abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60601603
Luque
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60601623
quote:
De manier waarop Van Basten de selectie heeft opgeschoond kan financiële erg verliesgevend uitpakken. De vier afgewezen spelers (Kenneth Perez, Albert Luque, Laurent Delorge en Jurgen Colin) hebben net als de vier spelers met weinig perspectief (Dennis Rommedahl, George Ogararu, Leonardo en Kennedy Bakircioglü) doorlopende contracten. Mochten al die acht voetballers hun verbintenis uitdienen, dan is Ajax zo'n elf miljoen kwijt aan salarissen. Aan transfersommen voor het achttal gaf de Amsterdamse club al zo'n elf miljoen euro uit.
pi_60601704
Zou kunnen, maar ik ga er toch vanuit dat spelers als Delorge/Ogararu/Leonardo en Kennedy zelf nog graag willen spelen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60601731
Goede column inderdaad, vermakelijk om te lezen en ik moet toegeven dat alles wat van Basten tot nu toe heeft gedaan allemaal enorm logisch is en allemaal conform de gestelde regels van dit topic!
pi_60601883
Alleen ben ik het oneens over het stukje dat er ervaring eigenlijk nodig zou zijn om successen te boeken.

In 95/96 hadden we ook maar twee 30 plussers die veel speelde Danny en Arnold Scholten... Momenteel hebben we geen enkele 30 plusser maa Gabri en Oleguer staan ook wel voor wat ervaring. Ik denk dat het wel goed gaat komen dit jaar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60601906
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef _Mike_ het volgende:
Alleen ben ik het oneens over het stukje dat er ervaring eigenlijk nodig zou zijn om successen te boeken.

In 95/96 hadden we ook maar twee 30 plussers die veel speelde Danny en Arnold Scholten... Momenteel hebben we geen enkele 30 plusser maa Gabri en Oleguer staan ook wel voor wat ervaring. Ik denk dat het wel goed gaat komen dit jaar.
Stekelenburg en Huntelaar zijn ook jongens die al een tijdje meedraaien en recht van spreken hebben. Plus dat er met de technische staf een schat aan ervaring in huis is, natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60601932
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Stekelenburg en Huntelaar zijn ook jongens die al een tijdje meedraaien en recht van spreken hebben. Plus dat er met de technische staf een schat aan ervaring in huis is, natuurlijk.
Plus dat inderdaad, daarom vind ik dat stukje in zijn column nogal onzin, maar voor de rest geef ik hem op alle punten gelijk
pi_60601980
Kan Gabri al een beetje Nederlands?
Lijkt me een betere aanvoerder :p
pi_60602054
Tsja, als je we straks geen kampioen worden dan zegt iedereen dat het door te weinig ervaring komt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60602067
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:31 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, als je we straks geen kampioen worden dan zegt iedereen dat het door te weinig ervaring komt.
Aan de ervaring van Stam en Davids hebben we ook geen fuck gehad.
pi_60602075
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:28 schreef Rejected het volgende:
Kan Gabri al een beetje Nederlands?
Lijkt me een betere aanvoerder :p
Daar heeft ie soms een te kort lontje voor.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60602113
quote:
Voor een voetballer zonder passie, zonder wil om te willen werken en winnen, is geen plaats bij Ajax. Voetbal betekent het gras opvreten. Passie tonen, agressie. De wil ervoor te gaan.
Mooi inderdaad.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60602176
Ervaring in het voetbal is toch dikke bullshit het helpt alleen als je in een finale staat en de spanning door ervaring kan onderdrukken.
pi_60602251
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 14:29 schreef Triptamine het volgende:

[..]

lol
Haha ik lag ook al in een deuk.

Die pa van Luque moet ook eens zijn smoel houden. Ouwe seniel.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60602272
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ervaring in het voetbal is toch dikke bullshit het helpt alleen als je in een finale staat en de spanning door ervaring kan onderdrukken.
Mwoah, die verhalen dat Davids heel belangrijk zou zijn in de kleedkamer.
Dat zie je bijv een Gregory v/d Wiel of een Suarez niet doen.
pi_60602301
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Rejected het volgende:

[..]

Rob Witschge doet dat nu
pi_60602310
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef _Mike_ het volgende:
Heb je gelijk in. Alles draait om kwaliteit.
pi_60602340
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Rob Witschge doet dat nu
Oja ook in het veld natuurlijk
pi_60602378
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Rejected het volgende:

[..]

de rol van Davids en Stam in de kleedkamer is allemaal wat overdreven. als je ziet hoe Ajax speelde vraag je je af waar die invloed zich dan liet zien.
pi_60602384
Ja maar in principe kent elke voetballer de consequenties van slecht voetballen, namelijk dat je dan verliest. De oplossing daarvoor is óf harder werken of beter voetballen. Daar heeft ervaring geen reet mee te maken maar enkel en alleen motivatie.

Davids was ongetwijfeld een steunpilaar in slechte tijden maar om nou te zeggen dat we met ervaring veel prijzen hebben gepakt. Bovendien zegt ervaring geen fuck als we kijken naar Barca en Milan afgelopen jaar, beide winnaars van recente CL´s en beide zitten(zaten) ze met een teringzooi ongemotiveerde spelers.

Dan zie ik liever de gretige jongens die nu aan de beurt komen onder van Basten die er een echt talenten keurkorps van wilt gaan maken en over 2 á 3 jaar zul je zien dat Ajax een team is vol talent en ervaring, gewoon blijven doorselecteren jaar in jaar uit, alle rotte appels verwijderen en vervangen voor talentvolle jongens of gewoon goede spelers.
pi_60602403
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:43 schreef Rejected het volgende:

[..]

Oja ook in het veld natuurlijk
Net alsof dat Davids zoveel in het veld kon doen als zijn medespelers niet wilde luisteren...

Davids had zelf een mega grote vechtlust, maar dit breng je niet 123 over op medespelers.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:46:19 #47
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60602418
Gras vreten is het allerbelangrijkste, de ervaring is er wel bij een 4-tal spelers in elk geval... het is alleen te hopen dat die niet teveel schorsingen en blessures oplopen.
pi_60602633
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Of een andere belangrijke zoals tegen Feyenoord of PSV?
Naar mijn gevoel is het toch van toegevoegde waarde als iemand bij een belangrijke wedstrijd een bepaalde rust op de andere spelers brengt.
Of juist de focus legt wanneer je tegen club als VVV Venlo speelt.
Tuurlijk weten spelers dat het kut is om te verliezen maar soms is die focus er gewoon niet. En een belangrijke veldspeler kan dit dan 'overdragen'.
Johnny Heitinga kon dit naar mijn gevoel ook
pi_60602713
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Rejected het volgende:

[..]

Of een andere belangrijke zoals tegen Feyenoord of PSV?
Naar mijn gevoel is het toch van toegevoegde waarde als iemand bij een belangrijke wedstrijd een bepaalde rust op de andere spelers brengt.
Of juist de focus legt wanneer je tegen club als VVV Venlo speelt.
Tuurlijk weten spelers dat het kut is om te verliezen maar soms is die focus er gewoon niet. En een belangrijke veldspeler kan dit dan 'overdragen'.
Johnny Heitinga kon dit naar mijn gevoel ook
Van Basten/Van 't Schip en Witschge zouden dat moeten doen en geen speler..

En ervaring nodig in een wedstrijd tegen Feyenoord? kom op zeg ..

Oke zonder dollen, in de eredivisie zijn er geen wedstrijden waar je echt ervaring voor nodig hebt. Gasten als Slijngard/Anita/Donald/Sarpong zijn juist erg gretig en willen laten zien wat ze in zich hebben in dat soort wedstrijden en hebben daarom geen ervaring nodig.

Maar inderdaad, als we in de UEFA cup finale tegen AC Milan staan en de beslissende pingel genomen moet worden wil ik wel iemand met een beetje ervaring ja.
pi_60602722
ADO-fans bekladden supportershome Ajax

Het supportershome van Ajax is dinsdagmiddag tijdens de open dag beklad. Naar het zich laat aanzien is dit het werk van aanhangers van ADO Den Haag.

Het recent gesloten supportershome van de Amsterdammers werd met graffiti voorzien van teksten als: 'FC DH', 'FC Den Haag', 'Den Haag', 'Guess who's back' en enkele racisitische leuzen. Op verschillende Ajax-fansites zijn foto's te zien waaruit dit blijkt.

Zoals bekend is de relatie tussen de clubs uit de residentie en de hoofdstad slecht. In 2005 werd het clubhuis van Ajax in brand gestoken, waarvoor niemand werd veroordeeld. Een jaar later sloegen Ajax-fans ADO-supporters in elkaar. Daarvoor werden de betrokken Ajacieden opgepakt en veroordeeld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')