abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60646826
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben dan benieuwd wat plan B is.
Sankoh natuurlijk .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60646984
Munsterman met een paardenhoofd in zn bed
pi_60647204
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Sankoh natuurlijk .
Of die Argentijn van jullie
pi_60647242
Ben toch benieuwd wanneer die olequer voor het eerst een lach op z'n gezicht tovert
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60647606
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Rejected het volgende:
Munsterman met een paardenhoofd in zn bed
We'll make him an offer he can't refuse
pi_60647645
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60647658
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.
Oh ja dat is waar.
pi_60648128
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wij hebben sowieso de eerste optie toch al als een speler van ons opleidingsinstituut een contract tekent.
pi_60648903
baart me zorgen dat Ajax alleen Wielaert wil hebben en dat er geen alternatieven zijn. zo is het wel erg makkelijk voor de subtop clubs om het volle pond te ontvangen elke keer.
pi_60649128
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
baart me zorgen dat Ajax alleen Wielaert wil hebben en dat er geen alternatieven zijn. zo is het wel erg makkelijk voor de subtop clubs om het volle pond te ontvangen elke keer.
Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60650668
In ieder geval fijn om te horen dat Van Basten nog vol voor Wielaert wil gaan.

Vanavond AT, heb er zin in om al m'n helden in actie te zien.
pi_60650855
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.
Van Geel had ook een schaduwlijst
feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
pi_60651316
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.
pi_60651335
quote:
plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Als dat zo is dan heb ik daar meer vrede mee dan dat er weer mannen als Colin gehaald worden.
pi_60651470
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.
Alstublieft niet zeg wat een lutser is dat, van Wielaert kan ik het me nog een beetje voorstellen dat van Basten hem erbij wil hebben maar Dingsdag zou echt weer een paniekaankoop zijn. Dan nog liever een buitenlander of gewoon eigen jeugd.
pi_60651538
quote:

[..]

Nu is er eindelijk een beetje reden om vertrouwen te hebben, met Van Basten die mijns inziens zelfs hint op het betalen van zes miljoen euro (alles heeft z'n prijs, zegt hij) en dan gaan we alsnog lopen huilen. Wacht nu gewoon ff af.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60651687
Volgens mij was Munsterman behoorlijk duidelijk tijdens de persdag van Twente. Nee is nee, dus ik begrijp niet waarom Ajax maar bezig blijft. Ze kunnen beter overschakelen op plan B, want deze optie gaat toch niet door.
pi_60651732
Aissati, Silva en Suarez waren ook niet te koop.
pi_60651787
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef kevin6188 het volgende:
Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60651839
Relaxt dat alles op Ajax.tv nu gratis is. Ook die oude filmpjes nu. Net heerlijk genoten van Ajax - Roda JC uit 1995-1996, misschien wel één van de beste wedstrijden die ik ooit van Ajax heb gezien
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60651849
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.
Goed dat je het zegt, fijn om te weten.
pi_60651874
paniekaankopen moeten we ook zeker niet doen natuurlijk. maar ik vind Twente behoorlijk duidelijk over Wielaert al zullen ze uiteraard akkoord gaan met een miljoen of 6-8. genoeg reden om over te schakelen op plan B... alleen ondanks de hoge prijs blijft Ajax proberen en lijken ze bereid het absurde te betalen. dan lijkt mij dat plan B niet bestaat.
pi_60651896
quote:
Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.
pi_60651931
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.
Zo'n nette jongen is Wielaert ook niet hoor.
http://www.nacblog.nl/index.php?itemid=542
pi_60651949
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, fijn om te weten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60652056
quote:
Aissati was niet te houden voor PSV en wilde alleen naar Ajax. dat PSV zei dat hij niet naar Ajax mocht was om te gniffelen en niet om serieus te nemen. Silva en Suarez waren bij voorbaat basisspelers, Wielaert lijkt dat niet te zijn want ik zie Vermaelen en Oleguer geen plek op de bank krijgen in eerste instantie (rugnummer 3 en 4).
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:17:18 #277
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60652316
K heb nu wel zoiets van Als Wielaert niet lukt laat dan maar zitten. K hoop dat ze anders een speler kunnen betrekken in de ruil. Ben je meteen een overbodige speler kwijt. Perez of Kennedy zullen toch wel openstaan voor een transfer naar twente.
#FreeHat
pi_60652769
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zo'n nette jongen is Wielaert ook niet hoor.
http://www.nacblog.nl/index.php?itemid=542
Helemaal vergeten, maar toch schat ik hem hoge in dan Suarez en Silva, op dit gebied.
pi_60652967
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef StarGazer het volgende:
Relaxt dat alles op Ajax.tv nu gratis is. Ook die oude filmpjes nu. Net heerlijk genoten van Ajax - Roda JC uit 1995-1996, misschien wel één van de beste wedstrijden die ik ooit van Ajax heb gezien
Idd erg netjes van Aegon om dat te financieren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60653298
quote:
Bron: Sportweek
Klaas-Jan Huntelaar toonde zich verrast door de beslissing van Marco van Basten om Kenneth Perez terug te zetten naar het tweede elftal. "Ik had het niet verwacht," aldus de aanvoerder van Ajax, die Perez een half jaar geleden zag terugkeren van PSV, om nu alweer te mogen vertrekken. "En Kenneth ook niet. Als je een half jaar na binnenkomst alweer uit de selectie wordt gezet, is dat zuur. Ik heb hem nog even aan de telefoon gehad, hij was zwaar teleurgesteld. Maar dat is logisch natuurlijk, dat zou ik ook zijn geweest."

Op de vraag of Perez nog in Ajaxshirt te zien zal zijn, zei Huntelaar: "Dat lijkt me niet, maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ken een speler die ooit verwezen werd naar kleedkamer 2, maar die later wel kampioen werd met Ajax en nu vooraanstaand voetbalanalyticus is."
Over wie heeft hij het aan het einde?
pi_60653377
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef Rejected het volgende:

[..]

Jan van Halst
pi_60653435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:52 schreef Rejected het volgende:

[..]

Op zich was het natuurlijk pas écht nieuws geweest als Huntelaar het niet verrassend had gevonden.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:56:29 #283
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60653452
van halst natuurlijk
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_60653506
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op zich was het natuurlijk pas écht nieuws geweest als Huntelaar het niet verrassend had gevonden.

"Het zat er natuurlijk al een poosje aan te komen en je zag duidelijk dat het niveau te hoog was voor Kenneth. Ik denk dat de trainer nog coulant is geweest"
pi_60653779
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Idd erg netjes van Aegon om dat te financieren.
Erg goed inderdaad, als ze het nu nog laten werken in Firefox ben ik helemaal tevreden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60653924
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jan van Halst
Was dat niet samen met Winter en Witschge?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60654246
Wat duurt het nog fokking lang tot de eerste thuiswedstrijd
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_60654274
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Pritt het volgende:

[..]

Co Adriaanse
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60654482
Heerlijk, vanavond weer een Live-wedstrijd

't is maar een oefenwedstrijd, maar toch. Erg fijn om Ajax weer te zien
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60654558
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef MaxC het volgende:
Heerlijk, vanavond weer een Live-wedstrijd

't is maar een oefenwedstrijd, maar toch. Erg fijn om Ajax weer te zien
Ik krijg er gewoon zin van om naar de ArenA te gaan. Zelfs met het AT. Maar ik ga toch echt niet die kant op.
pi_60654933
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik krijg er gewoon zin van om naar de ArenA te gaan. Zelfs met het AT. Maar ik ga toch echt niet die kant op.
Lekker in de bar kijken met een halve liter bier voor 1 Euro. Daar laat ik echt niet schieten voor het AT.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60655009
Heerlijk tijdens mn werk Ajax kijken, da's altijd wel voordelig .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60655045
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijk tijdens mn werk Ajax kijken, da's altijd wel voordelig .
Dat is in meerdere opzichten "betaald voetbal kijken"
pi_60655403
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Lekker in de bar kijken met een halve liter bier voor 1 Euro. Daar laat ik echt niet schieten voor het AT.
Dat zeg ik toch?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:59:28 #295
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_60655747
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

#FreeHat
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:16:03 #296
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60656454
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat ga ik vanavond ook doen . !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:20:09 #297
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_60656615
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:09 schreef Pritt het volgende:

[..]

Marco, Marco.. Kenneth komt eraan!
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60658011
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:20 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Marco, Marco.. Kenneth komt eraan!
Kenneth Vermeer dan toch zeker
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:16:34 #299
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60659040
Arsenal en Ajax
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60659099
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Arsenal en Ajax
Ik zou wel weer eens wat andere teams willen zien. Het lijkt wel of het altijd Arsenal en Inter zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')