Die speler heeft Drenthe en Babel constant in de tang, bij Sparta speelt hij nauwlijks omdat het blijkbaar een "moeilijke" jongen is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef Han-Pekel het volgende:
denk dat je adeleye bedoelt, van sparta...speelt wel goed, maar lijkt me voor Ajax nou niet echt een versterking
De uittrap van Vermeerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef Egamer het volgende:
Damn, wat was Vermeer goed toenet. Houdt de bal nog niet goed vast bij reddingen maar dat is vast weg te trainen.
Dat was dus wat Foppe bedoelde, was inderdaad super. Alleen die balletjes loslaten heeft hij helaas nog wat last van..quote:
Dat vond ik opzich wel meevallen, hij klemde inderdaad een paar keer niet. Maar het was niet zo dat daardoor grote kansen werden weg gegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat was dus wat Foppe bedoelde, was inderdaad super. Alleen die balletjes loslaten heeft hij helaas nog wat last van..
Ik dacht al van wtfquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hahaha: www.feyenoord.nl
vind hem leuk bedacht
kon een gniffel niet onderdrukken hoewel het wel een beetje kinds is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hahaha: www.feyenoord.nl
vind hem leuk bedacht
inmiddels zullen ze allemaal wel op Youtube staan...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:54 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik de wedstrijden van Ajax tegen Sunderland, Cardiff en het afscheidsduel van Jaap op internet kan vinden?
Ivm vakantie heb ik het allemaal niet kunnen zien.![]()
Beetje kansloos.quote:
Freeze @ 18 secquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:09 schreef Jasza het volgende:
Nu weet je ook wat een bandieri is als je hem in het stadion ziet Raymania.
Z'n ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat nou de beruchte Neill, komt een beetje moeilijk uit zn woorden
Zal nog wel zijn in plaats van Sulejmani, die kan vast geen hele wedstrijd spelen.quote:7/8/2008 - Van Basten zal vrijdag met zijn basis beginnen
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Marco van Basten heeft donderdagavond tijdens de persconferentie aan de vooravond van het Amsterdam Tournament laten weten dat hij tegen Arsenal met zijn basiselftal wil beginnen. "We gebruiken het Amsterdam Tournament om te kijken hoe we er momenteel voor staan. Tegen Arsenal beginnen we met de sterkste opstelling en dan kijken we hoe de wedstrijd zich verder ontwikkelt. Arsenal is een ervaren ploeg, fysiek sterk en ze hebben met spelers als Robin van Persie heel veel klasse in huis. Wij zijn nog niet zover als zij, maar ik benieuwd hoe we het gaan doen."
Afgaand op de laatste training zouden de nieuwe aanwinsten Cvitanich, Aissati en Oleguer een basisplaats krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |