Ik noemde het ook als aanvulling op zijn verhaal.. De oplettende lezer had dat wel begrepen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Je verliest geen kampioenschap bij willem 2. Het was gewoon een goede overwinning daar. De wedstrijden die Stargazer opnoemt zijn eerder momenten dat je punten moet pakken. Daarnaast had PSV gewoon geluk op sommige momenten.En dit is GEEN kwaliteit.
Amen wat een tering zooi was dat, als ze godverdomme 1 doelpunt meer maakte tegen willem2 waren we kampioenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Bullshit. Dat Ajax dat jaar geen kampioen werd heeft het enkel en alleen aan zichzelf te wijten gehad. Domme nederlagen in november en december zorgde voor min of meer een kansloze achterstand in de winterstop. Daarna stortte psv helemaal in en lag de titel voor het oprapen. Maar dankzij dom puntverlies tegen Heerenveen, Excelsior en VOORAL Rkc kon psv alsnog de titel pakken. Kan er nog steeds zo pissed om worden
Dat is toch ook Ajax-gerelateerd?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Anders gaan we het daar weer even over hebben.
Of bij Sparta niet die 2 tegendoelpunten kregenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Amen wat een tering zooi was dat, als ze godverdomme 1 doelpunt meer maakte tegen willem2 waren we kampioen
Of Jan Vertonghen die scoorde tegen Ajax en toen met een schuin oog (ten cate jweetog) aangekeken werd omdat hij persoonlijk verantwoordelijk was voor het missen van het kampioenschapquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Of bij Sparta niet die 2 tegendoelpunten kregen
Als Vitesse een beetje op niveau speelde en niet per se PSV kampioen wilde laten worden, waren we ook kampioen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Amen wat een tering zooi was dat, als ze godverdomme 1 doelpunt meer maakte tegen willem2 waren we kampioen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch ook Ajax-gerelateerd?
- Grote bekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom is Ten Cate eigenlijk een klootzaak?
Was op Eurosport en Een (Sporza) te zien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Op welke zender is België te zien dan?
Ja en Vermaelen stond ook in de basis.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef Pritt het volgende:
Vertonghen in de basis?
Meneer Perez heeft toch gelijk?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:43 schreef Longmen het volgende:
Ah meneer Perez is weer ontevreden? Bekend verhaal inmiddels...
nieuwe trainer, nieuwe visiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Meneer Perez heeft toch gelijk?
Die gast ging weg bij Ajax en wordt weer terug gehaald bij Ajax, dan speelt ie een goed seizoen.
En dan komt Marco en zegt "massel" je kan weer gaan.
Dat is toch ook onfatsoenlijk te noemen? Zo ga je eigenlijk niet met mensen om.
Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je baas zoiets bij jou zou flikken....
Snap ik wel maar als je het op een "humane" manier bekijkt is het gewoon fuckin aso natuurlijk..quote:
Dat Perez een goed seizoen gespeeld heeft ben ik niet met je eens. Daarnaast is de voetballerij een wereld van voortschrijdend inzicht bij uitstek zoals hierboven ook al wordt gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Meneer Perez heeft toch gelijk?
Die gast ging weg bij Ajax en wordt weer terug gehaald bij Ajax, dan speelt ie een goed seizoen.
En dan komt Marco en zegt "massel" je kan weer gaan.
Dat is toch ook onfatsoenlijk te noemen? Zo ga je eigenlijk niet met mensen om.
Ik ben benieuwd hoe jij zou reageren als je baas zoiets bij jou zou flikken....
Waarom is het nou precies asociaal? Van Basten heeft de tijd genomen om Perez te bekijken en besloten dat hij niet verder wil met Perez. De eerste training was 14 juli en we zijn nu ruim drie weken verder. Naar omstandigheden is van Basten ruim op tijd; Perez heeft nog kansen om een andere club te zoeken. Als van Basten het op 15 juli of op 30 augustus had besloten, dat was niet netjes geweest.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Snap ik wel maar als je het op een "humane" manier bekijkt is het gewoon fuckin aso natuurlijk..
Al dat gejank om humane manier en de behandeling van de mens.. pff. Als jij betere opties hebt, kies je toch ook niet voor de slechtste? Dit is de fuckin' voetballerij, kom op zeg. Zoals M0NTANA al aan gaf, als Ajax de kans krijgt Carvalho te strikken, gaan ze dat toch ook niet afslaan met het excuus dat dat zeer lullig zou zijn voor Oleguer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:45 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Snap ik wel maar als je het op een "humane" manier bekijkt is het gewoon fuckin aso natuurlijk..
Ben ik het mee eens, Perez heeft de tijd gehad om zich te laten zien en hij was dus toch niet zo goed als hij zelf dacht. Ik moet ook zeggen dat het beste er wel af is hoor bij Perez dat hij bij PSV speelde deed hij het nog wel goed maar eenmaal terug in amsterdam was het regelmatig niet om aan te zienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waarom is het nou precies asociaal? Van Basten heeft de tijd genomen om Perez te bekijken en besloten dat hij niet verder wil met Perez. De eerste training was 14 juli en we zijn nu ruim drie weken verder. Naar omstandigheden is van Basten ruim op tijd; Perez heeft nog kansen om een andere club te zoeken. Als van Basten het op 15 juli of op 30 augustus had besloten, dat was niet netjes geweest.
Heb je ook een punt idd...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Al dat gejank om humane manier en de behandeling van de mens.. pff. Als jij betere opties hebt, kies je toch ook niet voor de slechtste? Dit is de fuckin' voetballerij, kom op zeg. Zoals M0NTANA al aan gaf, als Ajax de kans krijgt Carvalho te strikken, gaan ze dat toch ook niet afslaan met het excuus dat dat zeer lullig zou zijn voor Oleguer.
Zelfs Drenthe komt erlangsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:59 schreef _Mike_ het volgende:
Kunnen wij niet zo'n boom van een verdediger uit Nigeria kopen?
Die linksback oogde wel aardig, weet alleen zijn naam nu ff nietquote:
Taiwo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die linksback oogde wel aardig, weet alleen zijn naam nu ff niet
idd maar hou wel rekening met de warmte en luchtvochtigheid daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:29 schreef Han-Pekel het volgende:
ja urby oogt best lui vind ik..
gewoon ned1quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
livestream?
Natuurlijk op advies van M. van Basten.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:56 schreef _Mike_ het volgende:
Volgens Wilfred en Johan is er een gerucht dat Kees Jansma ook algemeen directeur zou kunnen worden.
Volgens Derksen zou het een goeie zijn voor die positie, alleen hoef ik geen ADO supporter in het bestuur van Ajaxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Natuurlijk op advies van M. van Basten.....
Inderdaad gewoon Keje Molenaar aanstellen dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:10 schreef RedGuy het volgende:
Kees Jansma heeft behoorlijke symphatie voor Feyenoord geloof ik, die zie ik geen AD worden bij Ajax.
En hij is een ADO supporter lees ik dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |