quote:De manier waarop Van Basten de selectie heeft opgeschoond kan financiële erg verliesgevend uitpakken. De vier afgewezen spelers (Kenneth Perez, Albert Luque, Laurent Delorge en Jurgen Colin) hebben net als de vier spelers met weinig perspectief (Dennis Rommedahl, George Ogararu, Leonardo en Kennedy Bakircioglü) doorlopende contracten. Mochten al die acht voetballers hun verbintenis uitdienen, dan is Ajax zo'n elf miljoen kwijt aan salarissen. Aan transfersommen voor het achttal gaf de Amsterdamse club al zo'n elf miljoen euro uit.
Stekelenburg en Huntelaar zijn ook jongens die al een tijdje meedraaien en recht van spreken hebben. Plus dat er met de technische staf een schat aan ervaring in huis is, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef _Mike_ het volgende:
Alleen ben ik het oneens over het stukje dat er ervaring eigenlijk nodig zou zijn om successen te boeken.
In 95/96 hadden we ook maar twee 30 plussers die veel speelde Danny en Arnold Scholten... Momenteel hebben we geen enkele 30 plusser maa Gabri en Oleguer staan ook wel voor wat ervaring. Ik denk dat het wel goed gaat komen dit jaar.
Plus dat inderdaad, daarom vind ik dat stukje in zijn column nogal onzin, maar voor de rest geef ik hem op alle punten gelijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Stekelenburg en Huntelaar zijn ook jongens die al een tijdje meedraaien en recht van spreken hebben. Plus dat er met de technische staf een schat aan ervaring in huis is, natuurlijk.
Aan de ervaring van Stam en Davids hebben we ook geen fuck gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:31 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, als je we straks geen kampioen worden dan zegt iedereen dat het door te weinig ervaring komt.
Daar heeft ie soms een te kort lontje voor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:28 schreef Rejected het volgende:
Kan Gabri al een beetje Nederlands?
Lijkt me een betere aanvoerder :p
Mooi inderdaad.quote:Voor een voetballer zonder passie, zonder wil om te willen werken en winnen, is geen plaats bij Ajax. Voetbal betekent het gras opvreten. Passie tonen, agressie. De wil ervoor te gaan.
Haha ik lag ook al in een deuk.quote:
Mwoah, die verhalen dat Davids heel belangrijk zou zijn in de kleedkamer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ervaring in het voetbal is toch dikke bullshit het helpt alleen als je in een finale staat en de spanning door ervaring kan onderdrukken.
Rob Witschge doet dat nuquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Rejected het volgende:
[..]
Mwoah, die verhalen dat Davids heel belangrijk zou zijn in de kleedkamer.
Dat zie je bijv een Gregory v/d Wiel of een Suarez niet doen.
Heb je gelijk in. Alles draait om kwaliteit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef _Mike_ het volgende:
Alleen ben ik het oneens over het stukje dat er ervaring eigenlijk nodig zou zijn om successen te boeken.
de rol van Davids en Stam in de kleedkamer is allemaal wat overdreven. als je ziet hoe Ajax speelde vraag je je af waar die invloed zich dan liet zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:40 schreef Rejected het volgende:
[..]
Mwoah, die verhalen dat Davids heel belangrijk zou zijn in de kleedkamer.
Dat zie je bijv een Gregory v/d Wiel of een Suarez niet doen.
Net alsof dat Davids zoveel in het veld kon doen als zijn medespelers niet wilde luisteren...quote:
Of een andere belangrijke zoals tegen Feyenoord of PSV?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ervaring in het voetbal is toch dikke bullshit het helpt alleen als je in een finale staat en de spanning door ervaring kan onderdrukken.
Van Basten/Van 't Schip en Witschge zouden dat moeten doen en geen speler..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:54 schreef Rejected het volgende:
[..]
Of een andere belangrijke zoals tegen Feyenoord of PSV?
Naar mijn gevoel is het toch van toegevoegde waarde als iemand bij een belangrijke wedstrijd een bepaalde rust op de andere spelers brengt.
Of juist de focus legt wanneer je tegen club als VVV Venlo speelt.
Tuurlijk weten spelers dat het kut is om te verliezen maar soms is die focus er gewoon niet. En een belangrijke veldspeler kan dit dan 'overdragen'.
Johnny Heitinga kon dit naar mijn gevoel ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |