quote:Veiligheidsspeldje zei, terwijl ze er helemaal niet aan dacht dat ze met die post het topic zou dichtgooien:
Appelstroop!
Hè jakkes, nu klink ik als een zeur... Maar je noemt precies allemaal dingen die ik niet lekker vind op broodquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
Appel, tomaat, komkommer, slankie, lightjam (versie zonder suikervervangers, die zijn vies).
Ik wou net posten: vergeet de zout en peper niet!!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En toen proefde ik en dacht ik:
meer balsamico! zout! peper!
[ afbeelding ]
een schop onder je kont kan je krijgen!quote:
Jawel, olijfolie is heel gezond, mits een klein beetje. En ui vind ik lekker, hoeft niet hoor....quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ui?
olijfolie maakt het niet meer zo gezond of wel?
M'n metabolisme was nog erg druk in de weer met de driekwart pizza die ik gisteravond heb genuttigdquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
een schop onder je kont kan je krijgen!
Als er iets is om je metabolisme lekker op gang te krijgen dan is het wel een goed ontbijt! En ja, het is echt aan te leren om te ontbijten met iets meer dan 1,75 kerstomaat en 32,8 gram gekookt ei
ja, want die behoefte heeft een reden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Curry is veel lekkerder op je ei
Ik heb al dagen trek in een paar lekkere zoute dropjes... Zou dat mogen van SHE?
ik ben wél gestoptquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De meeste mensen stoppen niet ècht....
Way to goquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want die behoefte heeft een reden.
Ik ga volgende week ook aan de drop. Ik heb besloten dat ik per maandag aanstaande ga stoppen met roken
Grappig genoeg ben ik ondanks deze smerige gewoonte gezegend met een mooie huid; en rimpelvrij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
De meeste mensen stoppen niet ècht.... Dat bedoelde ik.
Had trouwens niet verwacht dat je zou roken, voor iemand die zegt zo gesteld te zijn op een goede huid!
Misschien moet je eerst een zo'n bakje nemen en als je merkt dat je nog trek hebt ook het andere?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga zo nootjes eten
is dit een "normale" hoeveelheid?
of juist heel veel? Of weinig?
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat je toch de gevolgen gaat zien. Ik merk dat ik wat meer rimpeltjes rond mijn mond heb dan bekenden die nooit gerookt hebben. Niet veel, maar toch... En dat terwijl ik toch op mijn 29e gestopt ben (na 17 jaren rokenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Grappig genoeg ben ik ondanks deze smerige gewoonte gezegend met een mooie huid; en rimpelvrij.
Daarom is ook nu het moment voor damage control.
*shame*
Ik dacht ik stop het maar in bakjes anders eet ik meteen 400 gram opquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst een zo'n bakje nemen en als je merkt dat je nog trek hebt ook het andere?
Good thinking!! Doe ik ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht ik stop het maar in bakjes anders eet ik meteen 400 gram op
Das nietes, ik heb je op foto's gezien en je hebt een gave huid!quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had 5 jaar geleden al rimpels
Ik lust nog wel vier van die bakjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Good thinking!! Doe ik ook!
Ben trots op je farfallus. Wanneer ga je sporten?
Ik geloof toch wel in mijn goede genen. Mijn moeder heeft ook haar hele leven gerookt ( stopte met 40 )en is op 58 nog steeds rimpelvrij, terwijl mijn vader flinke rimpels bij ogen en mond heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je toch de gevolgen gaat zien. Ik merk dat ik wat meer rimpeltjes rond mijn mond heb dan bekenden die nooit gerookt hebben. Niet veel, maar toch... En dat terwijl ik toch op mijn 29e gestopt ben (na 17 jaren roken). Op het moment van stoppen had ik nog geen rimpeltjes overigens
Op m'n voorhoofd wel! Maar die had ik ook al toen ik 5 wasquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Das nietes, ik heb je op foto's gezien en je hebt een gave huid!
Niet lachen, maar ik rook 3 pakjes Kent a 19 sigaretten per pakje, per dagquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:54 schreef Sugar het volgende:
Oeh, stoppen met roken! Lastig, vond ik. Maar wat ben ik blij dat ik die 30 sigaretten per dag niet meer nodig heb!
Succes alvast, SHE. Ben je een verstokte of een af-en-toe-met-mate-roker?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet lachen, maar ik rook 3 pakjes Kent a 19 sigaretten per pakje, per dag
duikt weg in schaamte
Had je nu al geluncht? Misschien moet je tussen de middag wat meer rauwkost eten, dan ga je niet snoepen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb honger denk ik
nou ja behoefte aan een boterham met chocolade pasta
wel net drie aardbeien gegeten en die twee schaaltjes nootjes
moet ik nu gewoon even wachten tot het weg gaat?
Jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had je nu al geluncht? Misschien moet je tussen de middag wat meer rauwkost eten, dan ga je niet snoepen.
quote:Product Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
Espressokoffie zonder suiker 1 kopje 1 0 0
Magere melk 100 gram 40 0 0
Gekookt ei 2 stuks 111 2 8
Yoghurt mager 150 gram 50 0 0
Dagdeel totaal 201 2 8
Amandelen gepeld 4 10 stuks 473 3 44
Aardbeien 2 schaaltje 46 0 0
Tomaat 3 stuks 23 0 0
Olijfolie 0 eetlepel 45 1 5
Walnoten 30 gram 211 2 20
Peper 3 gram 8 0 0
Zout 1 gram 0 0 0
Azijn 1 eetlepel 0 0 0
Dagdeel totaal 806 6 69
Dat is veel en komt uit de noten. Maar belangrijker is of het goede of slechte vetten zijn en volgens mij zitten er in noten vooral goede vetten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
78 gram vet, dat klinkt zo veel!
Of is dat helemaal niet veel?
Oh ja, zo zat het!quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is veel en komt uit de noten. Maar belangrijker is of het goede of slechte vetten zijn en volgens mij zitten er in noten vooral goede vetten.
Ik heb niks anders te doenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:13 schreef SHE het volgende:
PF; je bent te obsessief bezig met je eten.
Laat het nou eens gaan, truttebol.
Dan je sporten, zwemmen of kantklossen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb niks anders te doen
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
Ik vind 1 ding heel raar: hoe kunnen 10 amandelen nu 473 calorien zijn? Dat kan niet! 100 gram is 575 cal. en 10 amandelen, dat kan niet meer dan 15 gram zijn toch? Hoogstens 20 gr.
Dan moet je maar geen 40 amandelen eten. Wie eet er nou 40 amandelen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooooh nee
ik ben net uit mn nieuwe broek gescheurd
Oh jee, is ie nog te repareren?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooooh nee
ik ben net uit mn nieuwe broek gescheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
Wat is de reden van behoefte aan drop, dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want die behoefte heeft een reden.
Ik ga volgende week ook aan de drop. Ik heb besloten dat ik per maandag aanstaande ga stoppen met roken
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
Hemeltje PFDat zijn echt de 40 amandelen niet, Conleche
Is dit overtuigend genoeg om weer te gaan sporten, PF'je?
... zei zij lachendquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:42 schreef Faithy het volgende:
uit je broek scheuren lijkt me echt heel naar
Hemel, vertel me alsjeblieft dat je ècht een meisje bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
een tijdje terug sprong er opeens een knoop af
en nog wat later bleef een knoopje hangen achter de stoelleuning en scheurde uit
en nu net nu ik rustig zat scheurde m'n hele zak eruit + de stof waar ie zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een entrecôte kan je heel goed in de grillpan klaarmaken. Even een beetje invetten met olie, flink peper erop en grillen maar. Dan doe ik halverwege zo'n beetje het zout erop.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
... zei zij lachend![]()
Iemand nog een ultiem idee hoe entrecote het lekkerst klaar te maken?
Ik ben potdomme bijna 35 en heb nog nooit een entrecote gebraden
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hemel, vertel me alsjeblieft dat je ècht een meisje bent
Ja naar is dat idd. Ik heb bij mij op de sportschool zo'n vrouw. Ze lijkt me al bijna 50 of zo, maar altijd als ik er ben is zij er ook (en waarschijnlijk ook altijd als ik er niet ben dus) en ze is zo ongelofelijk eng dunquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Jij bent zo lekker mateloos, PFineens héél erg aan de lijn, héél veel sporten.
Speaking of, ik zag net een vrouw in de supermarkt met, volgens mij, serieuze en vergevorderde anorexia. Bah, wat is dat toch ellendig om te zienDat iemand er niet in slaagt zo'n patroon te doorbreken... Ik kan me er zo slecht iets bij voorstellen
Oh nee joh, dat bedoelde ik helemaal nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik krijg geen anorexia hoor
Ik kreeg alleen een boodschap door van de kleding god
Ligt eraan waar die van gemaakt is he? Als je het kant-en-klaar koopt zit er vaak mayo doorheen, maar als je het zelf maakt met magere yoghurt dan zou ik zeggen: leef je uit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:10 schreef Greys het volgende:
Cootje, hoe lang in de grillpan ongeveer?
En bedankt voor je tips
En in het kader van de slankheidsbeweging gaan we maar geen brood in de jus dippen (ohhhh, zó lekker!) maar dippen we het brood in de tzaziki. Of is dat net zo 'erg'?
Daar heb ik net een blikje van op.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vandaag ku lu yuk maken. Gefrituurd en wel
... maar ik heb wel ananas op eigen sap, hoor
Dat is me al laaaang duidelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik overdrijf graag in woorden
ik zit nog steeds op m'n bolle (haha) reet te fokken
ipv rondjes te rennen
Het recept is van SHEquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:32 schreef Faithy het volgende:
oooooh, heb je dat vaker gedaan CF?
zo ja/nee, receptje?![]()
Ku Yu Luk
Valeriaan doet niks bij mijquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of wiet lollies
kan je niet valeriaan snuiven?
Als het je niet uitmaakt voor de calorietjesquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ga eten bij de italiaan
wat moet ik bestellen?
Ze hebben daar ook gewoon vlees met groenten hoor! En salades. Anders neem je een heel eenvoudige pizza, met veel groenten en geen salami en shit.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ga eten bij de italiaan
wat moet ik bestellen?
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen looptquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
SHE: ik ben echt té eigenwijs, maar ik geloof er helemaal niks van! Ik weet toch wel het verschil tussen darmpijn en menstruatiepijn??
Maar ik neem toch aan dat de pijn in je darmen wel wordt veroorzaakt door het orgasme?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen loopt
Een doorgesneden kutquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zei ik ook; tot ze zo'n doorgsneden kut erbij pakte en me liet zien dat je dunne darm echt tot op je schaambeen loopt
Nee, volgens haar krijg ik gewoon s' nachts een acute darmpijn , wat zich doordat ik diep slaap, in een droom openbaart als orgasme, wat natuurlijk helemaal niet zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat de pijn in je darmen wel wordt veroorzaakt door het orgasme?
Ja doehoei. Dat geloof ik niet hoor. Daarvoor zijn bij mij een aantal ehm... fysieke symptomenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, volgens haar krijg ik gewoon s' nachts een acute darmpijn , wat zich doordat ik diep slaap, in een droom openbaart als orgasme, wat natuurlijk helemaal niet zo is
Jij misschienquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Ik ook niet hoor. Ik had me er wel bij neergelegd dat ik s' nachts word geinsemineerd door Lucifer himself en ben uitverkoren om de anti-christ te baren.
Omdat ik honger hadquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
PF, je ging toch bij de Italiaan eten?
Waarom eet je dan nu nog boterhammen?
Ja, het is dat of ik baar een geitje. Het doet in elk geval fucking zeer!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij misschienMaar ik ben van nature uitermate zoet
En of!! Een beetje de nachtelijke heimelijke geneugten afdoen als darmpijn. Een jaloers, frigide kreng is het!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, het is dat of ik baar een geitje. Het doet in elk geval fucking zeer!
kut dokter. Ik moet nodig maar eens op zoek naar nieuwe.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:35 schreef conleche het volgende:
[..]
En of!! Een beetje de nachtelijke heimelijke geneugten afdoen als darmpijn. Een jaloers, frigide kreng is het!!
De truc is om eerst de aubergine apart te roerbakken in flink veel olie. Dan schrik je je rot, want het wordt helemaal opgezogen, maar dan strooi je er zout over en laat de olie grotendeels weer los. Uit de wok scheppen en hetzelfde met de courgette doen. Dan de rest van de groenten wokken en de courgette en aubergine weer toevoegen. Dit zijn een beetje ratatouille groenten, dus kruiden als thijm, oregano ed zijn erg lekker hierbij!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef Sugar het volgende:
Oké, snelle vraag: ik ga zo courgette, aubergine, groene paprika en tomaat (denk ik?) roerbakken. Hoe maak ik het echt lekker? Kruiden enzo bedoel ik. Danku!
GMTA!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:45 schreef Tinkepink het volgende:
Waarschijnlijk ten overvloede, maar je weet dat je aubergine het beste eerst even bestrooit met zout en dat even laat staan?
Ik zou er ratatouille van maken overigens.
Je moet aubergine echt eens in blokjes snijden en frituren: echt heerlijk! Dan heeft het echt niks meer van een spons!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind aubergine significant beter te pruimen als ie in de oven is geroosterd. Heeft namelijk best veel tijd nodig om te garen. Drupje olie, snufje zout...
Paprika heet bakken tot zacht, ander is 'ie echt te bitter. Dan wat ui, vervolgens courgette en tomaat erbij? (niet alles gaart even snel hè).
Idd, PF, rood uitjeMisschien wat provencaalse kruiden en een drupje balsamico-azijn?
Succes! Ik spring op de fiets naar huis.
Succes bolletje! Ik ben wederom trots op u!quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bolletje heeft haar hardloopkleren aan en gaat nu les 4 van evy rennen!
Je hebt gelijk hoor, sorry, was niet aanvallend bedoeld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik honger had
We hebben om 7 uur gereserveerd dus ik zal om iets van 8 uur eten hebben
Mij een schuldcomplex aanpraten hèquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bolletje heeft haar hardloopkleren aan en gaat nu les 4 van evy rennen!
Je kweekt er wel conditie mee. Helpt bij je verbranding. Ik heb trouwens wel het idee dat mijn kuiten dikker zijn geworden (sinds mijn verhuizing in januari fiets ik veel meer)quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Sorry Ise, maar je weet dondersgoed dat je professioneel moet fietsen om echt gewicht te verliezen.
Of pas jij al in een mt 36?
Fietsen is de minst interessante oefening om gewicht te verliezen. Een goede ombi van KT + cardio blijft de beste manier.Bovendien krijg je ontzettend lelijke benen van fietsen.
Beter ga je alles op de skates doen. Daar krijg je echt een fantastische kont en benen van
Nou.... ik heb een zeer mooie kont en benen, mijn kuiten zijn zeker niet dik en ik heb altijd heeeeeel veel gefietst. Sinds we hier wonen (op het platteland) helaas niet zoveel meer, maar ik heb het zeker aan het fietsen te danken dat ik voor mijn zwangerschappen maat 36 had en nog steeds mooie benen en billen heb.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Sorry Ise, maar je weet dondersgoed dat je professioneel moet fietsen om echt gewicht te verliezen.
Fietsen is de minst interessante oefening om gewicht te verliezen. Een goede ombi van KT + cardio blijft de beste manier.Bovendien krijg je ontzettend lelijke benen van fietsen.
Beter ga je alles op de skates doen. Daar krijg je echt een fantastische kont en benen van
quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou.... ik heb een zeer mooie kont en benen, mijn kuiten zijn zeker niet dik en ik heb altijd heeeeeel veel gefietst. Sinds we hier wonen (op het platteland) helaas niet zoveel meer, maar ik heb het zeker aan het fietsen te danken dat ik voor mijn zwangerschappen maat 36 had en nog steeds mooie benen en billen heb.
True, fietsen is dan ook een aerobe training.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je kweekt er wel conditie mee. Helpt bij je verbranding. Ik heb trouwens wel het idee dat mijn kuiten dikker zijn geworden (sinds mijn verhuizing in januari fiets ik veel meer)![]()
Ik heb vandaag vrij veel gegeten, maar ben dan ook heel actief geweest: meer dan een uur gefietst en nog een uurtje gezwommen
Ik kies persoonlijk gewoon de sport die ik leuk vind. Dat hou ik het beste vol, en daar heb ik het meeste plezier van uiteindelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:42 schreef SHE het volgende:
[..]
True, fietsen is dan ook een aerobe training.
Ik ben meer van de anaerobe training..simpelweg omdat daar het hele lichaam plezier van heeft.
Maar da's persoonlijk.
Ik heb ook een 'I hate cardio' - shirt.
Ik heb nooit maat 36 gehad en hoef ook geen maat 36.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef SHE het volgende:
Skaten vind ik niet leuk. Ik doe liever wat langer over afvallen dan dat ik naar een sportschool o.i.d. gaan, want dat vind ik een marteling. Mijn moeder is ook 20 kg afgevallen zonder sportschool (én zonder fietsenquote:Fietsen is de minst interessante oefening om gewicht te verliezen. Een goede ombi van KT + cardio blijft de beste manier.Bovendien krijg je ontzettend lelijke benen van fietsen.
Ik ben happy en ik voel me goed. Ik voel me gezonder, maar dat zit met name tussen mijn oren, want lichamelijk merk ik geen verschil. Ik wacht ook nog op de enorme hoeveelheid extra energie die zou komen. Daar heb ik nog niets van gemerkt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef SHE het volgende:
Oh en voor ik het vergeet; hoe gaat het eten? Ben je happy? Voel je je goed? Heb je het idee dat je beter in je vel zit?
Maar het type lijf dat jij mooi vindt, is niet het type lijf dat ik mooi vind. Ik ben tevreden met mijn lichaam zoals het is (zacht, vrouwelijk, niet afgetraind, her en der een vetkussentje), ik wil enkel de kilo's kwijt die ik er in de afgelopen twee jaar bij heb gekregen door teveel snacken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Voor mijn zwangerschap pas ik ook in mijn mt 36![]()
Ik wil niet bijdehand doen natuurlijk, maar als fitness instructrice weet ik wel wat de manier is om een goddelijk lijf te krijgen. Fietsen staat helaas onderaan de lijst.
Tenzij je aan mountainbiken of race-fietsen doet; en dan vooral ellenlange afstanden.
Ik ken weinig naar hun werk-fietsers met een fit lijf, terwijl regelmatig naar de sportschool-typen of hardlopers er beduidend beter uit zien.
En de meeste vrouwen hebben geen bouw voor fietsen; die krijgen lelijke quadriceps en enorme kuiten. Uitzonderingen daargelaten.
Neemt niet weg dat fietsen heerlijk is; ik doe het ook graag. Zeker omdat mijn knie er goed bij vaart. Met dit weer echt hemels
Moet je Linoforce van A.Vogel eens proberen. Mijn kinderen hebben af en toe last van verstopping en het helpt geweldig! Ik geef ze altijd een half theelepeltje, maar het is eigenlijk voor volwassenen, dus dan kan je de gebruiksaanwijzing wel gewoon volgen.quote:
Ben jij half aziatisch, die foto laatst van in Belgie had daar iets van weg...quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat rimpels vooral met genen te maken hebben en met ras. Aziatische types blijven veel langer rimpelvrij en donkere mensen ook. En blanke mensen met dikke huiden (daar ben ik er een van, hoewel ik wel rimpels heb als ik lach en tussen m'n wenkbrauwen van die dunne lijntjes, maar het valt mee als ik naar leeftijdsgenoten kijk.)
Zo zag ik eruit in mijn hoogtij dagen..Zij heeft exact mijn figuur.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het ook net iets te mollig, persoonlijk Isegrim![]()
Dit is mijn ideaal:
[ afbeelding ]
Slank, platte buik, met mooie vrouwelijke vormen, zandloperfiguur
Mijn maten zijn ongeveer 96-65-91. Zoiets. (maar ik ben dan ook klein)
Ideale maten voor mijzelf heb ik eigenlijk niet. Mijn taille zou ik graag nog iets dunner zien, en mijn buikje weg. Voor de rest is het prima. Mijn tieten worden toch niet kleiner dus dat moet ik ook niet willen![]()
Leuk, maar genetica en derhalve onrealistisch en onhaalbaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit figuur mooi
en dan met deze kont
[ afbeelding ]
Maar dan kan het nog wel leuk zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk, maar genetica en derhalve onrealistisch en onhaalbaar.
Dat klinkt best onhaalbaarquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
En ik heb mezelf maar opgemeten; ik ben nu 96-67-97
Ik moet dus precies 17 centimer kwijt; alleen op mijn middelDe rest wil ik graag houden ...fat chance, maar toch.
Tering..17 klinkt HUGE!
Dat lijkt me sterk; want ik kan onmogelijk 67 hebben en jij 90quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat klinkt best onhaalbaar
Volgens mij ben ik
88-90-100
euhmm de liefde staat even op pauze...quote:
Ik ben dronken, ik bedoel 60quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
HO wacht eens
wil je een middel van 50??????? centimeter?????
Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jijquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
En wat weeg je nu Kim?![]()
Maar vast opgelucht!
Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeldquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik een ander ideaalbeeld heb dan jij
Nu valt het wel mee omdat
1. het zijn zwarte kleren
2. mijn benen zijn het dunst en in een rokje lijk ik dunner
Ik ga geen naakte foto plaatsen of zo
Het komt er op neer dat zo ik er wel "dun" uitzie
maar met kleren uit ben ik een soort vierkantje met benen..
met vierkantje bedoel ik dat mn borst/buik/alles ongeveer even groot isquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij een vierkantje bent, ben ik een rechthoek in de breedte (en ik vind mezelf best nog wel een beetje slank, maar ik heb vast een vervormd zelfbeeld).
Ik vind dat je prachtig gepaint hebt, maar wel dat er bij nr. 4 nog best wat metertjes vanaf kunnen
Er is nog geen week zonder shakes geweest. Wel een week met shakes én een beetje eten, maar dat is deze week nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh nr 1 kan ook wel (nog jaja) minder zijn want ik had m' (push up, gel) bh nog aan..
kim, is dit de week van de shakes, of zonder shakes?
zie editquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Liefje, er staat meter ipv cm in je paint bij nr. 4, dat bedoelde ik![]()
wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig![]()
Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspuntquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat wil je daar mee zeggen![]()
ben jij an?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:23 schreef Merel het volgende:
Oh dat meten is leuk! Morgen een meetlint opsnorrenHoe meten jullie taille? Want wat bij PF nummertje 3 is, is bij mij mooi slank, maar het probleem ligt bij 4 en 5. Wat resulteert in een leuk figuurtje in jurkjes met een hoge taille, maar zonder kleren valt het wat tegen
En als je m'n lijf vanuit een goeie hoek bekijkt, lijkt het ook nog best aardig![]()
Dat was een grapjequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik wilde geen vergelijking maken hoor! Maar je nummertjes zijn gewoon zo'n handig uitgangspunt
An heeft mij op de foto gezetquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ben jij an?
whaaa
jij bent echt vet knap en geyl met dikke tieten waar ik uren naar kan staren en zo
geef mij jouw figuur
Ja op je andere foto's zie je er wel iets anders uit (quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
An heeft mij op de foto gezetEn dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
(En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
)
Maar ik zat natuurlijk even naar complimentjes te vissen, bedankt voor je medewerking![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Morgen vroeg opstaan, hardlopen en daarna uitvaart..
http://www.ah.nl/recepten/zoek.jsp?rq=appelquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:39 schreef mordradead het volgende:
Hoi, ik heb 1000 appels (van de boom uit de tuin) maar ze zijn zo hard dus niet lekker eetbaar, wat kan ik daar allemaal van fixen naast taart en moes natuurlijk
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef Greys het volgende:
En wat weeg je nu Kim?![]()
Maar vast opgelucht!
SHE, mogen we niet een foto van je hoogtijdagen zien? Zodat we allemaal jaloers kunnen zijn?
Ik ga morgen ook eens mijn maten meten. Heb echt geen fláuw benul namelijk
PF, wiens bips is dat op die onderste foto?![]()
Zijn die billen in je fobo van jou? Die zijn dus 104 cm breed?quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja over mijn nummer 4
zie je, 89 cm!
Haha.. nee m'n broertje heeft m'n fobo gemaakt, ik weet niet van wie die zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 23:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Zijn die billen in je fobo van jou? Die zijn dus 104 cm breed?
5 kilo omhoog of naar beneden? Niks mis met die kont hoor!quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
deze wel 3-4-5 kg geleden maar die blijven wel stabiel
alleen taille/boven benen wel
Show je nieuwe kleding #43
Ik vind tomaten salade lekkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, PF, dat bedoel ik nou: zit je bij de Italiaan, neem je tomatensalade als hoofdgerecht, mafkikker!
En carpaccio kan best, daar zit maar een klein beetje zeer smaak-rijke kaas op. Zou ik denken
ik weeg nu meerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:01 schreef Merel het volgende:
[..]
5 kilo omhoog of naar beneden? Niks mis met die kont hoor!
De volgende keer bel ik jou een lees ik de menukaart voorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:02 schreef ColdFeet het volgende:
Veeg je toch de helft van de kaas eraf?
Ziehier de reden dat ColdFeet nog steeds te zwaar is
Awwww...het klinkt wel alsof hij stiekem toch niet zo'n eikel isquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:18 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhmm de liefde staat even op pauze...
voor ik op vaaknie ging heb ik m gezien, na zijn concert, en toen hebben we na een stroef begin ALLES uitgepraat en besproken. we waren allebei om verschillende dingen geirriteerd, en bergepen elkaar niet. ik ben heel trots op hoe rustig ik ben gebleven, en aan t eind van t gesprek begrepen we elkaar beter. hij bijvoorbeeld dat ik niet kan anticiperen p zijn wensen als ik m nog nauwelijks ken, en dat ie dus moet zeggen wat ie wil, dat ik niet alles maar kan raden (ik dacht dat dat een vrowuenkwaal was). en dat ie me pijn heeft gedaan. en dat ie misschien wat meer moet laten merken dat ie aan me denkt. ik dat ik een beetje zelfstandiger moet worden. en dat ik niet kan verwachten dat hij me alles leert. enzovoort.
en toen was de spanning uit de lucht, en zijn we allebei eerlijk geweest over wat we voelen, en hebben we afgesproken dat we na ieders vakanties weer afspreken. dan gaan we gewoon wat leuks doen, geen relatieshit. kijken of t wee rgezellig kan worden.
daarna emotioneel afscheid genoemn want ik was toch wel erg verdrietig. en toen heeft ie me heel lief getroost. en hij vindt me nog steeds heel lief. en daarna was er niemand op de borrellocatie waar ikm heen brach t(hij wist de weg niet) en zijn we samen maar wat gaan drinken. en dat was wonderbaarlijk gezellig...
dus daarna samen naar de trein gegaan, kusje, en we bellen weer na 15 augustus.
ik ben er meestal heel rustg onder, en vol vertrouwen enzo. en positief. en soms heb ik een kutdag en ben ik bang dat ie me niet meer wil, en dat geen enkele man me ooit meer wil enzo (mutsmodus)
Ik ook. Theoretisch. Maar het is hierboven zo snokwarm dat iedere porie in mijn lijf water uitstootquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:04 schreef Merel het volgende:
En nu is het middernacht en verander ik in een weerwolf / ga ik slapen * )
* ) doorhalen wat niet van toepassing is
Nee, ik heb alleen spleetogen voor some reasonquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:49 schreef Fruity het volgende:
[..]
Ben jij half aziatisch, die foto laatst van in Belgie had daar iets van weg...
hej...jij had eerst een andere usernamequote:Op donderdag 31 juli 2008 23:33 schreef Merel het volgende:
[..]
An heeft mij op de foto gezetEn dat doet ze dus heel tactisch, zo zie ik er in het echt echt niet uit
(En ze zei ook dat ik m'n buik in moest houden!!
)
Maar ik zat natuurlijk even naar complimentjes te vissen, bedankt voor je medewerking![]()
![]()
Ja hoiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:31 schreef kwakveense het volgende:
hej...jij had eerst een andere username*kwak zwaait* wij zijn elkaar weleens in t lipsius tegengekomen...met margriet erbij...we zijn zelfs hyves vriendjes geloof ik
ik dacht al toen k m zag: mooie fotooooooo
Nou ik zou zeggen van nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, mijn maag is wat van streek en ik stink ook uit mijn mond![]()
Ben maar aan de rooibosthee gegaan.
Mijn ontbijt vanmorgen bestond uit 300 gram kwark aangelengd met water. Dat is toch een normaal ontbijt zou je zeggen?
Met Duitse kwark wel. Die is veel te droog, bijna kaas. Als je het aanlengt met water, dan wordt het wat smeuiiger, bijna als dikke yoghurt, maar dan met minder vet. Zonder toevoeging van water, melk of room is het bijna niet te eten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen van nietHet lijkt me niet lekker in elk geval.
Viking, succes bij het cwi! Hoop dat ze wat hebben voor je.
Nou niet dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, succes bij het cwi! Hoop dat ze wat hebben voor je.
Dan is het een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met Duitse kwark wel. Die is veel te droog, bijna kaas. Als je het aanlengt met water, dan wordt het wat smeuiiger, bijna als dikke yoghurt, maar dan met minder vet. Zonder toevoeging van water, melk of room is het bijna niet te eten.
Hi! Dat is mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gister een nieuwe weegschaal gekocht.
Situatie gistermiddag :
oude weegschaal : 77 kilo (zoals verwacht)
nieuwe weegschaal 74.3 ()
Vanochtend nieuwe weegschaal (uiteraard,) 73,2 kilo
![]()
Vind het echt een kl*te dieet, maar blijkbaar werkt het wel, dus ik ga nog maar ff door...
Maar niet-plat water danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Plat water. Zeldzaam stomme uitdrukking![]()
Ja maar ik heb 2 eitjes gegeten als ontbijt (meestal eet ik 250 gram kwark), maar ik neem nu alweer een smoothie van 300 ml (magere yoghurt met 3 handjes blauwe bessen). Ik eet steeds voordat ik echt honger heb, maar omdat ik allemaal gezonde dingen eet, kom ik gewoon niet op veel kcal uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:41 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik heb gewoon veel kruiden gebruikt en het werd zowaar lekker! De rest van het gezin at er frietjes bij, die heb ik laten staan en alleen een filetlapje erbij gegeten.
Ik vind het wel lastig, hoor. 's Ochtends at ik altijd AllBran Fruit'nFibre, maar dat wil ik nu niet meer. Alleen beleg kiezen vind ik lastig en hoeveel brood dan en ik zie eieren op jullie lijstjes staan, maar dan zonder brood, wat weinig, dat red ik niet, zie je wel, ik val nooit af, ik zou het met een ei en kiwi moeten kunnen, ik heb nu alweer honger, waarom verkoopt plus geen amandelen in een zakje en waarom heb ik geen weegschaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |