abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60610872
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nee, eerst az dan mvv en dan weer naar kopenhagen
De cirkel is weer rond
We are living in a material world, and I am a material girl
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:06:15 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60611127
Wat een verhalen weer, Molenaar, FC DH guess who's back! ( ) Perez die de pan uitflipt en gangsterplaatjes van onze voorzitter. Wat gaat dit topict ook snoeihard.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60611986
De transfer van Wielaert naar Ajax staat nog open dus.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:43:45 #104
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612127
het zou echt grappig zijn wanneer al deze spelers rondjes gaan lopen op de toekomst a la winston. ik zie er luque en perez wel voor aan.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60612303
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
bron....
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:51:00 #106
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612314
zat keje molenaar ook in de jury? zo ja beetje raar. dan had hij er juist baat bij om de organisatiestructuur bij ajax af te branden, zodat hij zelf de troon kan bestijgen

nee dus
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:52:55 #107
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612373
quote:
Bent u kandidaat voorzitter?

Nee, ik ben geen voorzitterskandidaat. Ik word vaak genoemd, maar ik vind mezelf daar nog te jong voor. Ik vind dat een voorzitter over meerdere jaren moet beschikken. Ik vind Coronel op dit moment een geschikte kandidaat. Johan Cruijff uiteraard ook, maar Johan doet het niet. Hij zou het ideale uithangbord van de club zijn. Kijk maar naar Franz Beckenbauer bij Bayern München. Een rol voor mij bij Ajax is niet aan de orde, ik heb dat al eerder gezegd. Destijds, en het is jammer dat dit toen gebeurd is, is mijn naam gaan rondzingen in het stadion toen Arie van Eijden stopte. Terwijl ik hier aan tafel zat, hoorde mijn vrouw op tv mijn naam noemen in Ajax-verband. Toen heb ik gezegd dat ik dat wel interessant vond. Zo is het gegaan, ik wist van niks. Het afbreukrisico was toen al groot, moest ik achteraf vaststellen.
http://ajaxonline.org/7270.htm
18 februari 2008
pi_60612489
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoop echt dat ie komt maar dan voor een miljoentje of 3.
Al zal Twente daar nooit mee akkoord gaan natuurlijk.
Maar waar heb je dat vandaan dan?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:57:50 #109
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612510
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat ie komt maar dan voor een miljoentje of 3.
Al zal Twente daar nooit mee akkoord gaan natuurlijk.
Maar waar heb je dat vandaan dan?
studio sport
pi_60612887
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

http://ajaxonline.org/7270.htm
18 februari 2008
Voorzitter is wat anders dan Algemeen Directeur

Overigens vind ik Molenaar een beetje raar overkomen maar dat had ik al eerder gezegd
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:13:49 #111
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60612928
beetje een gluiperig patsertje, zoals hij daar zat bij voetbal insite

http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
pi_60612977
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef Fortitudo het volgende:
beetje een gluiperig patsertje, zoals hij daar zat bij voetbal insite

http://www.rtl.nl/(/sport(...)ending_VI_gemist.xml
Dat vind ik dus ook
pi_60613388
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Stekelenburg en Huntelaar zijn ook jongens die al een tijdje meedraaien en recht van spreken hebben. Plus dat er met de technische staf een schat aan ervaring in huis is, natuurlijk.
Zo zie ik dat ook eigenlijk. We hebben geen routiniers nodig, want die hebben wij langs de lijn staan. En met Stekelenburg en Huntelaar als Nederlanders die net wat verder zijn dan de rest, en Oleguer en Gabri die de nodige ervaring met zich meebrengen zit dat wel goed denk ik.
pi_60613960
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Toch is het best begrijpelijk. Tevens vind ik dat hij hier ook best makkelijk wordt afgeserveerd.
Vind ik ook.

16 wedstrijden, 7 goals en 9 assists in de competitie, en nog 2 goals en 1 assist in de playoffs.

Hij mag dan niet goed genoeg meer zijn voor de basis, en hij gaat zich een beetje nukkig gedragen als hij weinig speelt, (wat ik trouwens een heel gezond iets vind voor een topsporter, liever dat dan een mak schaap op de bank) hij kan goede cijfers overleggen ondanks z'n mindere spel.

Vooral met invalbeurten kan hij nog heel waardevol zijn voor Ajax.
pi_60614226
Heb trouwens vandaag de nieuwe VI gelezen. Heel mooi stuk over Van Basten waarin staat dat Van Basten z'n eigen weg is ingeslagen met Ajax, dat onder andere te merken valt aan de nieuw geplaatste windschermen langs het trainingsveld, aan de gymzaal in de Arena die is verbouwd tot slaapzaal waarin spelers tussen trainingen door een tukje kunnen doen (dat deed ie zelf in zijn tijd bij Milan ook, en vond dat zeer prettig) en aan het wegsturen van een groepje Ajax-fans op de training in Cardiff, waarna de fans laten weten dit nog nooit eerder hebben meegemaakt.

Afijn, duik de boekhandel of supermarkt in en blader effe de VI door op zoek naar dat stukje en lees het zelf effe. Verder staat er niets boeiends in, dus geef je geld liever uit aan bier, hoeren en kermis.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:11:38 #116
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60614406
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Oke zonder dollen, in de eredivisie zijn er geen wedstrijden waar je echt ervaring voor nodig hebt.
Echt een extreem domme uitspraak. Ajax heeft het afgelopen seizoen de titel ongeveer verspeeld vanwege opportunisme en een gebrek aan ervaring. Zie de vele tegengoals... En dat komt echt niet alleen omdat de verdediging zuigt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60614430
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef Nashje het volgende:
Heb trouwens vandaag de nieuwe VI gelezen. Heel mooi stuk over Van Basten waarin staat dat Van Basten z'n eigen weg is ingeslagen met Ajax, dat onder andere te merken valt aan de nieuw geplaatste windschermen langs het trainingsveld, aan de gymzaal in de Arena die is verbouwd tot slaapzaal waarin spelers tussen trainingen door een tukje kunnen doen (dat deed ie zelf in zijn tijd bij Milan ook, en vond dat zeer prettig) en aan het wegsturen van een groepje Ajax-fans op de training in Cardiff, waarna de fans laten weten dit nog nooit eerder hebben meegemaakt.

Afijn, duik de boekhandel of supermarkt in en blader effe de VI door op zoek naar dat stukje en lees het zelf effe. Verder staat er niets boeiends in, dus geef je geld liever uit aan bier, hoeren en kermis.
mijn minaar de_brandweer vraagt of je deze kan inscannen

ps. ik ben voor feyenoord
pi_60614472
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Je kansen zijn hierdoor gestegen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60614487
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ja, ik ben dus geen abonnee op de VI. Je zal zelf effe actie moeten ondernemen.

ps. ik ben voor Ajax
pi_60614521
Inderdaad, wie koopt er nou een VI ga gewoon sneaky achterin een tijdschrift winkel de Ajax artikelen lezen en pleur hem dan weer terug in het rek.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:18:46 #121
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60614546
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef Nashje het volgende:
Verder staat er niets boeiends in, dus geef je geld liever uit aan bier, hoeren en kermis.
><(({°>
pi_60614624
Het is niet voor mezelf, het is voor de_brandweer, vliegende_olifant, papalaatmetietenlos of d.zire. Val me niet aan alsjeblieft..
pi_60614685
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:50 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

bron....
NOS Video: Gaat Rob Wielaert nog naar Ajax?

Elia aan het begin van de video trouwens...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:39:16 #124
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60614969
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bron/Beelden graag, want hij heeft namelijk gezegd dat hij er opzich open voor zou staan...

Oh wacht nu kom jij vast weer met de opmerking dat ik door een Ajaxbril kijk en ga je de discussie niet verder aan
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Sowieso lult furtido zoals gewoonlijk weer onzin en zullen we de beelden nooit te zien krijgen.

Keje heeft bij voetbalinsite gezegd dat het niet aan de orde is maar hij er zeker over na zou denken. En bij AT5 2 weken daarna dat hij er wel voor open zou staan.

Dus beelden graag
waar blijft de rectificatie

[ Bericht 35% gewijzigd door Fortitudo op 07-08-2008 00:53:07 ]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:39:29 #125
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60614973
quote:
Ten Cate met Panathinaikos naar derde voorronde

TBILISI - Henk ten Cate heeft woensdag met Panathinaikos een volgende stap gezet op weg naar het hoofdtoernooi van de Champions League. De Grieken speelden in Georgië doelpuntloos gelijk tegen Dinamo Tbilisi.

Dat was voor het elftal van de Nederlandse trainer ruim voldoende na de zege van 3-0 in de eerste wedstrijd.

Panathinaikos treft in de derde en laatste voorronde Sparta Praag. De Tsjechen versloegen woensdagavond het Moldavische Sheriff Tiraspol met 2-0. Sparta had het eerste duel ook al gewonnen (1-0).

Ajax
Als coach van Ajax slaagde Ten Cate er de laatste twee seizoenen niet in het hoofdtoernooi van de Champions League te bereiken. In 2006 was FC Kopenhagen in de derde voorronde over twee duels te sterk, vorig seizoen was Slavia Praag de betere.
Wat een rat is het ook hè. Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen tegen Sparta Praag.
pi_60615026
Ik hoop van harte dat die klootzak eruit vliegt. Mischien dat we hem dan nog tegenkomen in de uefa cup (kan alsnog als ze wel doorgaan natuurlijk).
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60615128
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

pi_60615712
quote:

[..]

[..]

quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Voorzitter is wat anders dan Algemeen Directeur
pi_60615772
quote:

[..]

[..]

Voorzitter is geen algemeen directeur pannekoek
pi_60616341
Ik zeg.. Keje for AD
  donderdag 7 augustus 2008 @ 02:33:00 #131
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60616729
ok, maar ik praatte dus geen onzin, alleen dacht dat hij het over dezelfde functies had
  Forum Admin donderdag 7 augustus 2008 @ 04:00:22 #132
35723 crew  GGMM
pi_60617950
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 02:33 schreef Fortitudo het volgende:
ok, maar ik praatte dus geen onzin, alleen dacht dat hij het over dezelfde functies had
Ja, dat dacht je. Daarom praatte je onzin.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_60619711
quote:
7/8/2008 - 'Kennedy is enorm teleurgesteld'
(Gepost door P.)

BRON: Dagens Nyheter

Niet alleen Kenneth Perez heeft moeite met het besluit van Van Basten hem ernaast te zetten, ook Kennedy is enorm teleurgesteld dat hij op de wip zit en waarschijnlijk zelfs derde keus is, aldus zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in een interview met de Zweedse krant Dagens Nyheter. Dekker ziet een probleem als Kennedy weg zou willen of moeten. 'We hebben dan drie weken om een eventueel nieuw team te vinden. Dat brengt problemen met zich mee', aldus Dekker.
Hoppa, weg met Kennedy
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60620027
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoppa, weg met Kennedy
Goeie speler voor Feyenoord.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:47:07 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60620109
Ik snap de teleurstelling wel van deze spelers. Toch kun je zelf je lot bepalen.
Of je slaat hard met je vuist op tafel en zorgt dat je makkelijker weg kunt. Een speler als Kennedy moet dan echt wel een nieuwe club kunnen vinden. Of je zegt, zoals Delorge en Rommedahl hebben gedaan, dat je wilt knokken om het ongelijk van Van Basten te bewijzen.

Het eerste is misschien een logische stap, maar voor de instelling van de andere twee heb ik toch net iets meer respect. Rommedahl zal mijn inziens echt niet alleen maar op de tribune zitten dit seizoen.
pi_60620425
Dat mensen bij Ajax, Perez niet moeten ligt niet zo zeer aan ze aanvallende kwaliteiten, meer dat hij er lui bij loopt en ook niet de vrolijkste in de selectie is volgens mij.

En nu gaat ie het via de media spelen, beetje zielig.
pi_60622812
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoop van harte dat die klootzak eruit vliegt. Mischien dat we hem dan nog tegenkomen in de uefa cup (kan alsnog als ze wel doorgaan natuurlijk).
Waarom is Ten Cate eigenlijk een klootzaak? Hij was de enige trainer in de laatste 4/5 jaar die Ajax nog een beetje redelijk voetballen. Sneijder en Heitinga leefden op onder zijn bewind, Huntelaar leerde meevoetballen.
Zo slecht heeft hij het niet gedaan.

2006/2007 had ons kampioenschap moeten zijn als wij niet zoveel pech hadden en PSV niet Gomes.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60622882
Het is een klootzak omdat ie met zn staart tussen ze benen de Arena uit is gevlucht .
-
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:48:35 #139
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60622905
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoppa, weg met Kennedy
Next, bedankt en succes .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60622964
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is een klootzak omdat ie met zn staart tussen ze benen de Arena uit is gevlucht .
Was allesbehalve chic inderdaad. Maar goed, iedereen wilde hem toen toch al weghebben.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60623086
Wat hebben die gasten toch een hoge pet op van zichzelf.. Weg ermee
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:04:26 #142
51286 w00h00
Digital man!
pi_60623306
Na ruim twee weken onder de Italiaanse zon te hebben mogen genieten, ben ik ook weer terug.

Heb ik nog iets gemist? Al had ik wel elke morgen de Telegraaf om de hoofdzaken rondom Ajax te volgen.
pi_60623388
Vermaelen speelt weer goed.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:14:05 #144
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60623519
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat valt wel mee denk. Het kwam allemaal niet zo verkeerd uit. Het was wel duidelijk dat van Geel het niet erg vond dat Ten Cate weg ging. Daarnaast denk ik dat de kansen op een kampioenschap vorig seizoen vele malen hoger waren met Ten Cate als coach.
#FreeHat
pi_60623521
Toch hoop ik dat Kennedy nog een kans krijgt als rechterflank speler en niet pure rechtsbuiten.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:15:22 #146
166976 DuvelDuvel
pi_60623541
Ik weet trouwens niet of het al gezegt is maar op de belg is Belgie-Brazilie bezig. Voor wie onze jongens wil bekijken.
#FreeHat
pi_60623670
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:08 schreef koningdavid het volgende:
Vermaelen speelt weer goed.
Zeer goed zelfs...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60623819
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

2006/2007 had ons kampioenschap moeten zijn als wij niet zoveel pech hadden en PSV niet Gomes.
Bullshit. Dat Ajax dat jaar geen kampioen werd heeft het enkel en alleen aan zichzelf te wijten gehad. Domme nederlagen in november en december zorgde voor min of meer een kansloze achterstand in de winterstop. Daarna stortte psv helemaal in en lag de titel voor het oprapen. Maar dankzij dom puntverlies tegen Heerenveen, Excelsior en VOORAL Rkc kon psv alsnog de titel pakken. Kan er nog steeds zo pissed om worden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:35:57 #149
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60624051
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:26 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bullshit. Dat Ajax dat jaar geen kampioen werd heeft het enkel en alleen aan zichzelf te wijten gehad. Domme nederlagen in november en december zorgde voor min of meer een kansloze achterstand in de winterstop. Daarna stortte psv helemaal in en lag de titel voor het oprapen. Maar dankzij dom puntverlies tegen Heerenveen, Excelsior en VOORAL Rkc kon psv alsnog de titel pakken. Kan er nog steeds zo pissed om worden
Je vergeet nog even de supermotiverende opmerkingen van Ten Cate tov Willem II, waardoor Willem II gemotiveerder dan ooit was...
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:59:08 #150
166976 DuvelDuvel
pi_60624742
Je verliest geen kampioenschap bij willem 2. Het was gewoon een goede overwinning daar. De wedstrijden die Stargazer opnoemt zijn eerder momenten dat je punten moet pakken. Daarnaast had PSV gewoon geluk op sommige momenten.En dit is GEEN kwaliteit.
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')