abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60639648
quote:
7/8/2008 - Amsterdam Tournament live bij SBS6, Real Murcia-Ajax bij Sport1
(Gepost door RvN)

Het Amsterdam Tournament zal zoals bekend live te zien zijn bij SBS6. Vrijdagavond begint de zender om 18.30 uur met het duel tussen Inter Milaan en Sevilla. Om 21.15 uur begint Ajax Arsenal. Zaterdag zendt de zender ook beide wedstrijden uit met om 21.15 uur het duel van Ajax tegen Inter.

Ook het daaropvolgende oefenduel van Ajax zal live op tv te zien zijn. Sport1 heeft de rechten verkregen van Real Murcia - Ajax en dat duel zondag 17 augustus live uitzenden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60639703
Zaakwaarnemer Perez nu in het Sportjournaal!
pi_60639712
''So a player like Perez have done much for the club''

pi_60639751
Wat is de afkomst van zijn zaakwaarnemer trouwens?
pi_60639774
Deens lijkt me.

Hij zegt niets nieuws wat op de website stond. Ach ja, zal binnen een week wel opgelost zijn.
pi_60639874
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is de afkomst van zijn zaakwaarnemer trouwens?
Deens denk ik, wat een lutser.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60640273
HOEMPAHOEMPAHOEMPAPAPAPA
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60640398
quote:
'Perez kan gewoon zijn werk doen bij Ajax 2'

07/08/2008 22:53

Marco van Basten begrijpt dat het nieuws dat hij terug is gezet naar de beloften hard is aangekomen bij Kenneth Perez, maar neemt zichzelf niets kwalijk.

'We zijn open en eerlijk geweest', legt de coach van Ajax aan de NOS. 'We wilden de selectie van 32 naar 28 man terugbrengen. Dan moet je keuzes maken. Alles wat je dan zegt, is natuurlijk niet leuk', wees hij naar het slecht nieuwsgesprek met de Deen.

Van Basten gaat niet mee in Perez' redenering dat hij bij de beloften zijn beroep niet kan uitoefenen. 'Ajax 2 is ook betaald voetbal. Hij kan zijn werk daar gewoon doen.'

Perez en zijn zaakwaarnemer Karsten Aabrink lieten de afgelopen dagen niets heel van de werkwijze van Van Basten. Perez stelde zelfs dat het fatsoen is verdwenen bij Ajax sinds Van Basten het voor het zeggen heeft.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:33:49 #234
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60640739
Ik blijf het een gek verhaal vinden met Perez hoor. Een speler met die leeftijd en naam zou toch wat anders behandeld kunnen worden. Het is geen Bobson ofzo.
Life is what you make it.
pi_60640798
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik blijf het een gek verhaal vinden met Perez hoor. Een speler met die leeftijd en naam zou toch wat anders behandeld kunnen worden. Het is geen Bobson ofzo.
Is het ook, maar volgens mij is hij het slachtoffer van ajax van het vorige seizoen: wanbeleid. Maar perez zoekt ook altijd de media op als het hem uitkomt...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_60640910
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef Schanulleke het volgende:
Perez is een speler die leuk en goed kan voetballen, maar kan de top van het spel gewoon niet aan.
Hij is door Ajax weer terug gehaald van PSV, maar wanneer Ajax dit niet had gedaan, was ie daar ook op het zijspoor beland.
pi_60641100
Haha meteen is alles kut en klote aan Van Basten . Dit is dus meteen de reden dat ik Perez ook niet meer hoef te zien. Er hoeft maar iets tegen te zitten en meneer trekt z'n mond open. Wat een kleuter.
pi_60641121
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef Nashje het volgende:
Heb trouwens vandaag de nieuwe VI gelezen. Heel mooi stuk over Van Basten waarin staat dat Van Basten z'n eigen weg is ingeslagen met Ajax, dat onder andere te merken valt aan de nieuw geplaatste windschermen langs het trainingsveld, aan de gymzaal in de Arena die is verbouwd tot slaapzaal waarin spelers tussen trainingen door een tukje kunnen doen (dat deed ie zelf in zijn tijd bij Milan ook, en vond dat zeer prettig) en aan het wegsturen van een groepje Ajax-fans op de training in Cardiff, waarna de fans laten weten dit nog nooit eerder hebben meegemaakt.

Afijn, duik de boekhandel of supermarkt in en blader effe de VI door op zoek naar dat stukje en lees het zelf effe. Verder staat er niets boeiends in, dus geef je geld liever uit aan bier, hoeren en kermis.
Aanvulling: Van Basten heeft ook de kleedkamers in clubkleuren laten schilderen.
pi_60642504
Marco van Basten stuurt morgen tijdens de eerste wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament zijn ''beste elf'' spelers het veld in. Dat zei de trainer vandaag tijdens een persconferentie in het Hilton Hotel.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60642985
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef Noshiba het volgende:
Marco van Basten stuurt morgen tijdens de eerste wedstrijd van Ajax op het Amsterdam Tournament zijn ''beste elf'' spelers het veld in. Dat zei de trainer vandaag tijdens een persconferentie in het Hilton Hotel.
Dat is om half 7 toch? ik moet het missen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60643022
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:13 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Dat is om half 7 toch? ik moet het missen
21.15
pi_60643153
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

21.15
You've made my night
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60643236
http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=2842

Aissati en Miralem samen naar de kapper
pi_60645939
quote:
"Wielaert gewenst"

AMSTERDAM - Hoewel bij FC Twente met grote stelligheid wordt beweerd dat Robbie Wielaert zeker niet naar Ajax verhuist, heeft Marco van Basten de komst van de verdediger nog niet opgegeven. "Ik weet niet beter dan dat de clubs nog met elkaar in gesprek zijn. Hij is gewenst. Maar ik begrijp de moeilijkheden wel. Alles heeft zijn prijs."

Overschakelen op plan B is eventueel ook een optie. "We hebben tot 31 augustus de tijd en als we ons kunnen versterken, zullen we dat niet nalaten. Maar met Wielaert zijn we het langst bezig."

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60646120
Debuut Rafael van der Vaart in Madrid

pi_60646203
Heel gaaf voor VdV
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60646359
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:51 schreef Black-Death het volgende:
Heel gaaf voor VdV
zeker, maar wel een fout van de keeper / muur zeg!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_60646367
Ja, zo goed was die vrije trap nou ook weer niet. Maar wel leuk voor hem natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_60646648
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Ik ben dan benieuwd wat plan B is.
pi_60646684
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Haha Marco de kingpin: "Alles heeft zijn prijs."
A.F.C. Ajax - Piet de Visser