Sankoh natuurlijkquote:
We'll make him an offer he can't refusequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:45 schreef Rejected het volgende:
Munsterman met een paardenhoofd in zn bed
Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.quote:
Oh ja dat is waar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, Marco wil een Nederlands sprekende verdediger volgens mij.
Wij hebben sowieso de eerste optie toch al als een speler van ons opleidingsinstituut een contract tekent.quote:
Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
baart me zorgen dat Ajax alleen Wielaert wil hebben en dat er geen alternatieven zijn.zo is het wel erg makkelijk voor de subtop clubs om het volle pond te ontvangen elke keer.
Van Geel had ook een schaduwlijstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo, getuige de uitspraken van Van Basten.
Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Van Geel had ook een schaduwlijst![]()
feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Als dat zo is dan heb ik daar meer vrede mee dan dat er weer mannen als Colin gehaald worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Alstublieft niet zeg wat een lutser is dat, van Wielaert kan ik het me nog een beetje voorstellen dat van Basten hem erbij wil hebben maar Dingsdag zou echt weer een paniekaankoop zijn. Dan nog liever een buitenlander of gewoon eigen jeugd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het moeten wel ook echt toevoegingen aan de selectie zijn he. Je kan wel perse een verdediger willen kopen, maar je moet niet dan maar kopen om het kopen. Dingsdag bij Heerenveen weghalen zou misschien ook nog wel een alternatief kunnen zijn.
Nu is er eindelijk een beetje reden om vertrouwen te hebben, met Van Basten die mijns inziens zelfs hint op het betalen van zes miljoen euro (alles heeft z'n prijs, zegt hij) en dan gaan we alsnog lopen huilen. Wacht nu gewoon ff af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Van Geel had ook een schaduwlijst![]()
feit is dat Twente teveel vraagt en Ajax al minimaal 2x geboden heeft... en nu nog steeds bezig is met Wielaert. plan B betekent gewoon opgeven en verder kijken.. geen specifieke, goede en haalbare opties die klaar staan.
Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati, Silva en Suarez waren ook niet te koop.
Goed dat je het zegt, fijn om te weten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee maar Ajax heeft mijn idee geen zin in hetzelfde gezeik dat ze met Groningen hebben gehad.
Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:54 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati, Silva en Suarez waren ook niet te koop.
Zo'n nette jongen is Wielaert ook niet hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:00 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Silva en Suarez komen maar met één doel naar Europa, en dat is geld. Die hebben veel minder plichtsbesef, hechten geen waarde aan een contract. Wielaert is wat dat betreft een nette Hollandse jongen, die belangrijk is voor Twente. Hij laat zich de kop niet zo snel gek maken, en ik zie hem dan ook geen arbitragezaak aan gaan (wat toch geen zin heeft, die wint Twente, net als Groningen vorig jaar). Aissati was op een dood spoor beland en niet zo belangrijk voor PSV, als Wielaert is voor Twente.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, fijn om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |