de watquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand nog aan de TTnominaties gedacht?
In de nieuwe OP die er in deeltje #250 komt kwam LR met 't idee om daar de 10 leukste TT's in te zetten, dus iedereen moet zijn / haar leukste 3 TT's ff doorgeven en dan komt 't goedquote:
Briljantje heb je weer geopendquote:
deeltje 250quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de nieuwe OP die er in deeltje #250 komt kwam LR met 't idee om daar de 10 leukste TT's in te zetten, dus iedereen moet zijn / haar leukste 3 TT's ff doorgeven en dan komt 't goed.
11 maart 2009 ...quote:
dat was geen mier, dat was je piem0lquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik had vannacht echt zon vage droom, dat er mieren van wel 10 cm rondliepen
12 januari 2009....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
11 maart 2009 ...
Als we nou allemaal voorspellen wanneer deel 250 aan de beurt is, nemen we die mee in de OP tot die tijd, en degene die er het dichtste bij zat krijgt van iedereen een biertje / of ander drankje
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat was geen mier, dat was je piem0l
In ontspannen toestand ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat was geen mier, dat was je piem0l
mierenneuken is meestal geen pluspuntquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het gaat er om wat je er mee kan enz...
Praatjes.... Kan je ook nog andere dingen met je mond?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
mierenneuken is meestal geen pluspunt![]()
eten, zoenen, likken, drinken, met mn tong klakken, zingen, pijpen, genoegquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Praatjes.... Kan je ook nog andere dingen met je mond?
Pic's or it didn't happen ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:09 schreef Faithy het volgende:
[..]
eten, zoenen, likken, drinken, met mn tong klakken, zingen, pijpen, genoeg
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
vind het allemaal wel goed, ik plan nooit verder dan twee maanden ofzo dus we zien dan wel weer
Waar the fuck heb jij 't overquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
vind het allemaal wel goed, ik plan nooit verder dan twee maanden ofzo dus we zien dan wel weer
het is een wedstrijdje, knuftquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
dit en wat faithy zegt dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij 't over?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:31 schreef Dupje het volgende:
Cocktailprikker: 27 januari 2009
Californium: 2 december 2008
Hosimeister:
LaGrive:
Yashaaaa:
LastRequest:
Swarmahoer:
Houniet:
De_Kardinaal: 20 november 2008
Prinsrob:
Dupje: 2 maart 2009
Brammie:
Moblo / Faithy: 13 november 2008
PietjePuk007: 25 april 2009 (jarig )
sorry was mijn idee hooooorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de nieuwe OP die er in deeltje #250 komt kwam LR met 't idee om daar de 10 leukste TT's in te zetten, dus iedereen moet zijn / haar leukste 3 TT's ff doorgeven en dan komt 't goed.
...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:54 schreef Houniet het volgende:
Wat een kutlijst!
Zaterdag dik feest in The Matrixx
ja ik moet nog eten, momenteel bevind ik mij alleen niet in Nijmegenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut forum! Nu weet ik niet of het er al een keertje staat of niet!
Maar meer mensen die nog moeten eten?
Ik nodig mezelf even uit
Waar ben je dan? Wat ga je eten? Even de kosten/baten analyseren!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:58 schreef LaGrive het volgende:
[..]
ja ik moet nog eten, momenteel bevind ik mij alleen niet in Nijmegen
Terneuzen, wat weet ik nog niet, maar ik denk dat je het er sowieso niet uithaaltquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar ben je dan? Wat ga je eten? Even de kosten/baten analyseren!
Woon je in terneuzen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Terneuzen, wat weet ik nog niet, maar ik denk dat je het er sowieso niet uithaalt
en dat je stervens honger hebt op het moment dat je hier bent
maar je bent natuurlijk van harte welkom!
2 uur en 12 minuten rijden! Dan kan ik ook gewoon bij paps en mams gaan eten dat is zon anderhalf uur minder rijden! Maar bedankt voor het aanbod hoor! Ik claim bij deze gewoon een rain check voor een andere keer!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:03 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Terneuzen, wat weet ik nog niet, maar ik denk dat je het er sowieso niet uithaalt
en dat je stervens honger hebt op het moment dat je hier bent
maar je bent natuurlijk van harte welkom!
Vriendin van mij woont in Nijmegen en in he weekend in Terneuzenquote:
En ik sta er wel inquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:20 schreef HostiMeister het volgende:
Waar is mijn schattig van het 250e topic in die lijst??
Een meet die volgend jaar pas gepland isquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maargoed Houniet ik had et ook eigenlijk alleen maar bedacht voor mensen die wél naar meets komenHij is nog niet compleet maar ik ben te lui om hem aan te passen
Mikkie en Doodkapje moeten er sowieso nog bijEn Houniet kan dan weg
Ow wacht, jij bent echt de grootste epic fail0rquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een meet die volgend jaar pas gepland is?
Ik ben in de serieuze sfeeren des uren, dus laat mij nou even in mijn waarde, ouwe CPquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ow wacht, jij bent echt de grootste epic fail0rZie hosti, en dan reflecteer het op jezelf
zo misschien ook iets duidelijker...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
het is een wedstrijdje, knuft
dus gokken wanneer deel 250 geopend wordt, geen meet
O ik lees het hier ook maar half. Nalezen is me teveel werk!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zo misschien ook iets duidelijker...
iemand heeft het nette lijstje met Bold titel niet goed overgenomenEn sommigen lezen het topic niet
Desiree?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:19 schreef LaGrive het volgende:
oehoee, en hoe heet die vriendin
Aangezien ik bijna iedereen wel ken bij naam die in Terneuzen(of omstreken) woonde en in Nijmegen studeert..
Meer een reisafstand van dat ik denk dan maar niet reizen! Maar ja wie ben ik?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:35 schreef J-heronimus het volgende:
Nijmegen - Terneuzen
Dat is echt een fucking eind om elk week te reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |