abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60624757
Anders gaan we het daar weer even over hebben.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:00:50 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60624775
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je verliest geen kampioenschap bij willem 2. Het was gewoon een goede overwinning daar. De wedstrijden die Stargazer opnoemt zijn eerder momenten dat je punten moet pakken. Daarnaast had PSV gewoon geluk op sommige momenten.En dit is GEEN kwaliteit.
Ik noemde het ook als aanvulling op zijn verhaal.. De oplettende lezer had dat wel begrepen.
pi_60624822
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bullshit. Dat Ajax dat jaar geen kampioen werd heeft het enkel en alleen aan zichzelf te wijten gehad. Domme nederlagen in november en december zorgde voor min of meer een kansloze achterstand in de winterstop. Daarna stortte psv helemaal in en lag de titel voor het oprapen. Maar dankzij dom puntverlies tegen Heerenveen, Excelsior en VOORAL Rkc kon psv alsnog de titel pakken. Kan er nog steeds zo pissed om worden
Amen wat een tering zooi was dat, als ze godverdomme 1 doelpunt meer maakte tegen willem2 waren we kampioen
pi_60625034
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Anders gaan we het daar weer even over hebben.
Dat is toch ook Ajax-gerelateerd?
pi_60625051
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Amen wat een tering zooi was dat, als ze godverdomme 1 doelpunt meer maakte tegen willem2 waren we kampioen
Of bij Sparta niet die 2 tegendoelpunten kregen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60625061
Ontopic mensen, we gaan het hier niet over het verleden van Ajax hebben
pi_60625087
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Of bij Sparta niet die 2 tegendoelpunten kregen
Of Jan Vertonghen die scoorde tegen Ajax en toen met een schuin oog (ten cate jweetog) aangekeken werd omdat hij persoonlijk verantwoordelijk was voor het missen van het kampioenschap
pi_60625246
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Als Vitesse een beetje op niveau speelde en niet per se PSV kampioen wilde laten worden, waren we ook kampioen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60625336
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is toch ook Ajax-gerelateerd?
.

Je snapt me vast wel .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60625377
WTF begint die Kennedy nu te janken? Dat is toch die gozer die corners over de zijlijn schiet?!?!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60625392
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waarom is Ten Cate eigenlijk een klootzaak?
- Grote bek
- Altijd chagrijnig
- Altijd zeggen dat de tegenstander geen kans heeft gehad en Ajax legio kansen als we weer eens verloren
- Altijd de schuld aan de scheidsrechters geven
- Belachelijke uitspraken als "Dat was geen goal" (Ajax-psv 0-1) en "Ik wist voor de wedstrijd al dat hij ging scoren" over het debuut van Siem de Jong (sparta uit 2-2)
- Huntelaar misbruiken en niet opstellen waaronder feyenoord thuis.
- De manier waarop hij is vertrokken

Redenen genoeg dacht ik zo.

Sterke wedstrijd van Vermaelen trouwens. Vertonghen speelde een beetje opgefokt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60625437
Op welke zender is België te zien dan?
pi_60625469
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Op welke zender is België te zien dan?
Was op Eurosport en Een (Sporza) te zien.
pi_60625498
Zometeen Jong Oranje op NED1.
pi_60625539
Vertonghen in de basis?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60625553
Ja op het middenveld.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60625577
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Pritt het volgende:
Vertonghen in de basis?
Ja en Vermaelen stond ook in de basis.
Wedstrijd is al afgelopen, 1-0 voor Brazilie en 2 rode kaarten voor Belgie.
[Voetbal; Groep C]Brazilië, Belgie, China, Nieuw-Zeeland is een beetje de wedstrijd chat na te lezen.
pi_60625611
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:43 schreef Longmen het volgende:
Ah meneer Perez is weer ontevreden? Bekend verhaal inmiddels...
Meneer Perez heeft toch gelijk?
Die gast ging weg bij Ajax en wordt weer terug gehaald bij Ajax, dan speelt ie een goed seizoen.
En dan komt Marco en zegt "massel" je kan weer gaan.
Dat is toch ook onfatsoenlijk te noemen? Zo ga je eigenlijk niet met mensen om.
Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je baas zoiets bij jou zou flikken....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:33:52 #169
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60625620
Die Belgen hebben hebben het maar moeilijk. K ben wel benieuwd naar Urby zometeen. Laatste keer viel die erg positief op.
#FreeHat
pi_60625742
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die gast ging weg bij Ajax en wordt weer terug gehaald bij Ajax, dan speelt ie een goed seizoen.
nieuwe trainer, nieuwe visie
4 8 15 16 23 42
pi_60625966
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:37 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

nieuwe trainer, nieuwe visie
Snap ik wel maar als je het op een "humane" manier bekijkt is het gewoon fuckin aso natuurlijk..
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60626016
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dat Perez een goed seizoen gespeeld heeft ben ik niet met je eens. Daarnaast is de voetballerij een wereld van voortschrijdend inzicht bij uitstek zoals hierboven ook al wordt gezegd.

En wat betreft die vergelijkingen met het bedrijfsleven die elke keer voorbij komen: de voetballerij laat zich niet een-op-een vergelijken met het bedrijfsleven. Daar heb je als speler zowel de voordelen als de nadelen van.
pi_60626037
http://www.goal.com/nl/articolo.aspx?contenutoid=807634

impressies van de open dag van ajax!
pi_60626065
Nou hopen dat Urby het weer goed doet.
pi_60626071
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Snap ik wel maar als je het op een "humane" manier bekijkt is het gewoon fuckin aso natuurlijk..
Waarom is het nou precies asociaal? Van Basten heeft de tijd genomen om Perez te bekijken en besloten dat hij niet verder wil met Perez. De eerste training was 14 juli en we zijn nu ruim drie weken verder. Naar omstandigheden is van Basten ruim op tijd; Perez heeft nog kansen om een andere club te zoeken. Als van Basten het op 15 juli of op 30 augustus had besloten, dat was niet netjes geweest.
pi_60626113
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Al dat gejank om humane manier en de behandeling van de mens.. pff. Als jij betere opties hebt, kies je toch ook niet voor de slechtste? Dit is de fuckin' voetballerij, kom op zeg. Zoals M0NTANA al aan gaf, als Ajax de kans krijgt Carvalho te strikken, gaan ze dat toch ook niet afslaan met het excuus dat dat zeer lullig zou zijn voor Oleguer.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:53:15 #177
222566 BK201
Why so serious..??
pi_60626192
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Waarom is het nou precies asociaal? Van Basten heeft de tijd genomen om Perez te bekijken en besloten dat hij niet verder wil met Perez. De eerste training was 14 juli en we zijn nu ruim drie weken verder. Naar omstandigheden is van Basten ruim op tijd; Perez heeft nog kansen om een andere club te zoeken. Als van Basten het op 15 juli of op 30 augustus had besloten, dat was niet netjes geweest.
Ben ik het mee eens, Perez heeft de tijd gehad om zich te laten zien en hij was dus toch niet zo goed als hij zelf dacht. Ik moet ook zeggen dat het beste er wel af is hoor bij Perez dat hij bij PSV speelde deed hij het nog wel goed maar eenmaal terug in amsterdam was het regelmatig niet om aan te zien
Who's we, you got a turd in your pocket
pi_60626210
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Al dat gejank om humane manier en de behandeling van de mens.. pff. Als jij betere opties hebt, kies je toch ook niet voor de slechtste? Dit is de fuckin' voetballerij, kom op zeg. Zoals M0NTANA al aan gaf, als Ajax de kans krijgt Carvalho te strikken, gaan ze dat toch ook niet afslaan met het excuus dat dat zeer lullig zou zijn voor Oleguer.
Heb je ook een punt idd...
pi_60626225
En daarbij, wat doet Ajax nou anders met Perez dan pakweg Valencia doet met Maduro? De trainer/technisch directeur die Perez heeft gekocht is weg, de nieuwe trainer ziet het niet zitten in Perez en Perez moet zich bij Jong Ajax melden. Het is toch duidelijk dat er maar 11 spelers kunnen spelen en dat trainen met een groep van 35 man niet reeel is?
pi_60626406
Kunnen wij niet zo'n boom van een verdediger uit Nigeria kopen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:03:39 #181
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60626531
wat heeft dat voor nut? daar staat die adeleye van sparta centraal achterin en die speelt amper bij sparta
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:06:23 #182
166976 DuvelDuvel
pi_60626611
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef _Mike_ het volgende:
Kunnen wij niet zo'n boom van een verdediger uit Nigeria kopen?
Zelfs Drenthe komt erlangs
#FreeHat
pi_60626652
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:06 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Zelfs Drenthe komt erlangs
Die linksback oogde wel aardig, weet alleen zijn naam nu ff niet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60626822
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die linksback oogde wel aardig, weet alleen zijn naam nu ff niet
Taiwo? Ik heb de wedstrijd niet gekeken maar gokje
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_60627000
denk dat je adeleye bedoelt, van sparta...speelt wel goed, maar lijkt me voor Ajax nou niet echt een versterking
4 8 15 16 23 42
pi_60627390
Ik lees overal in de kranten dat Emanuelson zo goed bezig is, maar hij verspeelde alweer een paar keer knullig de bal zeg... Maduro ook niet bepaald best.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60627425
ja urby oogt best lui vind ik..
4 8 15 16 23 42
pi_60627886
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Han-Pekel het volgende:
ja urby oogt best lui vind ik..
idd maar hou wel rekening met de warmte en luchtvochtigheid daar.

anyway ik heb niet zon vertrouwen in urby, die jongen heeft gewoon geen mentaliteit...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:48:14 #189
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60627994
Die Urby oogt niet alleen lui, hij straalt gewoon luiheid uit.

Ik word al moe als ik naar hem kijk.
The Most Incredible, Baby
pi_60628208
livestream?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:55:24 #191
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60628239
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
livestream?
gewoon ned1
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 14:56:18 #192
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60628270
pi_60628274
Volgens Wilfred en Johan is er een gerucht dat Kees Jansma ook algemeen directeur zou kunnen worden.

Alleen hoeft die Hagenees er van mij niet in te komen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:02:06 #194
166976 DuvelDuvel
pi_60628482
Toch kan Urby wel gewoon goed voetballen. Heeft misschien nog wat tijd nodig. Vermeer vind ik ook erg goed keepen. Die zal er wel klaar voor zijn als de Steek vertrekt.
#FreeHat
pi_60628505
Vermeer liet juist alweer een paar ballen los.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60628568
Mwah, op de belangrijke momenten klempt hij goed en hij geeft niets weg. Alleen die eerste bal op hem was een beetje ongelukkig
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:07:21 #197
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_60628638
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:56 schreef _Mike_ het volgende:
Volgens Wilfred en Johan is er een gerucht dat Kees Jansma ook algemeen directeur zou kunnen worden.
Natuurlijk op advies van M. van Basten.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_60628748
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Natuurlijk op advies van M. van Basten.....
Volgens Derksen zou het een goeie zijn voor die positie, alleen hoef ik geen ADO supporter in het bestuur van Ajax
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:10:34 #199
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60628749
Kees Jansma heeft behoorlijke symphatie voor Feyenoord geloof ik, die zie ik geen AD worden bij Ajax.

En hij is een ADO supporter lees ik dus.
pi_60628912
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:10 schreef RedGuy het volgende:
Kees Jansma heeft behoorlijke symphatie voor Feyenoord geloof ik, die zie ik geen AD worden bij Ajax.

En hij is een ADO supporter lees ik dus.
Inderdaad gewoon Keje Molenaar aanstellen dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')