abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60646826
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben dan benieuwd wat plan B is.
Sankoh natuurlijk .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60646984
Munsterman met een paardenhoofd in zn bed
pi_60647204
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Sankoh natuurlijk .
Of die Argentijn van jullie
pi_60647242
Ben toch benieuwd wanneer die olequer voor het eerst een lach op z'n gezicht tovert
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60647606
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Rejected het volgende:
Munsterman met een paardenhoofd in zn bed
We'll make him an offer he can't refuse
pi_60647645
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60647658
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.
Oh ja dat is waar.
pi_60648128
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Wij hebben sowieso de eerste optie toch al als een speler van ons opleidingsinstituut een contract tekent.
pi_60648903
baart me zorgen dat Ajax alleen Wielaert wil hebben en dat er geen alternatieven zijn. zo is het wel erg makkelijk voor de subtop clubs om het volle pond te ontvangen elke keer.
pi_60649128
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
baart me zorgen dat Ajax alleen Wielaert wil hebben en dat er geen alternatieven zijn. zo is het wel erg makkelijk voor de subtop clubs om het volle pond te ontvangen elke keer.
Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60650668
In ieder geval fijn om te horen dat Van Basten nog vol voor Wielaert wil gaan.

Vanavond AT, heb er zin in om al m'n helden in actie te zien.
pi_60650855
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.
Van Geel had ook een schaduwlijst
feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
pi_60651316
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.
pi_60651335
quote:
plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Als dat zo is dan heb ik daar meer vrede mee dan dat er weer mannen als Colin gehaald worden.
pi_60651470
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.
Alstublieft niet zeg wat een lutser is dat, van Wielaert kan ik het me nog een beetje voorstellen dat van Basten hem erbij wil hebben maar Dingsdag zou echt weer een paniekaankoop zijn. Dan nog liever een buitenlander of gewoon eigen jeugd.
pi_60651538
quote:

[..]

Nu is er eindelijk een beetje reden om vertrouwen te hebben, met Van Basten die mijns inziens zelfs hint op het betalen van zes miljoen euro (alles heeft z'n prijs, zegt hij) en dan gaan we alsnog lopen huilen. Wacht nu gewoon ff af.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60651687
Volgens mij was Munsterman behoorlijk duidelijk tijdens de persdag van Twente. Nee is nee, dus ik begrijp niet waarom Ajax maar bezig blijft. Ze kunnen beter overschakelen op plan B, want deze optie gaat toch niet door.
pi_60651732
Aissati, Silva en Suarez waren ook niet te koop.
pi_60651787
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef kevin6188 het volgende:
Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60651839
Relaxt dat alles op Ajax.tv nu gratis is. Ook die oude filmpjes nu. Net heerlijk genoten van Ajax - Roda JC uit 1995-1996, misschien wel één van de beste wedstrijden die ik ooit van Ajax heb gezien
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60651849
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.
Goed dat je het zegt, fijn om te weten.
pi_60651874
paniekaankopen moeten we ook zeker niet doen natuurlijk. maar ik vind Twente behoorlijk duidelijk over Wielaert al zullen ze uiteraard akkoord gaan met een miljoen of 6-8. genoeg reden om over te schakelen op plan B... alleen ondanks de hoge prijs blijft Ajax proberen en lijken ze bereid het absurde te betalen. dan lijkt mij dat plan B niet bestaat.
pi_60651896
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef kevin6188 het volgende:
Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.
pi_60651931
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.
Zo'n nette jongen is Wielaert ook niet hoor.
http://www.nacblog.nl/index.php?itemid=542
pi_60651949
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, fijn om te weten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')