05 August 2008
Marco van Basten heeft schoon schip gemaakt bij Ajax. Overbodige spelers mogen vertrekken en met een groot aantal eigen en aangekochte talenten gaat de Amsterdamse club nu bouwen aan nieuw elan.

Ik zie het al helemaal voor me.
Maandagochtend. De spelers van de selectie melden zich in de kleedkamer. Marco van Basten staat met zijn armen over elkaar geleund tegen de deurpost. Hij kijkt, zoals alleen hij dat kan, stoïcijns de ruimte in. Rustig vult het kleine zaaltje zich met Ajacieden. Het gaat er gezellig aan toe. De jongens hebben net weer een nachtje in eigen bed kunnen slapen nadat ze zijn teruggekeerd van het trainingskamp in Engeland. Als Kenneth Perez binnenkomt en langs Van Basten schuift, mompelt hij binnensmonds, zoals alleen de Deen dat binnensmonds kan, een onduidelijk “goedemorgen”. De coach beantwoordt dat gebaar met een “kom je zo even naar mijn kantoor?” Nog voor hij een reactie krijgt, draait Marco zich van de speler weg, een heel flauw geruststellend glimlachje rond zijn mondhoeken. Hij loopt naar zijn kantoor naast de kleedkamer. Geruststellend, maar voor wie?

Perez kleedt zich om en weet dat het geen goed signaal is van de trainer. Hij hoort Rob Witschge een grap maken. De jongens om hem heen lachen uitbundig. De andere assistent van de coach, John van ’t Schip kijkt er naar, glimlacht even en merkt dan dat er iemand naar hem kijkt. Hij draait zich om en zoekt de ruimte af. Naar Perez. Hij knikt vriendelijk en loopt dan samen met de aanvaller naar Van Basten’s kantoor. Nog één keer klinkt er gelach uit de kleedruimte. Robbie blijft maar grappen maken. “Ga zitten, Kenneth”, zegt Marco van Basten rustig. “We willen wat met je bespreken.” Perez krijgt te horen dat hij weg mag.

Voor de trotse Deen is het nieuws dat hij overbodig is bij Ajax als een bom ingeslagen, zo vertelde zijn zaakwaarnemer dinsdag. Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen. Perez is nu zo’n twee jaar bij Ajax en in die periode heeft hij eigenlijk continu de kantjes er vanaf gelopen. Twee jaar geleden meldde ook hij zich in De Lutte en wat hij liet zien tijdens de oefenwedstrijdjes was hemeltergend. Stond hij links, dan trok hij naar binnen en stoomde op naar de spits. Stond hij achter de spits, dan liep hij door naar het centrum van de aanval, om daar op de bal te blijven wachten. Stond hij linkshalf, dan trok hij naar achter de spits, omdat hij van mening was daar beter tot zijn recht te komen. En zo ging het maar door. Van heel grote waarde is hij allang niet meer geweest.

Kenneth Perez had altijd al een ander beeld van zijn functioneren bij Ajax. Was hij basisspeler, dan stond hij verkeerd. Zat hij op de bank, dan had hij toch zeker in de basis gehoord. Problemen waren er nooit met hem, dacht hij, maar hij creëerde ze wel. Hij speelde te weinig, dus wilde hij vorig seizoen weg. Zijn grote vriend Ronald Koeman, die hem ooit bij Ajax had aanbevolen, achterna naar PSV. Maar toen Koeman naar Valencia vertrok, zagen ook zijn opvolgers dat er voor de Deen geen plek was in de basis. En zo vertrok Perez – helaas - terug naar Ajax.

Ik zeg helaas, want ik heb nooit geloofd in de speler Kenneth Perez als Ajacied. Hij oogt niet alleen ongemotiveerd, zo uit hij zich ook te vaak. Hij is een notoire onruststoker en een luie, lankmoedige speler, die zijn kansen afwacht en in de tussentijd geen stap teveel zet. Oh nee, hij mocht er eens moe van worden. Ik kan me niet herinneren hem ooit met een besmeurde outfit te hebben zien. Ongetwijfeld is dat wel zo geweest, maar ik kan het me in ieder geval niet herinneren.

Tijdens de eerste training dit seizoen toonde Perez zich ongeïnteresseerd, zoals alleen hij zijn desinteresse zo fraai kan laten blijken. Hij rende niet, maar sjokte wat mee, de hoeken afsnijdend. Dat Ismaïl Aissati Ajax kwam versterken verontrustte hem klaarblijkelijk niet, want hij bleef maar net aan het minimale doen, waarvan hij vond dat het het maximale was. Helaas voor Perez, was dat dus onvoldoende, want de technische staf, Marco van Basten voorop, heeft er nu een einde aan gemaakt.

Exit Perez. Ik kan er geen traan om laten. Ik ben er niet rouwig om. Ik heb Aissati gretig gezien tijdens oefenwedstrijden. Ik heb die kleine Utrechtenaar zien bikkelen, waar Perez wat meedeed in de marge zonder echt te overtuigen. En met Kenneth hebben nog een batterij spelers te horen gekregen dat er geen plaats meer voor hen is bij Ajax. Weg ermee. Het klinkt wat hard, maar wat moest Ajax dan ook met spelers als Jurgen Colin, Albert Luque of Laurent Delorge? In de jeugd lopen minstens hun gelijken, dus geef hen die de kans!

Heeft u Marc Overmars tijdens de Jaap Stam Testimonial zijn opponent George Ogararu zien dollen? Aan alle kanten liep die kleine gepensioneerde bestuurder van Go Ahead Eagles de Roemeense rechtsback van Ajax er continu uit. Met groots gemak. Van Basten had het ook gezien en zijn ogen uit zijn kortgeschoren kop geschaamd. Dat moet haast wel, want Ogararu mag zich nu op gaan maken voor wedstrijdjes bij Jong Ajax, waar Colin, Perez, Luque en Delorge zich nu ook al voor de trainingen mogen melden.

Ook voor Kennedy Bakircioglü, Dennis Rommedahl en Leonardo ziet het er somber uit. Deze drie vleugelspitsen konden niet tippen aan de passie en agressie van talent Javier Martina, die het zelf op eigen kracht heeft bewerkstelligd dat hij bij de selectie mag blijven. Hoedje af! Nog meer vleugels mogen uitvliegen: Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan. Bye bye!

Ik ben het stuk voor stuk eens met de beslissingen van Marco van Basten om deze spelers op een zijspoor te zetten. Weg ermee! Oh ja? Eh… ja? Eh… nee? Eh… misschien? Misschien! Ik zal Perez niet missen, noch Luque, Colin, Delorge, Leonardo of hoe ze ook allemaal mogen heten. Niet de personen, de spelers, maar wel hun ervaring. Want, was het niet ervaring wat Ajax de laatste seizoenen zo mistte? Was het niet de rijpheid van een Jaap Stam en Edgar Davids, die Ajax zoveel meer pit en inzicht gaven? En nu dan? Van wie moet de ervaring dan nu komen?

Ajax houdt weinig ervaring over. Dat verontrust me enigszins. Aan de andere kant, Marco van Basten wil kunnen bouwen aan zijn team. Hij heeft niet gezegd dat zijn elftal dit jaar kampioen moet worden. Hij wil kunnen boetseren en kneden, manipuleren zelfs. En dat doet hij op zijn eigen wijze. Rigoureus. De bezem er door. Misschien moeten de supporters hun hoge verwachtingen voor dit seizoen toch wat bijstellen. Met zo weinig ervaring in het veld, kan het nog best wel eens een moeizaam seizoen worden. Mijn zegen heeft Van Basten, want wie op deze wijze lankmoedige spelers als Leonardo (jawel, héél lankmoedig) en Perez de wacht aanzegt, heeft in mij een groot fan.

Voor een voetballer zonder passie, zonder wil om te willen werken en winnen, is geen plaats bij Ajax. Voetbal betekent het gras opvreten. Passie tonen, agressie. De wil ervoor te gaan. Dat toonden jonkies als Vurnon Anita, Mitchell Donald, Martina, Siem de Jong, Jeffrey Sarpong en Donovan Slijngard. Van Basten zag dat ook en wist dat het goed was. En zag dat de afvalligen niet goed genoeg waren. Marco ruimt de rotzooi op die Martin van Geel als tecnisch directeur had gecreëerd en kiest voor de toekomst. Dat deed de commissie Uri Coronel eerder ook al. Gaat het toch nog helemaal goed komen met Ajax. Gelukkig maar. Eindelijk…

Jacques Happe

http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=1106

Goed stuk
pi_60601455
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:02 schreef kevin6188 het volgende:
Al meer geruchten over Keje Molenaar de laatste tijd, nu een serieuze bron: Sportweek.
[..]

Hij kan trouwens nog aardig voetballen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:04:47 #25
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60601456
Leuk stuk
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_60601603
Luque
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60601623
quote:
De manier waarop Van Basten de selectie heeft opgeschoond kan financiële erg verliesgevend uitpakken. De vier afgewezen spelers (Kenneth Perez, Albert Luque, Laurent Delorge en Jurgen Colin) hebben net als de vier spelers met weinig perspectief (Dennis Rommedahl, George Ogararu, Leonardo en Kennedy Bakircioglü) doorlopende contracten. Mochten al die acht voetballers hun verbintenis uitdienen, dan is Ajax zo'n elf miljoen kwijt aan salarissen. Aan transfersommen voor het achttal gaf de Amsterdamse club al zo'n elf miljoen euro uit.
pi_60601704
Zou kunnen, maar ik ga er toch vanuit dat spelers als Delorge/Ogararu/Leonardo en Kennedy zelf nog graag willen spelen?
pi_60601731
Goede column inderdaad, vermakelijk om te lezen en ik moet toegeven dat alles wat van Basten tot nu toe heeft gedaan allemaal enorm logisch is en allemaal conform de gestelde regels van dit topic!
pi_60601883
Alleen ben ik het oneens over het stukje dat er ervaring eigenlijk nodig zou zijn om successen te boeken.

In 95/96 hadden we ook maar twee 30 plussers die veel speelde Danny en Arnold Scholten... Momenteel hebben we geen enkele 30 plusser maa Gabri en Oleguer staan ook wel voor wat ervaring. Ik denk dat het wel goed gaat komen dit jaar.
pi_60601906
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef _Mike_ het volgende:
Alleen ben ik het oneens over het stukje dat er ervaring eigenlijk nodig zou zijn om successen te boeken.

In 95/96 hadden we ook maar twee 30 plussers die veel speelde Danny en Arnold Scholten... Momenteel hebben we geen enkele 30 plusser maa Gabri en Oleguer staan ook wel voor wat ervaring. Ik denk dat het wel goed gaat komen dit jaar.
Stekelenburg en Huntelaar zijn ook jongens die al een tijdje meedraaien en recht van spreken hebben. Plus dat er met de technische staf een schat aan ervaring in huis is, natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60601932
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Stekelenburg en Huntelaar zijn ook jongens die al een tijdje meedraaien en recht van spreken hebben. Plus dat er met de technische staf een schat aan ervaring in huis is, natuurlijk.
Plus dat inderdaad, daarom vind ik dat stukje in zijn column nogal onzin, maar voor de rest geef ik hem op alle punten gelijk
pi_60601980
Kan Gabri al een beetje Nederlands?
Lijkt me een betere aanvoerder :p
pi_60602054
Tsja, als je we straks geen kampioen worden dan zegt iedereen dat het door te weinig ervaring komt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60602067
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:31 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, als je we straks geen kampioen worden dan zegt iedereen dat het door te weinig ervaring komt.
Aan de ervaring van Stam en Davids hebben we ook geen fuck gehad.
pi_60602075
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:28 schreef Rejected het volgende:
Kan Gabri al een beetje Nederlands?
Lijkt me een betere aanvoerder :p
Daar heeft ie soms een te kort lontje voor.
pi_60602113
quote:
Voor een voetballer zonder passie, zonder wil om te willen werken en winnen, is geen plaats bij Ajax. Voetbal betekent het gras opvreten. Passie tonen, agressie. De wil ervoor te gaan.
Mooi inderdaad.
pi_60602176
Ervaring in het voetbal is toch dikke bullshit het helpt alleen als je in een finale staat en de spanning door ervaring kan onderdrukken.
pi_60602251
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef Triptamine het volgende:

[..]

lol
Haha ik lag ook al in een deuk.

Die pa van Luque moet ook eens zijn smoel houden. Ouwe seniel.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60602272
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ervaring in het voetbal is toch dikke bullshit het helpt alleen als je in een finale staat en de spanning door ervaring kan onderdrukken.
Mwoah, die verhalen dat Davids heel belangrijk zou zijn in de kleedkamer.
Dat zie je bijv een Gregory v/d Wiel of een Suarez niet doen.
pi_60602301
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Rejected het volgende:

[..]

Rob Witschge doet dat nu
pi_60602310
quote:
Heb je gelijk in. Alles draait om kwaliteit.
pi_60602340
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rob Witschge doet dat nu
Oja ook in het veld natuurlijk
pi_60602378
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Rejected het volgende:

[..]

de rol van Davids en Stam in de kleedkamer is allemaal wat overdreven. als je ziet hoe Ajax speelde vraag je je af waar die invloed zich dan liet zien.
pi_60602384
Ja maar in principe kent elke voetballer de consequenties van slecht voetballen, namelijk dat je dan verliest. De oplossing daarvoor is óf harder werken of beter voetballen. Daar heeft ervaring geen reet mee te maken maar enkel en alleen motivatie.

Davids was ongetwijfeld een steunpilaar in slechte tijden maar om nou te zeggen dat we met ervaring veel prijzen hebben gepakt. Bovendien zegt ervaring geen fuck als we kijken naar Barca en Milan afgelopen jaar, beide winnaars van recente CL´s en beide zitten(zaten) ze met een teringzooi ongemotiveerde spelers.

Dan zie ik liever de gretige jongens die nu aan de beurt komen onder van Basten die er een echt talenten keurkorps van wilt gaan maken en over 2 á 3 jaar zul je zien dat Ajax een team is vol talent en ervaring, gewoon blijven doorselecteren jaar in jaar uit, alle rotte appels verwijderen en vervangen voor talentvolle jongens of gewoon goede spelers.
pi_60602403
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:43 schreef Rejected het volgende:

[..]

Oja ook in het veld natuurlijk
Net alsof dat Davids zoveel in het veld kon doen als zijn medespelers niet wilde luisteren...

Davids had zelf een mega grote vechtlust, maar dit breng je niet 123 over op medespelers.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:46:19 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60602418
Gras vreten is het allerbelangrijkste, de ervaring is er wel bij een 4-tal spelers in elk geval... het is alleen te hopen dat die niet teveel schorsingen en blessures oplopen.
pi_60602633
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Of een andere belangrijke zoals tegen Feyenoord of PSV?
Naar mijn gevoel is het toch van toegevoegde waarde als iemand bij een belangrijke wedstrijd een bepaalde rust op de andere spelers brengt.
Of juist de focus legt wanneer je tegen club als VVV Venlo speelt.
Tuurlijk weten spelers dat het kut is om te verliezen maar soms is die focus er gewoon niet. En een belangrijke veldspeler kan dit dan 'overdragen'.
Johnny Heitinga kon dit naar mijn gevoel ook
pi_60602713
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Rejected het volgende:

[..]

Of een andere belangrijke zoals tegen Feyenoord of PSV?
Naar mijn gevoel is het toch van toegevoegde waarde als iemand bij een belangrijke wedstrijd een bepaalde rust op de andere spelers brengt.
Of juist de focus legt wanneer je tegen club als VVV Venlo speelt.
Tuurlijk weten spelers dat het kut is om te verliezen maar soms is die focus er gewoon niet. En een belangrijke veldspeler kan dit dan 'overdragen'.
Johnny Heitinga kon dit naar mijn gevoel ook
Van Basten/Van 't Schip en Witschge zouden dat moeten doen en geen speler..

En ervaring nodig in een wedstrijd tegen Feyenoord? kom op zeg ..

Oke zonder dollen, in de eredivisie zijn er geen wedstrijden waar je echt ervaring voor nodig hebt. Gasten als Slijngard/Anita/Donald/Sarpong zijn juist erg gretig en willen laten zien wat ze in zich hebben in dat soort wedstrijden en hebben daarom geen ervaring nodig.

Maar inderdaad, als we in de UEFA cup finale tegen AC Milan staan en de beslissende pingel genomen moet worden wil ik wel iemand met een beetje ervaring ja.
pi_60602722
ADO-fans bekladden supportershome Ajax

Het supportershome van Ajax is dinsdagmiddag tijdens de open dag beklad. Naar het zich laat aanzien is dit het werk van aanhangers van ADO Den Haag.

Het recent gesloten supportershome van de Amsterdammers werd met graffiti voorzien van teksten als: 'FC DH', 'FC Den Haag', 'Den Haag', 'Guess who's back' en enkele racisitische leuzen. Op verschillende Ajax-fansites zijn foto's te zien waaruit dit blijkt.

Zoals bekend is de relatie tussen de clubs uit de residentie en de hoofdstad slecht. In 2005 werd het clubhuis van Ajax in brand gestoken, waarvoor niemand werd veroordeeld. Een jaar later sloegen Ajax-fans ADO-supporters in elkaar. Daarvoor werden de betrokken Ajacieden opgepakt en veroordeeld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60602724
een stukje uit de wiki van Jan de Natris, voetballer voor Blauw-Wit en Ajax in de jaren 1910-1920
quote:
De Natris was ook uniek, omdat hij tweebenig was en met snelle rushes langs de zijlijn en passeerbewegingen een zeer moeilijke tegenstander was. Maar het meest opmerkelijk in de keurige vooroorlogse voetbalwereld was zijn onnavolgbare karakter. In zijn eerste seizoen in het eerste van Ajax had hij een belangrijke bijdrage in het bereiken van de kampioenswedstrijd. Maar op de dag dat de Amsterdammers hun eerste landstitel zouden halen, miste hij de trein naar Tilburg, wat hem op een boete van tien cent kwam te staan
toen was het wel anders
pi_60602752
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:

Het supportershome van Ajax is dinsdagmiddag tijdens de open dag beklad. Naar het zich laat aanzien is dit het werk van aanhangers van ADO Den Haag.

Het recent gesloten supportershome van de Amsterdammers werd met graffiti voorzien van teksten als: 'FC DH', 'FC Den Haag', 'Den Haag', 'Guess who's back' en enkele racisitische leuzen. Op verschillende Ajax-fansites zijn foto's te zien waaruit dit blijkt.

Zoals bekend is de relatie tussen de clubs uit de residentie en de hoofdstad slecht. In 2005 werd het clubhuis van Ajax in brand gestoken, waarvoor niemand werd veroordeeld. Een jaar later sloegen Ajax-fans ADO-supporters in elkaar. Daarvoor werden de betrokken Ajacieden opgepakt en veroordeeld.
Tijdens de opendag, yeah right om half 9 stond het er al op en toen was de opendag nog niet eens begonnen. Dit hebben die kut hagenezen gewoon weer 's nachts gedaan.
pi_60602760
quote:

Dan kies je ook net het jaar nadat Rijkaard gestopt was, die was toch wel redelijk belangrijk voor Ajax dacht ik zo!

PS: We hadden Grim ook nog als reserve-keeper he.
pi_60602856
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:

ADO gelijk weer een grote bek nu ze terug zijn
pi_60602866
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef Emimich het volgende:

[..]

Dan kies je ook net het jaar nadat Rijkaard gestopt was, die was toch wel redelijk belangrijk voor Ajax dacht ik zo!

PS: We hadden Grim ook nog als reserve-keeper he.
Dat is wel waar ja, maar toch blijf ik er bij dat je geen ervaring nodig hebt voor de standaard eredivisie wedstrijden.

In een UEFA cup finale is dat anders maar dat duurt nog een paar maanden voordat we daar staan
pi_60602911
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat is wel waar ja, maar toch blijf ik er bij dat je geen ervaring nodig hebt voor de standaard eredivisie wedstrijden.

In een UEFA cup finale is dat anders maar dat duurt nog een paar maanden voordat we daar staan
Nou ja, wat vooral het probleem is met jonge spelers dat ze nog niet constant iedere week op hetzelfde niveau kunnen presteren. Om Hiddink maar te quoten, ze zakken te vaak door de ondergrens.
pi_60603244
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Van Basten/Van 't Schip en Witschge zouden dat moeten doen en geen speler..

En ervaring nodig in een wedstrijd tegen Feyenoord? kom op zeg ..

Oke zonder dollen, in de eredivisie zijn er geen wedstrijden waar je echt ervaring voor nodig hebt. Gasten als Slijngard/Anita/Donald/Sarpong zijn juist erg gretig en willen laten zien wat ze in zich hebben in dat soort wedstrijden en hebben daarom geen ervaring nodig.

Maar inderdaad, als we in de UEFA cup finale tegen AC Milan staan en de beslissende pingel genomen moet worden wil ik wel iemand met een beetje ervaring ja.
Een wedstrijd tegen Feyenoord is toch altijd beladen met de supporters
En als je bijv in de Kuip speelt kan dat best intimiderend zijn :p

AC MIlan heeft Seedorf

Ik heb gehoord dat je op veel momenten de trainer niet meer hoort tijdens het spelen :p
pi_60603340
@Emimich dat is natuurlijk waar, maar we zien wel hoe het gaat lopen aankomend seizoen

@Rejected dat de kuip best intimiderend is begrijp ik, maar daarvoor heb je echt geen Davids voor nodig ,als
Van Basten en klaverjasclub de spelers motiveren en voorbereiden zou het ook gewoon goed moeten komen.

Whehe, dat Seedorf dan bij de tegenstander zou spelen is denk ik een extra motivatie voor Marco
pi_60603418
quote:
Molenaar weet dat hij perfect in het profiel past
[Keje Molenaar in 1990 bij voetbalclub SVV (Schiedamse Voetbal Vereniging). Molenaar is de gedoodverfde kandidaat om als algemeen directeur terug te keren bij Ajax. Foto ANP]
Keje Molenaar in 1990 bij voetbalclub SVV (Schiedamse Voetbal Vereniging). Molenaar is de gedoodverfde kandidaat om als algemeen directeur terug te keren bij Ajax. Foto ANP
De nummer 15 van Lucky Ajax trekt het shirt eens recht. Hij heeft de eerste helft op de bank gezeten en in de tweede helft gaat het gebeuren. De broek zit iets strakker dan vroeger en in plaats van voetbalschoenen draagt hij kunstgrasschoenen. Bij een voorsprong van 8-0 komt Keje Molenaar erin.

Echt veel aan de bal komen doet de controlerende middenvelder niet meer. We turven nog geen vijf balcontacten, maar daarvoor zijn de gloriejaren misschien ook iets te lang geleden.

''Ik word in september vijfig,'' zegt de man die bij Volendam (1977-1980, 1984-1985), Ajax (1980-1984) en Feyenoord (1985-1989) speelde. ''Tot mijn 45ste kon ik nog aardig mee bij Lucky Ajax, maar sindsdien ging elk jaar hard achteruit. De broers De Boer, Wim Jonk en veertigers als Bryan Roy en Michel Kreek zijn frisser dan ik. Dit gaat trouwens op voor al mijn leeftijdgenoten, behalve voor Simon Tahamata, die ook op zijn 52ste nog steeds soepel en snel is. Nog altijd een genot om naar te kijken, die kleine. Ik heb het vele voetballen van vroeger inmiddels verruild voor fietsen en hardlopen.

Molenaar speelt echter al jaren bij Lucky Ajax en hij is de gedoodverfde kandidaat om als algemeen directeur terug te keren bij de Amsterdamse club. Hoewel niet alle conclusies van het rapport van voorzitter Uri Coronel strikt worden opgevolgd, ligt het in de lijn der verwachtingen dat Ajax een algemeen directeur zal benoemen die thuis is in de voetbalwereld om het boegbeeld te worden van de club - precies zoals het rapport adviseert.

Of Ajax hem vraagt voor de functie, is nog niet zeker. Hij heeft het rapport van de commissie Coronel 'een paar keer' gelezen en hij kan zich volledig vinden in de nieuwe koers, waarin Marco van Basten als absolute voetbalbaas jaren moet aanblijven en de algemeen directeur het gezicht wordt van de club.

''De weg die het nieuwe bestuur is ingeslagen, is de goede weg,'' zegt Molenaar. ''Het moet om voetbal gaan bij Ajax. Als de nieuwe hoofdsponsor het belangrijk vindt zich in China te tonen, zul je daar als club in moeten meegaan, maar het allerbelangrijkste is dat je zondagmiddag om kwart over vier gewoon drie punten in de tas hebt.

''Je voelt dat het weer bruist binnen Ajax,'' zegt Molenaar over de golf van vernieuwingen die de club heeft overspoeld. Wellicht dat hij daar straks ook deel van uitmaakt. Het contract van interim-directeur Henri van der Aat loopt komende herfst af en Molenaar past uitstekend in de profielschets. ''Je hoeft geen atoomsplitser te zijn om dat vast te stellen.'' En over de kans dat hij ja zegt tegen Ajax, zegt Molenaar schoorvoetend dat niets is uitgesloten.

In zijn bijna twintigjarige loopbaan als advocaat heeft Molenaar zich gespecialiseerd in het arbeids-, contracten- en sportrecht. Een vakgebied dat hem naar eigen zeggen goed van pas kan komen als algemeen directeur van Ajax.

Maar vooralsnog is Molenaar gewoon nog speler van Lucky Ajax die opdraaft wanneer andere, jongere oud-spelers verhinderd zijn. Sjaak Swart heeft hem de volgende speeldatum al laten weten. ''Op 16 augustus moet ik weer aantreden,'' zegt de nabij Amsterdam woon-achtige Molenaar. ''We spelen volgens Sjaak ergens bij mij in de buurt. Op mijn vraag waar dat dan is, liet Sjaak weten 'net over de Afsluitdijk'. Altijd leuk. Sjaak doet zelf ook weer mee. Hij is al zeventig. Daar houd ik me dan maar aan vast. (JOP VAN KEMPEN)
Laat maar komen.
pi_60603705
Met Huntelaar, Stekeleburg, Gabri en Oleguer heb je denk ik wel genoeg ervaring.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60604260
Ben benieuwd naar de AT wedstrijden.
  Forum Admin woensdag 6 augustus 2008 @ 17:10:58 #62
35723 crew  GGMM
pi_60604306
Eerder liet Klaas-Jan Huntelaar al weten alleen bezig te zijn met Ajax. De spits laat tegenover VI zelfs weten dat het zelfs zijn intentie is om zijn contract in Amsterdam te verlengen.

Trainer Marco van Basten liet eerder al weten dat Ajax haar aanvaller niet zomaar zal laten gaan. "De bal ligt bij Ajax. Als beide partijen er geen voordeel bij hebben, zal Klaas-Jan niet vertrekken", zei de oefenmeester duidelijk.

"De bal ligt bij ons beiden", zo reageert Huntelaar in het tijdschrift. "Als een van de twee partijen, Ajax en ik, iets niet wil, dan gebeurt er gewoon niks. Ik wacht alles rustig af en ga ervan uit dat ik dit seizoen bij Ajax speel."

"Het is nog steeds mijn intentie bij te tekenen en volgens mij denkt Ajax daar hetzelfde over. Het belangrijkste is dat ik een goed gevoel heb bij de afspraken die er dan gemaakt worden. Na het laatste gesprek had ik dat nog niet helemaal. Nou, dan moet je nog niet bijtekenen."

De onderhandelingen over een nieuw contract liggen nu stil, maar Huntelaar benadrukt dat het niet aan het financiële plaatje ligt. "Het totaalplaatje klopt in mijn ogen nog niet. De gesprekken liggen nu stil, maar het is niet zo dat ik niet verder wil praten. Ik merk wel wanneer Ajax weer om de tafel wil. Vooralsnog staat er niks in mijn agenda."

Huntelaar wordt deze zomer in verband gebracht met verscheidene topclubs. Onder meer Manchester United, Arsenal, Real Madrid en AS Roma zouden interesse hebben getoond.

De kans dat dit al gepost was is best groot, maar ik ben best lui.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60604388
Nee nog niet gepost, danku

Ik zou Huntelaar echt een toffe peer vinden als hij bijtekend^O^

[ Bericht 56% gewijzigd door _Mike_ op 06-08-2008 17:26:58 ]
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:17:13 #64
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_60604445
Is er iets veranderd aan dat je 1 keer in de drie jaar een nieuwe foto voor je uitkaart moet laten maken? Ik kom er net achter dat mijne er nu voor het vierde seizoen op rij op staat.
  Forum Admin woensdag 6 augustus 2008 @ 17:17:51 #65
35723 crew  GGMM
pi_60604454
Dat ligt eraan, ben benieuwd of hij een gelimiteerde transfersom wil en zo ja, hoe hoog.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60604771
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef Riro het volgende:
Is er iets veranderd aan dat je 1 keer in de drie jaar een nieuwe foto voor je uitkaart moet laten maken? Ik kom er net achter dat mijne er nu voor het vierde seizoen op rij op staat.
Is sowieso vaag. Dit jaar voor het tweede jaar een uitkaart en er moest meteen een nieuwe foto op...

SCC's vallen me tegen trouwens.
pi_60604808
Zou wel hard zijn als Huntelaar een contract ondertekend met een gelimiteerde transfersom van 15 miljoen, en de dag erna Manu op de stoep staat met 15 miljoen
pi_60604858
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zou wel hard zijn als Huntelaar een contract ondertekend met een gelimiteerde transfersom van 15 miljoen, en de dag erna Manu op de stoep staat met 15 miljoen
En jij denkt dat dat mogelijk is als ze een goed contract opstellen?
pi_60604990
Het scheelt dat jij geen sarcasme herkent!
pi_60605009
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het scheelt dat jij geen sarcasme herkent!
Ik mis een posticon en sarcasme herkennen op een forum gaat nogal een stuk moeilijker dan als je in levendelijven met iemand staat te praten.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:48:22 #71
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60605094
Al iets bekend over een nieuwe verdediger ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_60605099
Dan moet je inderdaad maar aannemen dat ik werkelijk zo´n randdebiel ben die zoiets mogelijk acht.
pi_60605121
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan moet je inderdaad maar aannemen dat ik werkelijk zo´n randdebiel ben die zoiets mogelijk acht.
Whehehe, nee hoor ik haal gewoon soms users door elkaar
pi_60605313
Perez is boos:

http://www.firstartist.dk/Default.aspx?ID=1470&M=News&PID=5814&NewsID=453
quote:
'Fatsoen en moraal zijn verdwenen bij Ajax sinds Marco van Basten als trainer de touwtjes in handen heeft,' schrijven Kenneth Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink woensdag in een verklaring op de website van Aabrink als reactie op het verwijderen van Perez uit de A-selectie van Ajax.

Perez kreeg in de voorbereiding op het nieuwe seizoen rugnummer 21 toebedeeld. 'Een weinig hoopgevend nummer,' noemde de Deen dat toen. Tevens verbaasde hij zich over het vastleggen van middenvelder en directe concurrent Ismail Aissati. 'Ik dacht dat de prioriteit bij verdedigend ingestelde spelers lag.'

Inmiddels blijkt rugnummer 21 inderdaad weinig hoopgevend te zijn geweest. Hoewel Van Basten tevreden zegt te zijn over de instelling van Perez, heeft hij de middenvelder verteld dat hij komend seizoen niet hoeft te rekenen op speelminuten en moet meetrainen met Jong Ajax.

Dat gaat Perez een stap te ver. Ook Ajax ziet in dat dit eigenlijk geen oplossing is. Daarom is het streven een oplossing in de financiële sfeer te vinden, wat in feite neer zou moeten komen op ontbinding van het contract. Perez heeft er tevens weinig vertrouwen in dat Ajax hem fatsoenlijk zal behandelen tijdens afhandeling van de op dit moment uitzichtloze situatie.

Volgens de Deen, die vorige zomer van Ajax naar PSV vertrok omdat hij zich onder toenmalig coach Henk ten Cate tevreden moest stellen met invalbeurten, kiest Van Basten ervoor om voortaan enkel jonge spelers op te stellen in zijn basisploeg. Perez keerde afgelopen winter terug van Eindhoven naar Amsterdam, speelde veel en was soms zelfs aanvoerder, maar noemt zijn situatie nu onacceptabel en onduidelijk.

Graag wil hij bewijzen aan Van Basten dat hij wel degelijk in de basiself thuishoort, maar die kans krijgt hij niet. 'Ajax zit hem in de weg en weerhoudt Kenneth ervan zijn werk goed te doen,' valt te lezen in het opgestelde statement.

Ajax' manager technische zaken Danny Blind wil tegenover het AD niet veel kwijt over de harde woorden van Perez. 'We hebben dinsdag en woensdag met Aabrink rond de tafel gezeten om te kijken wat voor oplossingen er mogelijk zijn en daarom trainde Perez dinsdag ook niet mee met Jong Ajax.' (KVN)
pi_60605655
-

[ Bericht 88% gewijzigd door Noshiba op 06-08-2008 18:27:43 ]
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:24:24 #76
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60605737
onder welke steen heb jij gelegen nosh
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_60605781
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:24 schreef Sethje het volgende:
onder welke steen heb jij gelegen nosh
ben ik er alweer te laat mee?

Jaszaa zei wel op msn vanochtend: de hagenezen zijn weer terug
Toen zei ik van: Ja gezellig he
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60605785
quote:
Nadat eerder al (de zaakwaarnemers van) Kenneth Perez, Albert Luque en Laurent Delorge reageerde op hun verbanning bij de A-selectie van Ajax, doet nu ook Jurgen Colin dat. Hakim Slimani, zaakwaarnemer van de verdediger, vindt het vreemd dat zijn speler terug wordt gezet naar Jong Ajax.

''Het is misschien vreemd, maar het zij zo,'' reageert Slimani tegenover het GPD. Vorig seizoen werd op aanraden van Van Basten Colins verbintenis met Ajax met twee jaar verlengd. Nu is de aankoop van Henk ten Cate echter overbodig.

''Dat Van Basten de knoop vroeg doorhakt is ook wel weer prettig,'' aldus Slimani. ''We hebben nog een paar weken om een andere club te zoeken
Net alsof dat het die zaakwaarnemer wat uitmaakt, hij krijgt weer geld als Colin ergens anders tekent
pi_60605813
quote:
Perez: 'Ajax weerhoudt mij ervan mijn werk te doen'

'Fatsoen en moraal zijn verdwenen bij Ajax sinds Marco van Basten als trainer de touwtjes in handen heeft,' schrijven Kenneth Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink woensdag in een verklaring op de website van Aabrink als reactie op het verwijderen van Perez uit de A-selectie van Ajax.

Perez kreeg in de voorbereiding op het nieuwe seizoen rugnummer 21 toebedeeld. 'Een weinig hoopgevend nummer,' noemde de Deen dat toen. Tevens verbaasde hij zich over het vastleggen van middenvelder en directe concurrent Ismail Aissati. 'Ik dacht dat de prioriteit bij verdedigend ingestelde spelers lag.'

Inmiddels blijkt rugnummer 21 inderdaad weinig hoopgevend te zijn geweest. Hoewel Van Basten tevreden zegt te zijn over de instelling van Perez, heeft hij de middenvelder verteld dat hij komend seizoen niet hoeft te rekenen op speelminuten en moet meetrainen met Jong Ajax.

Dat gaat Perez een stap te ver. Ook Ajax ziet in dat dit eigenlijk geen oplossing is. Daarom is het streven een oplossing in de financiële sfeer te vinden, wat in feite neer zou moeten komen op ontbinding van het contract. Perez heeft er tevens weinig vertrouwen in dat Ajax hem fatsoenlijk zal behandelen tijdens afhandeling van de op dit moment uitzichtloze situatie.

Volgens de Deen, die vorige zomer van Ajax naar PSV vertrok omdat hij zich onder toenmalig coach Henk ten Cate tevreden moest stellen met invalbeurten, kiest Van Basten ervoor om voortaan enkel jonge spelers op te stellen in zijn basisploeg. Perez keerde afgelopen winter terug van Eindhoven naar Amsterdam, speelde veel en was soms zelfs aanvoerder, maar noemt zijn situatie nu onacceptabel en onduidelijk.

Graag wil hij bewijzen aan Van Basten dat hij wel degelijk in de basiself thuishoort, maar die kans krijgt hij niet. 'Ajax zit hem in de weg en weerhoudt Kenneth ervan zijn werk goed te doen,' valt te lezen in het opgestelde statement.

Ajax' manager technische zaken Danny Blind wil tegenover het AD niet veel kwijt over de harde woorden van Perez. 'We hebben dinsdag en woensdag met Aabrink rond de tafel gezeten om te kijken wat voor oplossingen er mogelijk zijn en daarom trainde Perez dinsdag ook niet mee met Jong Ajax.' (KVN)
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:33:01 #80
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60605888
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Net alsof dat het die zaakwaarnemer wat uitmaakt, hij krijgt weer geld als Colin ergens anders tekent
Slim mannetje, die Slimani.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:34:49 #81
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60605918
keje molenaar heeft destijds op voetbal insite gezegd dat hij absoluut niet zou willen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:35:01 #82
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60605922
beetje hypocriet weer
pi_60605948
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:35 schreef Fortitudo het volgende:
beetje hypocriet weer
Heb je wel eens gehoord van het editten van je post?
pi_60605960
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef Fortitudo het volgende:
keje molenaar heeft destijds op voetbal insite gezegd dat hij absoluut niet zou willen
Bron/Beelden graag, want hij heeft namelijk gezegd dat hij er opzich open voor zou staan...

Oh wacht nu kom jij vast weer met de opmerking dat ik door een Ajaxbril kijk en ga je de discussie niet verder aan
pi_60606181
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:35 schreef Fortitudo het volgende:
beetje hypocriet weer
Zeker weten, het is echt super hypocriet om je mening te veranderenl, wat voor mens ben je verdomme als je je mening durft bij te stellen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:51:16 #86
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60606225
De matjes uit den haag zijn weer trug
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60606232
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zeker weten, het is echt super hypocriet om je mening te veranderenl, wat voor mens ben je verdomme als je je mening durft bij te stellen
Sowieso lult furtido zoals gewoonlijk weer onzin en zullen we de beelden nooit te zien krijgen.

Keje heeft bij voetbalinsite gezegd dat het niet aan de orde is maar hij er zeker over na zou denken. En bij AT5 2 weken daarna dat hij er wel voor open zou staan.

Dus beelden graag
pi_60606398
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die reactie van Colin is echt van: Ow ja, weer eens teruggezet, ok, what's new?
pi_60606439
Al die Perez berichtjes
pi_60607422
Ah meneer Perez is weer ontevreden? Bekend verhaal inmiddels...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60607866
Ik vind het eigenlijk een beetje raar, ajax moet hun hun loon betalen voor de rest van het contract al worden ze 'ontslagen'? Bij ons werkt dat niet zo? anders ga ik ook om de 3 maanden nieuw werk zoeken en ze me alles laten betalen?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60608066
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:04 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beetje raar, ajax moet hun hun loon betalen voor de rest van het contract al worden ze 'ontslagen'? Bij ons werkt dat niet zo? anders ga ik ook om de 3 maanden nieuw werk zoeken en ze me alles laten betalen?
Er zit dan wel weer een verschil in het feit dat contractspelers een contract voor een bepaalde tijd afsluiten en niet voor onbepaalde tijd. Maar ontslaan staat vaak gelijk aan contract afkopen en als de speler dan ergens anders aan de bak komt verdient ie er flink aan
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60609895
Het moddergooien is begonnen, snel uitkopen die uitgerangeerde veteraan en over tot de orde van de dag!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60610074
Ik ben echt heel erg verrast dat Perez zoiets zou zeggen, echt helemaaaaaal niet verwacht. Raar. Zo is hij helemaal niet. .
-
pi_60610267
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt heel erg verrast dat Perez zoiets zou zeggen, echt helemaaaaaal niet verwacht. Raar. Zo is hij helemaal niet. .
Toch is het best begrijpelijk. Tevens vind ik dat hij hier ook best makkelijk wordt afgeserveerd.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:43:38 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60610415
Als Perez het echt zo goed gedaan had was hij echt niet uit de selectie gegooid, hij zou zo groot moeten zijn dat toe te geven. Daarbij is het is het goede recht van een trainer om hem te passeren, als hij dat eens zou begrijpen werd zijn commentaar al een stuk minder lachwekkend.
Uiteraard is het voor hem heel zuur en baalt hij, maar dit soort commentaren getuigen van weinig zelfkritiek.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60610419
Stakker die ryan babel, zit ie bij tmf vragen ze hem dingen moet ie kiezen tussen 2 dingen

Ajax of liverpool

en wat zegt onze damsco boi
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60610489
Is PSV geen optie voor Perez?
pi_60610696
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:45 schreef Beschouw het volgende:
Is PSV geen optie voor Perez?
Nee, eerst az dan mvv en dan weer naar kopenhagen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60610801
Ik heb zo'n vaag gevoel dat onze vriendelijke Deen het seizoen begint in een kakkerlakkenshirt.
-
pi_60610872
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nee, eerst az dan mvv en dan weer naar kopenhagen
De cirkel is weer rond
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:06:15 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60611127
Wat een verhalen weer, Molenaar, FC DH guess who's back! ( ) Perez die de pan uitflipt en gangsterplaatjes van onze voorzitter. Wat gaat dit topict ook snoeihard.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60611986
De transfer van Wielaert naar Ajax staat nog open dus.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:43:45 #104
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612127
het zou echt grappig zijn wanneer al deze spelers rondjes gaan lopen op de toekomst a la winston. ik zie er luque en perez wel voor aan.
pi_60612303
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
bron....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:51:00 #106
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612314
zat keje molenaar ook in de jury? zo ja beetje raar. dan had hij er juist baat bij om de organisatiestructuur bij ajax af te branden, zodat hij zelf de troon kan bestijgen

nee dus
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:52:55 #107
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612373
quote:
Bent u kandidaat voorzitter?

Nee, ik ben geen voorzitterskandidaat. Ik word vaak genoemd, maar ik vind mezelf daar nog te jong voor. Ik vind dat een voorzitter over meerdere jaren moet beschikken. Ik vind Coronel op dit moment een geschikte kandidaat. Johan Cruijff uiteraard ook, maar Johan doet het niet. Hij zou het ideale uithangbord van de club zijn. Kijk maar naar Franz Beckenbauer bij Bayern München. Een rol voor mij bij Ajax is niet aan de orde, ik heb dat al eerder gezegd. Destijds, en het is jammer dat dit toen gebeurd is, is mijn naam gaan rondzingen in het stadion toen Arie van Eijden stopte. Terwijl ik hier aan tafel zat, hoorde mijn vrouw op tv mijn naam noemen in Ajax-verband. Toen heb ik gezegd dat ik dat wel interessant vond. Zo is het gegaan, ik wist van niks. Het afbreukrisico was toen al groot, moest ik achteraf vaststellen.
http://ajaxonline.org/7270.htm
18 februari 2008
pi_60612489
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoop echt dat ie komt maar dan voor een miljoentje of 3.
Al zal Twente daar nooit mee akkoord gaan natuurlijk.
Maar waar heb je dat vandaan dan?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:57:50 #109
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612510
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat ie komt maar dan voor een miljoentje of 3.
Al zal Twente daar nooit mee akkoord gaan natuurlijk.
Maar waar heb je dat vandaan dan?
studio sport
pi_60612887
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

http://ajaxonline.org/7270.htm
18 februari 2008
Voorzitter is wat anders dan Algemeen Directeur

Overigens vind ik Molenaar een beetje raar overkomen maar dat had ik al eerder gezegd
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:13:49 #111
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612928
beetje een gluiperig patsertje, zoals hij daar zat bij voetbal insite

http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
pi_60612977
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Fortitudo het volgende:
beetje een gluiperig patsertje, zoals hij daar zat bij voetbal insite

http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
Dat vind ik dus ook
pi_60613388
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zo zie ik dat ook eigenlijk. We hebben geen routiniers nodig, want die hebben wij langs de lijn staan. En met Stekelenburg en Huntelaar als Nederlanders die net wat verder zijn dan de rest, en Oleguer en Gabri die de nodige ervaring met zich meebrengen zit dat wel goed denk ik.
pi_60613960
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Toch is het best begrijpelijk. Tevens vind ik dat hij hier ook best makkelijk wordt afgeserveerd.
Vind ik ook.

16 wedstrijden, 7 goals en 9 assists in de competitie, en nog 2 goals en 1 assist in de playoffs.

Hij mag dan niet goed genoeg meer zijn voor de basis, en hij gaat zich een beetje nukkig gedragen als hij weinig speelt, (wat ik trouwens een heel gezond iets vind voor een topsporter, liever dat dan een mak schaap op de bank) hij kan goede cijfers overleggen ondanks z'n mindere spel.

Vooral met invalbeurten kan hij nog heel waardevol zijn voor Ajax.
pi_60614226
Heb trouwens vandaag de nieuwe VI gelezen. Heel mooi stuk over Van Basten waarin staat dat Van Basten z'n eigen weg is ingeslagen met Ajax, dat onder andere te merken valt aan de nieuw geplaatste windschermen langs het trainingsveld, aan de gymzaal in de Arena die is verbouwd tot slaapzaal waarin spelers tussen trainingen door een tukje kunnen doen (dat deed ie zelf in zijn tijd bij Milan ook, en vond dat zeer prettig) en aan het wegsturen van een groepje Ajax-fans op de training in Cardiff, waarna de fans laten weten dit nog nooit eerder hebben meegemaakt.

Afijn, duik de boekhandel of supermarkt in en blader effe de VI door op zoek naar dat stukje en lees het zelf effe. Verder staat er niets boeiends in, dus geef je geld liever uit aan bier, hoeren en kermis.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:11:38 #116
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60614406
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Oke zonder dollen, in de eredivisie zijn er geen wedstrijden waar je echt ervaring voor nodig hebt.
Echt een extreem domme uitspraak. Ajax heeft het afgelopen seizoen de titel ongeveer verspeeld vanwege opportunisme en een gebrek aan ervaring. Zie de vele tegengoals... En dat komt echt niet alleen omdat de verdediging zuigt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60614430
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef Nashje het volgende:
Heb trouwens vandaag de nieuwe VI gelezen. Heel mooi stuk over Van Basten waarin staat dat Van Basten z'n eigen weg is ingeslagen met Ajax, dat onder andere te merken valt aan de nieuw geplaatste windschermen langs het trainingsveld, aan de gymzaal in de Arena die is verbouwd tot slaapzaal waarin spelers tussen trainingen door een tukje kunnen doen (dat deed ie zelf in zijn tijd bij Milan ook, en vond dat zeer prettig) en aan het wegsturen van een groepje Ajax-fans op de training in Cardiff, waarna de fans laten weten dit nog nooit eerder hebben meegemaakt.

Afijn, duik de boekhandel of supermarkt in en blader effe de VI door op zoek naar dat stukje en lees het zelf effe. Verder staat er niets boeiends in, dus geef je geld liever uit aan bier, hoeren en kermis.
mijn minaar de_brandweer vraagt of je deze kan inscannen

ps. ik ben voor feyenoord
pi_60614472
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Je kansen zijn hierdoor gestegen
pi_60614487
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ja, ik ben dus geen abonnee op de VI. Je zal zelf effe actie moeten ondernemen.

ps. ik ben voor Ajax
pi_60614521
Inderdaad, wie koopt er nou een VI ga gewoon sneaky achterin een tijdschrift winkel de Ajax artikelen lezen en pleur hem dan weer terug in het rek.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:18:46 #121
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60614546
quote:
Verder staat er niets boeiends in, dus geef je geld liever uit aan bier, hoeren en kermis.
><(({°>
pi_60614624
Het is niet voor mezelf, het is voor de_brandweer, vliegende_olifant, papalaatmetietenlos of d.zire. Val me niet aan alsjeblieft..
pi_60614685
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

bron....
NOS Video: Gaat Rob Wielaert nog naar Ajax?

Elia aan het begin van de video trouwens...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:39:16 #124
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60614969
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bron/Beelden graag, want hij heeft namelijk gezegd dat hij er opzich open voor zou staan...

Oh wacht nu kom jij vast weer met de opmerking dat ik door een Ajaxbril kijk en ga je de discussie niet verder aan
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Sowieso lult furtido zoals gewoonlijk weer onzin en zullen we de beelden nooit te zien krijgen.

Keje heeft bij voetbalinsite gezegd dat het niet aan de orde is maar hij er zeker over na zou denken. En bij AT5 2 weken daarna dat hij er wel voor open zou staan.

Dus beelden graag
waar blijft de rectificatie

[ Bericht 35% gewijzigd door Fortitudo op 07-08-2008 00:53:07 ]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:39:29 #125
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60614973
quote:
Ten Cate met Panathinaikos naar derde voorronde

TBILISI - Henk ten Cate heeft woensdag met Panathinaikos een volgende stap gezet op weg naar het hoofdtoernooi van de Champions League. De Grieken speelden in Georgië doelpuntloos gelijk tegen Dinamo Tbilisi.

Dat was voor het elftal van de Nederlandse trainer ruim voldoende na de zege van 3-0 in de eerste wedstrijd.

Panathinaikos treft in de derde en laatste voorronde Sparta Praag. De Tsjechen versloegen woensdagavond het Moldavische Sheriff Tiraspol met 2-0. Sparta had het eerste duel ook al gewonnen (1-0).

Ajax
Als coach van Ajax slaagde Ten Cate er de laatste twee seizoenen niet in het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken. In 2006 was FC Kopenhagen in de derde voorronde over twee duels te sterk, vorig seizoen was Slavia Praag de betere.
Wat een rat is het ook hè. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen tegen Sparta Praag.
pi_60615026
Ik hoop van harte dat die klootzak eruit vliegt. Mischien dat we hem dan nog tegenkomen in de uefa cup (kan alsnog als ze wel doorgaan natuurlijk).
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60615128
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

pi_60615712
quote:

[..]

[..]

quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Voorzitter is wat anders dan Algemeen Directeur
pi_60615772
quote:

[..]

[..]

Voorzitter is geen algemeen directeur pannekoek
pi_60616341
Ik zeg.. Keje for AD
  donderdag 7 augustus 2008 @ 02:33:00 #131
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60616729
ok, maar ik praatte dus geen onzin, alleen dacht dat hij het over dezelfde functies had
  Forum Admin donderdag 7 augustus 2008 @ 04:00:22 #132
35723 crew  GGMM
pi_60617950
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef Fortitudo het volgende:
ok, maar ik praatte dus geen onzin, alleen dacht dat hij het over dezelfde functies had
Ja, dat dacht je. Daarom praatte je onzin.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60619711
quote:
7/8/2008 - 'Kennedy is enorm teleurgesteld'
(Gepost door P.)

BRON: Dagens Nyheter

Niet alleen Kenneth Perez heeft moeite met het besluit van Van Basten hem ernaast te zetten, ook Kennedy is enorm teleurgesteld dat hij op de wip zit en waarschijnlijk zelfs derde keus is, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in een interview met de Zweedse krant Dagens Nyheter. Dekker ziet een probleem als Kennedy weg zou willen of moeten. 'We hebben dan drie weken om een eventueel nieuw team te vinden. Dat brengt problemen met zich mee', aldus Dekker.
Hoppa, weg met Kennedy
pi_60620027
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoppa, weg met Kennedy
Goeie speler voor Feyenoord.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:47:07 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60620109
Ik snap de teleurstelling wel van deze spelers. Toch kun je zelf je lot bepalen.
Of je slaat hard met je vuist op tafel en zorgt dat je makkelijker weg kunt. Een speler als Kennedy moet dan echt wel een nieuwe club kunnen vinden. Of je zegt, zoals Delorge en Rommedahl hebben gedaan, dat je wilt knokken om het ongelijk van Van Basten te bewijzen.

Het eerste is misschien een logische stap, maar voor de instelling van de andere twee heb ik toch net iets meer respect. Rommedahl zal mijn inziens echt niet alleen maar op de tribune zitten dit seizoen.
pi_60620425
Dat mensen bij Ajax, Perez niet moeten ligt niet zo zeer aan ze aanvallende kwaliteiten, meer dat hij er lui bij loopt en ook niet de vrolijkste in de selectie is volgens mij.

En nu gaat ie het via de media spelen, beetje zielig.
pi_60622812
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoop van harte dat die klootzak eruit vliegt. Mischien dat we hem dan nog tegenkomen in de uefa cup (kan alsnog als ze wel doorgaan natuurlijk).
Waarom is Ten Cate eigenlijk een klootzaak? Hij was de enige trainer in de laatste 4/5 jaar die Ajax nog een beetje redelijk voetballen. Sneijder en Heitinga leefden op onder zijn bewind, Huntelaar leerde meevoetballen.
Zo slecht heeft hij het niet gedaan.

2006/2007 had ons kampioenschap moeten zijn als wij niet zoveel pech hadden en PSV niet Gomes.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60622882
Het is een klootzak omdat ie met zn staart tussen ze benen de Arena uit is gevlucht .
-
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:48:35 #139
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60622905
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoppa, weg met Kennedy
Next, bedankt en succes .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60622964
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is een klootzak omdat ie met zn staart tussen ze benen de Arena uit is gevlucht .
Was allesbehalve chic inderdaad. Maar goed, iedereen wilde hem toen toch al weghebben.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60623086
Wat hebben die gasten toch een hoge pet op van zichzelf.. Weg ermee
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:04:26 #142
51286 w00h00
Digital man!
pi_60623306
Na ruim twee weken onder de Italiaanse zon te hebben mogen genieten, ben ik ook weer terug.

Heb ik nog iets gemist? Al had ik wel elke morgen de Telegraaf om de hoofdzaken rondom Ajax te volgen.
pi_60623388
Vermaelen speelt weer goed.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:14:05 #144
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60623519
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat valt wel mee denk. Het kwam allemaal niet zo verkeerd uit. Het was wel duidelijk dat van Geel het niet erg vond dat Ten Cate weg ging. Daarnaast denk ik dat de kansen op een kampioenschap vorig seizoen vele malen hoger waren met Ten Cate als coach.
#FreeHat
pi_60623521
Toch hoop ik dat Kennedy nog een kans krijgt als rechterflank speler en niet pure rechtsbuiten.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:15:22 #146
166976 DuvelDuvel
pi_60623541
Ik weet trouwens niet of het al gezegt is maar op de belg is Belgie-Brazilie bezig. Voor wie onze jongens wil bekijken.
#FreeHat
pi_60623670
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:08 schreef koningdavid het volgende:
Vermaelen speelt weer goed.
Zeer goed zelfs...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60623819
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

2006/2007 had ons kampioenschap moeten zijn als wij niet zoveel pech hadden en PSV niet Gomes.
Bullshit. Dat Ajax dat jaar geen kampioen werd heeft het enkel en alleen aan zichzelf te wijten gehad. Domme nederlagen in november en december zorgde voor min of meer een kansloze achterstand in de winterstop. Daarna stortte psv helemaal in en lag de titel voor het oprapen. Maar dankzij dom puntverlies tegen Heerenveen, Excelsior en VOORAL Rkc kon psv alsnog de titel pakken. Kan er nog steeds zo pissed om worden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:35:57 #149
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60624051
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bullshit. Dat Ajax dat jaar geen kampioen werd heeft het enkel en alleen aan zichzelf te wijten gehad. Domme nederlagen in november en december zorgde voor min of meer een kansloze achterstand in de winterstop. Daarna stortte psv helemaal in en lag de titel voor het oprapen. Maar dankzij dom puntverlies tegen Heerenveen, Excelsior en VOORAL Rkc kon psv alsnog de titel pakken. Kan er nog steeds zo pissed om worden
Je vergeet nog even de supermotiverende opmerkingen van Ten Cate tov Willem II, waardoor Willem II gemotiveerder dan ooit was...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:59:08 #150
166976 DuvelDuvel
pi_60624742
Je verliest geen kampioenschap bij willem 2. Het was gewoon een goede overwinning daar. De wedstrijden die Stargazer opnoemt zijn eerder momenten dat je punten moet pakken. Daarnaast had PSV gewoon geluk op sommige momenten.En dit is GEEN kwaliteit.
#FreeHat
pi_60624757
Anders gaan we het daar weer even over hebben.
In Southern Sun
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:00:50 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60624775
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je verliest geen kampioenschap bij willem 2. Het was gewoon een goede overwinning daar. De wedstrijden die Stargazer opnoemt zijn eerder momenten dat je punten moet pakken. Daarnaast had PSV gewoon geluk op sommige momenten.En dit is GEEN kwaliteit.
Ik noemde het ook als aanvulling op zijn verhaal.. De oplettende lezer had dat wel begrepen.
pi_60624822
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Amen wat een tering zooi was dat, als ze godverdomme 1 doelpunt meer maakte tegen willem2 waren we kampioen
pi_60625034
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Anders gaan we het daar weer even over hebben.
Dat is toch ook Ajax-gerelateerd?
pi_60625051
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Amen wat een tering zooi was dat, als ze godverdomme 1 doelpunt meer maakte tegen willem2 waren we kampioen
Of bij Sparta niet die 2 tegendoelpunten kregen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60625061
Ontopic mensen, we gaan het hier niet over het verleden van Ajax hebben
pi_60625087
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Of bij Sparta niet die 2 tegendoelpunten kregen
Of Jan Vertonghen die scoorde tegen Ajax en toen met een schuin oog (ten cate jweetog) aangekeken werd omdat hij persoonlijk verantwoordelijk was voor het missen van het kampioenschap
pi_60625246
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Als Vitesse een beetje op niveau speelde en niet per se PSV kampioen wilde laten worden, waren we ook kampioen.
pi_60625336
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is toch ook Ajax-gerelateerd?
.

Je snapt me vast wel .
In Southern Sun
pi_60625377
WTF begint die Kennedy nu te janken? Dat is toch die gozer die corners over de zijlijn schiet?!?!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60625392
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waarom is Ten Cate eigenlijk een klootzaak?
- Grote bek
- Altijd chagrijnig
- Altijd zeggen dat de tegenstander geen kans heeft gehad en Ajax legio kansen als we weer eens verloren
- Altijd de schuld aan de scheidsrechters geven
- Belachelijke uitspraken als "Dat was geen goal" (Ajax-psv 0-1) en "Ik wist voor de wedstrijd al dat hij ging scoren" over het debuut van Siem de Jong (sparta uit 2-2)
- Huntelaar misbruiken en niet opstellen waaronder feyenoord thuis.
- De manier waarop hij is vertrokken

Redenen genoeg dacht ik zo.

Sterke wedstrijd van Vermaelen trouwens. Vertonghen speelde een beetje opgefokt.
pi_60625437
Op welke zender is België te zien dan?
pi_60625469
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Op welke zender is België te zien dan?
Was op Eurosport en Een (Sporza) te zien.
pi_60625498
Zometeen Jong Oranje op NED1.
pi_60625539
Vertonghen in de basis?
pi_60625553
Ja op het middenveld.
pi_60625577
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Pritt het volgende:
Vertonghen in de basis?
Ja en Vermaelen stond ook in de basis.
Wedstrijd is al afgelopen, 1-0 voor Brazilie en 2 rode kaarten voor Belgie.
[Voetbal; Groep C]Brazilië, Belgie, China, Nieuw-Zeeland is een beetje de wedstrijd chat na te lezen.
pi_60625611
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:43 schreef Longmen het volgende:
Ah meneer Perez is weer ontevreden? Bekend verhaal inmiddels...
Meneer Perez heeft toch gelijk?
Die gast ging weg bij Ajax en wordt weer terug gehaald bij Ajax, dan speelt ie een goed seizoen.
En dan komt Marco en zegt "massel" je kan weer gaan.
Dat is toch ook onfatsoenlijk te noemen? Zo ga je eigenlijk niet met mensen om.
Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je baas zoiets bij jou zou flikken....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:33:52 #169
166976 DuvelDuvel
pi_60625620
Die Belgen hebben hebben het maar moeilijk. K ben wel benieuwd naar Urby zometeen. Laatste keer viel die erg positief op.
#FreeHat
pi_60625742
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die gast ging weg bij Ajax en wordt weer terug gehaald bij Ajax, dan speelt ie een goed seizoen.
nieuwe trainer, nieuwe visie
4 8 15 16 23 42
pi_60625966
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

nieuwe trainer, nieuwe visie
Snap ik wel maar als je het op een "humane" manier bekijkt is het gewoon fuckin aso natuurlijk..
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60626016
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dat Perez een goed seizoen gespeeld heeft ben ik niet met je eens. Daarnaast is de voetballerij een wereld van voortschrijdend inzicht bij uitstek zoals hierboven ook al wordt gezegd.

En wat betreft die vergelijkingen met het bedrijfsleven die elke keer voorbij komen: de voetballerij laat zich niet een-op-een vergelijken met het bedrijfsleven. Daar heb je als speler zowel de voordelen als de nadelen van.
pi_60626037
http://www.goal.com/nl/articolo.aspx?contenutoid=807634

impressies van de open dag van ajax!
pi_60626065
Nou hopen dat Urby het weer goed doet.
pi_60626071
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Snap ik wel maar als je het op een "humane" manier bekijkt is het gewoon fuckin aso natuurlijk..
Waarom is het nou precies asociaal? Van Basten heeft de tijd genomen om Perez te bekijken en besloten dat hij niet verder wil met Perez. De eerste training was 14 juli en we zijn nu ruim drie weken verder. Naar omstandigheden is van Basten ruim op tijd; Perez heeft nog kansen om een andere club te zoeken. Als van Basten het op 15 juli of op 30 augustus had besloten, dat was niet netjes geweest.
pi_60626113
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Al dat gejank om humane manier en de behandeling van de mens.. pff. Als jij betere opties hebt, kies je toch ook niet voor de slechtste? Dit is de fuckin' voetballerij, kom op zeg. Zoals M0NTANA al aan gaf, als Ajax de kans krijgt Carvalho te strikken, gaan ze dat toch ook niet afslaan met het excuus dat dat zeer lullig zou zijn voor Oleguer.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:53:15 #177
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60626192
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Waarom is het nou precies asociaal? Van Basten heeft de tijd genomen om Perez te bekijken en besloten dat hij niet verder wil met Perez. De eerste training was 14 juli en we zijn nu ruim drie weken verder. Naar omstandigheden is van Basten ruim op tijd; Perez heeft nog kansen om een andere club te zoeken. Als van Basten het op 15 juli of op 30 augustus had besloten, dat was niet netjes geweest.
Ben ik het mee eens, Perez heeft de tijd gehad om zich te laten zien en hij was dus toch niet zo goed als hij zelf dacht. Ik moet ook zeggen dat het beste er wel af is hoor bij Perez dat hij bij PSV speelde deed hij het nog wel goed maar eenmaal terug in amsterdam was het regelmatig niet om aan te zien
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60626210
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Al dat gejank om humane manier en de behandeling van de mens.. pff. Als jij betere opties hebt, kies je toch ook niet voor de slechtste? Dit is de fuckin' voetballerij, kom op zeg. Zoals M0NTANA al aan gaf, als Ajax de kans krijgt Carvalho te strikken, gaan ze dat toch ook niet afslaan met het excuus dat dat zeer lullig zou zijn voor Oleguer.
Heb je ook een punt idd...
pi_60626225
En daarbij, wat doet Ajax nou anders met Perez dan pakweg Valencia doet met Maduro? De trainer/technisch directeur die Perez heeft gekocht is weg, de nieuwe trainer ziet het niet zitten in Perez en Perez moet zich bij Jong Ajax melden. Het is toch duidelijk dat er maar 11 spelers kunnen spelen en dat trainen met een groep van 35 man niet reeel is?
pi_60626406
Kunnen wij niet zo'n boom van een verdediger uit Nigeria kopen?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:03:39 #181
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60626531
wat heeft dat voor nut? daar staat die adeleye van sparta centraal achterin en die speelt amper bij sparta
Mijn party reviews
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:06:23 #182
166976 DuvelDuvel
pi_60626611
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef _Mike_ het volgende:
Kunnen wij niet zo'n boom van een verdediger uit Nigeria kopen?
Zelfs Drenthe komt erlangs
#FreeHat
pi_60626652
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Zelfs Drenthe komt erlangs
Die linksback oogde wel aardig, weet alleen zijn naam nu ff niet
pi_60626822
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die linksback oogde wel aardig, weet alleen zijn naam nu ff niet
Taiwo? Ik heb de wedstrijd niet gekeken maar gokje
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_60627000
denk dat je adeleye bedoelt, van sparta...speelt wel goed, maar lijkt me voor Ajax nou niet echt een versterking
4 8 15 16 23 42
pi_60627390
Ik lees overal in de kranten dat Emanuelson zo goed bezig is, maar hij verspeelde alweer een paar keer knullig de bal zeg... Maduro ook niet bepaald best.
pi_60627425
ja urby oogt best lui vind ik..
4 8 15 16 23 42
pi_60627886
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Han-Pekel het volgende:
ja urby oogt best lui vind ik..
idd maar hou wel rekening met de warmte en luchtvochtigheid daar.

anyway ik heb niet zon vertrouwen in urby, die jongen heeft gewoon geen mentaliteit...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:48:14 #189
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60627994
Die Urby oogt niet alleen lui, hij straalt gewoon luiheid uit.

Ik word al moe als ik naar hem kijk.
The Most Incredible, Baby
pi_60628208
livestream?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:55:24 #191
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60628239
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
livestream?
gewoon ned1
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:56:18 #192
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60628270
pi_60628274
Volgens Wilfred en Johan is er een gerucht dat Kees Jansma ook algemeen directeur zou kunnen worden.

Alleen hoeft die Hagenees er van mij niet in te komen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:02:06 #194
166976 DuvelDuvel
pi_60628482
Toch kan Urby wel gewoon goed voetballen. Heeft misschien nog wat tijd nodig. Vermeer vind ik ook erg goed keepen. Die zal er wel klaar voor zijn als de Steek vertrekt.
#FreeHat
pi_60628505
Vermeer liet juist alweer een paar ballen los.
pi_60628568
Mwah, op de belangrijke momenten klempt hij goed en hij geeft niets weg. Alleen die eerste bal op hem was een beetje ongelukkig
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:07:21 #197
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60628638
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:56 schreef _Mike_ het volgende:
Volgens Wilfred en Johan is er een gerucht dat Kees Jansma ook algemeen directeur zou kunnen worden.
Natuurlijk op advies van M. van Basten.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60628748
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Natuurlijk op advies van M. van Basten.....
Volgens Derksen zou het een goeie zijn voor die positie, alleen hoef ik geen ADO supporter in het bestuur van Ajax
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:10:34 #199
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60628749
Kees Jansma heeft behoorlijke symphatie voor Feyenoord geloof ik, die zie ik geen AD worden bij Ajax.

En hij is een ADO supporter lees ik dus.
pi_60628912
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:10 schreef RedGuy het volgende:
Kees Jansma heeft behoorlijke symphatie voor Feyenoord geloof ik, die zie ik geen AD worden bij Ajax.

En hij is een ADO supporter lees ik dus.
Inderdaad gewoon Keje Molenaar aanstellen dus
pi_60629372
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef Han-Pekel het volgende:
denk dat je adeleye bedoelt, van sparta...speelt wel goed, maar lijkt me voor Ajax nou niet echt een versterking
Die speler heeft Drenthe en Babel constant in de tang, bij Sparta speelt hij nauwlijks omdat het blijkbaar een "moeilijke" jongen is.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:42:18 #202
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_60629829
Damn, wat was Vermeer goed toenet. Houdt de bal nog niet goed vast bij reddingen maar dat is vast weg te trainen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_60630003
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef Egamer het volgende:
Damn, wat was Vermeer goed toenet. Houdt de bal nog niet goed vast bij reddingen maar dat is vast weg te trainen.
De uittrap van Vermeer
pi_60630131
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

De uittrap van Vermeer
Dat was dus wat Foppe bedoelde, was inderdaad super. Alleen die balletjes loslaten heeft hij helaas nog wat last van..
pi_60630234
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Dat was dus wat Foppe bedoelde, was inderdaad super. Alleen die balletjes loslaten heeft hij helaas nog wat last van..
Dat vond ik opzich wel meevallen, hij klemde inderdaad een paar keer niet. Maar het was niet zo dat daardoor grote kansen werden weg gegeven.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:58:01 #206
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60630266
ik vond Vermeer het ook erg goed doen, mijn vertrouwen in hem daalde een beetje toen ik hem vorig seizoen bij willem 2 bezig zag
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60630609

Nu weet je ook wat een bandieri is als je hem in het stadion ziet Raymania.
pi_60630620
Jansma.. daar moet ik ECHT niet aan denken. Die kop van die kerel..
pi_60630756
Opzouten met die vleespet, die wil ik niet in de Arena zien rondstruinen.

@ fuckbuddy: Perez goed vorig seizoen??
Ja, misschien naar AZ maatstaven
pi_60630954
hahaha: www.feyenoord.nl

vind hem leuk bedacht
pi_60631090
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:

vind hem leuk bedacht
Ik dacht al van wtf tot ik de hotlink zag
pi_60631446
tvp dan maar. Toch wel zin in morgen. Lekker met een biertje in de sports bar ouderwets Ajax kijken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60631578
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:

vind hem leuk bedacht
kon een gniffel niet onderdrukken hoewel het wel een beetje kinds is.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:54:36 #214
51286 w00h00
Digital man!
pi_60631778
Heeft iemand enig idee waar ik de wedstrijden van Ajax tegen Sunderland, Cardiff en het afscheidsduel van Jaap op internet kan vinden?

Ivm vakantie heb ik het allemaal niet kunnen zien.
pi_60631830
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik de wedstrijden van Ajax tegen Sunderland, Cardiff en het afscheidsduel van Jaap op internet kan vinden?

Ivm vakantie heb ik het allemaal niet kunnen zien.
inmiddels zullen ze allemaal wel op Youtube staan...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 17:38:49 #216
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60632707
quote:
Beetje kansloos.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60633660
-lama-

[ Bericht 94% gewijzigd door BB-boy op 07-08-2008 18:38:30 ]
pi_60634281
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:09 schreef Jasza het volgende:

Nu weet je ook wat een bandieri is als je hem in het stadion ziet Raymania.
Freeze @ 18 sec
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60634795
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:56 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Freeze @ 18 sec
pi_60634861
pi_60635200
Is dat nou de beruchte Neill, komt een beetje moeilijk uit zn woorden
pi_60636116
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:23 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
pi_60636141
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat nou de beruchte Neill, komt een beetje moeilijk uit zn woorden
Z'n ja.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:39:06 #224
51286 w00h00
Digital man!
pi_60637800
AFCA!
pi_60639201
quote:
7/8/2008 - Van Basten zal vrijdag met zijn basis beginnen
(Gepost door RvN)

BRON: Ajax.nl

Marco van Basten heeft donderdagavond tijdens de persconferentie aan de vooravond van het Amsterdam Tournament laten weten dat hij tegen Arsenal met zijn basiselftal wil beginnen. "We gebruiken het Amsterdam Tournament om te kijken hoe we er momenteel voor staan. Tegen Arsenal beginnen we met de sterkste opstelling en dan kijken we hoe de wedstrijd zich verder ontwikkelt. Arsenal is een ervaren ploeg, fysiek sterk en ze hebben met spelers als Robin van Persie heel veel klasse in huis. Wij zijn nog niet zover als zij, maar ik benieuwd hoe we het gaan doen."

Afgaand op de laatste training zouden de nieuwe aanwinsten Cvitanich, Aissati en Oleguer een basisplaats krijgen.
Zal nog wel zijn in plaats van Sulejmani, die kan vast geen hele wedstrijd spelen.
pi_60639648
quote:
7/8/2008 - Amsterdam Tournament live bij SBS6, Real Murcia-Ajax bij Sport1
(Gepost door RvN)

Het Amsterdam Tournament zal zoals bekend live te zien zijn bij SBS6. Vrijdagavond begint de zender om 18.30 uur met het duel tussen Inter Milaan en Sevilla. Om 21.15 uur begint Ajax Arsenal. Zaterdag zendt de zender ook beide wedstrijden uit met om 21.15 uur het duel van Ajax tegen Inter.

Ook het daaropvolgende oefenduel van Ajax zal live op tv te zien zijn. Sport1 heeft de rechten verkregen van Real Murcia - Ajax en dat duel zondag 17 augustus live uitzenden.
pi_60639703
Zaakwaarnemer Perez nu in het Sportjournaal!
pi_60639712
''So a player like Perez have done much for the club''

pi_60639751
Wat is de afkomst van zijn zaakwaarnemer trouwens?
pi_60639774
Deens lijkt me.

Hij zegt niets nieuws wat op de website stond. Ach ja, zal binnen een week wel opgelost zijn.
pi_60639874
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is de afkomst van zijn zaakwaarnemer trouwens?
Deens denk ik, wat een lutser.
pi_60640273
HOEMPAHOEMPAHOEMPAPAPAPA
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60640398
quote:
'Perez kan gewoon zijn werk doen bij Ajax 2'

07/08/2008 22:53

Marco van Basten begrijpt dat het nieuws dat hij terug is gezet naar de beloften hard is aangekomen bij Kenneth Perez, maar neemt zichzelf niets kwalijk.

'We zijn open en eerlijk geweest', legt de coach van Ajax aan de NOS. 'We wilden de selectie van 32 naar 28 man terugbrengen. Dan moet je keuzes maken. Alles wat je dan zegt, is natuurlijk niet leuk', wees hij naar het slecht nieuwsgesprek met de Deen.

Van Basten gaat niet mee in Perez' redenering dat hij bij de beloften zijn beroep niet kan uitoefenen. 'Ajax 2 is ook betaald voetbal. Hij kan zijn werk daar gewoon doen.'

Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink lieten de afgelopen dagen niets heel van de werkwijze van Van Basten. Perez stelde zelfs dat het fatsoen is verdwenen bij Ajax sinds Van Basten het voor het zeggen heeft.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:33:49 #234
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60640739
Ik blijf het een gek verhaal vinden met Perez hoor. Een speler met die leeftijd en naam zou toch wat anders behandeld kunnen worden. Het is geen Bobson ofzo.
Life is what you make it.
pi_60640798
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik blijf het een gek verhaal vinden met Perez hoor. Een speler met die leeftijd en naam zou toch wat anders behandeld kunnen worden. Het is geen Bobson ofzo.
Is het ook, maar volgens mij is hij het slachtoffer van ajax van het vorige seizoen: wanbeleid. Maar perez zoekt ook altijd de media op als het hem uitkomt...
pi_60640910
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Perez is een speler die leuk en goed kan voetballen, maar kan de top van het spel gewoon niet aan.
Hij is door Ajax weer terug gehaald van PSV, maar wanneer Ajax dit niet had gedaan, was ie daar ook op het zijspoor beland.
pi_60641100
Haha meteen is alles kut en klote aan Van Basten . Dit is dus meteen de reden dat ik Perez ook niet meer hoef te zien. Er hoeft maar iets tegen te zitten en meneer trekt z'n mond open. Wat een kleuter.
pi_60641121
quote:

Aanvulling: Van Basten heeft ook de kleedkamers in clubkleuren laten schilderen.
pi_60642504
Marco van Basten stuurt morgen tijdens de eerste wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament zijn ''beste elf'' spelers het veld in. Dat zei de trainer vandaag tijdens een persconferentie in het Hilton Hotel.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60642985
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef Noshiba het volgende:
Marco van Basten stuurt morgen tijdens de eerste wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament zijn ''beste elf'' spelers het veld in. Dat zei de trainer vandaag tijdens een persconferentie in het Hilton Hotel.
Dat is om half 7 toch? ik moet het missen
pi_60643022
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat is om half 7 toch? ik moet het missen
21.15
pi_60643153
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

21.15
You've made my night
pi_60643236
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2842

Aissati en Miralem samen naar de kapper
pi_60645939
quote:
"Wielaert gewenst"

AMSTERDAM - Hoewel bij FC Twente met grote stelligheid wordt beweerd dat Robbie Wielaert zeker niet naar Ajax verhuist, heeft Marco van Basten de komst van de verdediger nog niet opgegeven. "Ik weet niet beter dan dat de clubs nog met elkaar in gesprek zijn. Hij is gewenst. Maar ik begrijp de moeilijkheden wel. Alles heeft zijn prijs."

Overschakelen op plan B is eventueel ook een optie. "We hebben tot 31 augustus de tijd en als we ons kunnen versterken, zullen we dat niet nalaten. Maar met Wielaert zijn we het langst bezig."

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60646120
Debuut Rafael van der Vaart in Madrid

pi_60646203
Heel gaaf voor VdV
pi_60646359
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:51 schreef Black-Death het volgende:
Heel gaaf voor VdV
zeker, maar wel een fout van de keeper / muur zeg!
pi_60646367
Ja, zo goed was die vrije trap nou ook weer niet. Maar wel leuk voor hem natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60646648
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Ik ben dan benieuwd wat plan B is.
pi_60646684
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Haha Marco de kingpin: "Alles heeft zijn prijs."
pi_60646826
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben dan benieuwd wat plan B is.
Sankoh natuurlijk .
pi_60646984
Munsterman met een paardenhoofd in zn bed
pi_60647204
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Sankoh natuurlijk .
Of die Argentijn van jullie
pi_60647242
Ben toch benieuwd wanneer die olequer voor het eerst een lach op z'n gezicht tovert
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60647606
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Rejected het volgende:
Munsterman met een paardenhoofd in zn bed
We'll make him an offer he can't refuse
pi_60647645
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.
pi_60647658
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.
Oh ja dat is waar.
pi_60648128
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wij hebben sowieso de eerste optie toch al als een speler van ons opleidingsinstituut een contract tekent.
pi_60648903
baart me zorgen dat Ajax alleen Wielaert wil hebben en dat er geen alternatieven zijn. zo is het wel erg makkelijk voor de subtop clubs om het volle pond te ontvangen elke keer.
pi_60649128
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
baart me zorgen dat Ajax alleen Wielaert wil hebben en dat er geen alternatieven zijn. zo is het wel erg makkelijk voor de subtop clubs om het volle pond te ontvangen elke keer.
Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.
pi_60650668
In ieder geval fijn om te horen dat Van Basten nog vol voor Wielaert wil gaan.

Vanavond AT, heb er zin in om al m'n helden in actie te zien.
pi_60650855
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.
Van Geel had ook een schaduwlijst
feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
pi_60651316
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.
pi_60651335
quote:
plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Als dat zo is dan heb ik daar meer vrede mee dan dat er weer mannen als Colin gehaald worden.
pi_60651470
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.
Alstublieft niet zeg wat een lutser is dat, van Wielaert kan ik het me nog een beetje voorstellen dat van Basten hem erbij wil hebben maar Dingsdag zou echt weer een paniekaankoop zijn. Dan nog liever een buitenlander of gewoon eigen jeugd.
pi_60651538
quote:

[..]

Nu is er eindelijk een beetje reden om vertrouwen te hebben, met Van Basten die mijns inziens zelfs hint op het betalen van zes miljoen euro (alles heeft z'n prijs, zegt hij) en dan gaan we alsnog lopen huilen. Wacht nu gewoon ff af.
pi_60651687
Volgens mij was Munsterman behoorlijk duidelijk tijdens de persdag van Twente. Nee is nee, dus ik begrijp niet waarom Ajax maar bezig blijft. Ze kunnen beter overschakelen op plan B, want deze optie gaat toch niet door.
pi_60651732
Aissati, Silva en Suarez waren ook niet te koop.
pi_60651787
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef kevin6188 het volgende:
Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.
pi_60651839
Relaxt dat alles op Ajax.tv nu gratis is. Ook die oude filmpjes nu. Net heerlijk genoten van Ajax - Roda JC uit 1995-1996, misschien wel één van de beste wedstrijden die ik ooit van Ajax heb gezien
Porcupine Tee - Normal
pi_60651849
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.
Goed dat je het zegt, fijn om te weten.
pi_60651874
paniekaankopen moeten we ook zeker niet doen natuurlijk. maar ik vind Twente behoorlijk duidelijk over Wielaert al zullen ze uiteraard akkoord gaan met een miljoen of 6-8. genoeg reden om over te schakelen op plan B... alleen ondanks de hoge prijs blijft Ajax proberen en lijken ze bereid het absurde te betalen. dan lijkt mij dat plan B niet bestaat.
pi_60651896
quote:
Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.
pi_60651931
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.
Zo'n nette jongen is Wielaert ook niet hoor.
http://www.nacblog.nl/index.php?itemid=542
pi_60651949
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, fijn om te weten.
pi_60652056
quote:
Aissati was niet te houden voor PSV en wilde alleen naar Ajax. dat PSV zei dat hij niet naar Ajax mocht was om te gniffelen en niet om serieus te nemen. Silva en Suarez waren bij voorbaat basisspelers, Wielaert lijkt dat niet te zijn want ik zie Vermaelen en Oleguer geen plek op de bank krijgen in eerste instantie (rugnummer 3 en 4).
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:17:18 #277
166976 DuvelDuvel
pi_60652316
K heb nu wel zoiets van Als Wielaert niet lukt laat dan maar zitten. K hoop dat ze anders een speler kunnen betrekken in de ruil. Ben je meteen een overbodige speler kwijt. Perez of Kennedy zullen toch wel openstaan voor een transfer naar twente.
#FreeHat
pi_60652769
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zo'n nette jongen is Wielaert ook niet hoor.
http://www.nacblog.nl/index.php?itemid=542
Helemaal vergeten, maar toch schat ik hem hoge in dan Suarez en Silva, op dit gebied.
pi_60652967
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef StarGazer het volgende:
Relaxt dat alles op Ajax.tv nu gratis is. Ook die oude filmpjes nu. Net heerlijk genoten van Ajax - Roda JC uit 1995-1996, misschien wel één van de beste wedstrijden die ik ooit van Ajax heb gezien
Idd erg netjes van Aegon om dat te financieren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60653298
quote:
Bron: Sportweek
Klaas-Jan Huntelaar toonde zich verrast door de beslissing van Marco van Basten om Kenneth Perez terug te zetten naar het tweede elftal. "Ik had het niet verwacht," aldus de aanvoerder van Ajax, die Perez een half jaar geleden zag terugkeren van PSV, om nu alweer te mogen vertrekken. "En Kenneth ook niet. Als je een half jaar na binnenkomst alweer uit de selectie wordt gezet, is dat zuur. Ik heb hem nog even aan de telefoon gehad, hij was zwaar teleurgesteld. Maar dat is logisch natuurlijk, dat zou ik ook zijn geweest."

Op de vraag of Perez nog in Ajaxshirt te zien zal zijn, zei Huntelaar: "Dat lijkt me niet, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ken een speler die ooit verwezen werd naar kleedkamer 2, maar die later wel kampioen werd met Ajax en nu vooraanstaand voetbalanalyticus is."
Over wie heeft hij het aan het einde?
pi_60653377
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef Rejected het volgende:

[..]

Jan van Halst
pi_60653435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef Rejected het volgende:

[..]

Op zich was het natuurlijk pas écht nieuws geweest als Huntelaar het niet verrassend had gevonden.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:56:29 #283
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60653452
van halst natuurlijk
pi_60653506
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op zich was het natuurlijk pas écht nieuws geweest als Huntelaar het niet verrassend had gevonden.

"Het zat er natuurlijk al een poosje aan te komen en je zag duidelijk dat het niveau te hoog was voor Kenneth. Ik denk dat de trainer nog coulant is geweest"
pi_60653779
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Idd erg netjes van Aegon om dat te financieren.
Erg goed inderdaad, als ze het nu nog laten werken in Firefox ben ik helemaal tevreden
pi_60653924
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jan van Halst
Was dat niet samen met Winter en Witschge?
pi_60654246
Wat duurt het nog fokking lang tot de eerste thuiswedstrijd
pi_60654274
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Pritt het volgende:

[..]

Co Adriaanse
Porcupine Tee - Normal
pi_60654482
Heerlijk, vanavond weer een Live-wedstrijd

't is maar een oefenwedstrijd, maar toch. Erg fijn om Ajax weer te zien
pi_60654558
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef MaxC het volgende:
Heerlijk, vanavond weer een Live-wedstrijd

't is maar een oefenwedstrijd, maar toch. Erg fijn om Ajax weer te zien
Ik krijg er gewoon zin van om naar de ArenA te gaan. Zelfs met het AT. Maar ik ga toch echt niet die kant op.
pi_60654933
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik krijg er gewoon zin van om naar de ArenA te gaan. Zelfs met het AT. Maar ik ga toch echt niet die kant op.
Lekker in de bar kijken met een halve liter bier voor 1 Euro. Daar laat ik echt niet schieten voor het AT.
pi_60655009
Heerlijk tijdens mn werk Ajax kijken, da's altijd wel voordelig .
In Southern Sun
pi_60655045
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk tijdens mn werk Ajax kijken, da's altijd wel voordelig .
Dat is in meerdere opzichten "betaald voetbal kijken"
pi_60655403
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Lekker in de bar kijken met een halve liter bier voor 1 Euro. Daar laat ik echt niet schieten voor het AT.
Dat zeg ik toch?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:59:28 #295
166976 DuvelDuvel
pi_60655747
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

#FreeHat
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:16:03 #296
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60656454
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat ga ik vanavond ook doen . !
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:20:09 #297
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60656615
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Pritt het volgende:

[..]

Marco, Marco.. Kenneth komt eraan!
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60658011
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Marco, Marco.. Kenneth komt eraan!
Kenneth Vermeer dan toch zeker
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:16:34 #299
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60659040
Arsenal en Ajax
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60659099
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Arsenal en Ajax
Ik zou wel weer eens wat andere teams willen zien. Het lijkt wel of het altijd Arsenal en Inter zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')