Aissati was niet te houden voor PSV en wilde alleen naar Ajax. dat PSV zei dat hij niet naar Ajax mocht was om te gniffelen en niet om serieus te nemen. Silva en Suarez waren bij voorbaat basisspelers, Wielaert lijkt dat niet te zijn want ik zie Vermaelen en Oleguer geen plek op de bank krijgen in eerste instantie (rugnummer 3 en 4).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati, Silva en Suarez waren ook niet te koop.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo'n nette jongen is Wielaert ook niet hoor.
http://www.nacblog.nl/index.php?itemid=542
Idd erg netjes van Aegon om dat te financieren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef StarGazer het volgende:
Relaxt dat alles op Ajax.tv nu gratis is. Ook die oude filmpjes nu. Net heerlijk genoten van Ajax - Roda JC uit 1995-1996, misschien wel één van de beste wedstrijden die ik ooit van Ajax heb gezien
Over wie heeft hij het aan het einde?quote:Bron: Sportweek
Klaas-Jan Huntelaar toonde zich verrast door de beslissing van Marco van Basten om Kenneth Perez terug te zetten naar het tweede elftal. "Ik had het niet verwacht," aldus de aanvoerder van Ajax, die Perez een half jaar geleden zag terugkeren van PSV, om nu alweer te mogen vertrekken. "En Kenneth ook niet. Als je een half jaar na binnenkomst alweer uit de selectie wordt gezet, is dat zuur. Ik heb hem nog even aan de telefoon gehad, hij was zwaar teleurgesteld. Maar dat is logisch natuurlijk, dat zou ik ook zijn geweest."
Op de vraag of Perez nog in Ajaxshirt te zien zal zijn, zei Huntelaar: "Dat lijkt me niet, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ken een speler die ooit verwezen werd naar kleedkamer 2, maar die later wel kampioen werd met Ajax en nu vooraanstaand voetbalanalyticus is."
Jan van Halstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef Rejected het volgende:
[..]
Over wie heeft hij het aan het einde?
Op zich was het natuurlijk pas écht nieuws geweest als Huntelaar het niet verrassend had gevonden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef Rejected het volgende:
[..]
Over wie heeft hij het aan het einde?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op zich was het natuurlijk pas écht nieuws geweest als Huntelaar het niet verrassend had gevonden.
Erg goed inderdaad, als ze het nu nog laten werken in Firefox ben ik helemaal tevredenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd erg netjes van Aegon om dat te financieren.
Co Adriaansequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Pritt het volgende:
[..]
Was dat niet samen met Winter en Witschge?
Ik krijg er gewoon zin van om naar de ArenA te gaan. Zelfs met het AT. Maar ik ga toch echt niet die kant op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef MaxC het volgende:
Heerlijk, vanavond weer een Live-wedstrijd
't is maar een oefenwedstrijd, maar toch. Erg fijn om Ajax weer te zien
Lekker in de bar kijken met een halve liter bier voor 1 Euro. Daar laat ik echt niet schieten voor het AT.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon zin van om naar de ArenA te gaan. Zelfs met het AT. Maar ik ga toch echt niet die kant op.
Dat is in meerdere opzichten "betaald voetbal kijken"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk tijdens mn werk Ajax kijken, da's altijd wel voordelig.
Dat zeg ik toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lekker in de bar kijken met een halve liter bier voor 1 Euro. Daar laat ik echt niet schieten voor het AT.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is in meerdere opzichten "betaald voetbal kijken"
Dat ga ik vanavond ook doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is in meerdere opzichten "betaald voetbal kijken"
Marco, Marco.. Kenneth komt eraan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Pritt het volgende:
[..]
Was dat niet samen met Winter en Witschge?
Kenneth Vermeer dan toch zekerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Marco, Marco.. Kenneth komt eraan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |